2021-04-19, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Förutom brösten så har Tanja en manskropp. Inga kurvor, ingen kvinnlig midja och inga höfter. Midjan lika bred som höften, precis som en man.

Kul för dig att du tänder på sånt.
Testa mrspex.se... Det fungerar! 🤓
2021-04-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Påpekade det här igår och fick mothugg, blev jämförd med någon (anklagad för att vara?) ”någon kärring i mammagruppen”. Jag blev ABSOLUT kränkt. Det känns ABSOLUT bättre nu.

Men jag håller inte med dig om att hon med säkerhet inte hade varit kvar utan ”push” från stora namn på Instagram. Tror hon är väldigt omtyckt av de som enbart tittar på avsnitten/veckofinaler. Hon må vara tråkig men hon är svår att inte tycka om. Och alla älskar ”kärlekssagor”. Även en icke-existerande sådan UPPENBARLIGEeEeeen.

Håller med till fullo, är ingen som tillhör mammagruppen. Men tycker Madde är en jordnära tjej och ingen av de extroverta tjejerna som är med på BB. Hon är en tjej bland oss vanliga människor med fördelar och brister. Sen om kärleken ev. kan slå till är väl bara härligt, men det är ju inte klarlagt från varken henne eller Adrian, utan det vill dom utforska vidare när de kommer ut och kan vara privata.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Coronavecka i huset, Mergim blir utsedd till virus och folk måste hålla avstånd från honom.

Vaccin delas ut till alla deltagarna, en person blir röstad till antikropp och får slänga ut viruset.

Hade de inte ett virus förra året som kom in och nös på deltagarna ? Vilket kändes otroligt konstig i och corona-utbrottet hahaha. Eller minns jag helt galet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Precis! Jag upptäckte på jobbet att en kollega absolut inte förstod min sarkasm och trodde jag var allvarlig. Jag sa inte åt henne "men hallå det är min humor! Ta den!" Nej jag fick anpassa mig hur jag pratade med henne då vi inte var på samma nivå gällande sarkasm. Ja du skriver ju själv vad skillnaden är: du vet var gränsen går och hon gör inte det, kör sitt race med alla oavsett hur personen är. Dompa tex.... han verkar ju fatta henne och kan ta henne!
Ja, FAST, han tar FÖR mycket. Det märks att han blir ledsen ibland när hon är elak, men säger aldrig ifrån.

Som när de stod i köket för någon fest sedan och pratade om typ namn? Och hon, helt seriös ba "Vem fan döper ens sitt barn till Dennis, skitfult" och han ba " ja ne mina föräldrar? " och hon ba "Mmmh" med sitt ReStInG BiTcHfAcE" och när han ba ":/" så kom hon med "MäÄäÄn JaU ScHeMtAaAa JuuUue BaAuRrA".

Hon BRYTER NER honom och har successivt gjort sedan dagen han kom in. Och det är en JÄVLA fälla i kärleksrelationer, att använda "skämt" med inbakade förolämpningar som metod för att bryta ner lite mer subtilt än direkta förolämpningar. TrO MiG jAg vEt osv.
2021-04-19, 22:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Helvete du sammanfattade nästan mig där för en stund tills du kom fram till rullatordelen
Hhahhaahahhahaa mitt gapflabb IRL
Hahaha.
Jag såg mig i spegeln en kort sekund
2021-04-19, 22:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Tittarna trodde jag sa så för att rädda mitt skinn"

vilket skinn, Ormgim?

ditt skinn har du ömsat för längesedan

Ormen ömsar skinn men inte sinnelag
Han är och förblir en pestvårta, ett dödligt virus!
2021-04-19, 22:55
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hon gör sig inte till, därav blir hon automatiskt katt.
Hon behöver inte ha kortkort eller det senaste.
Tanja kan gå runt i en sopsäck och ändå vara den vackraste i rummet med sin enorma jävla utstrålning.

Hon har hundra procent storkukslugn och är därför attraktiv oavsett, lägg därtill karisman, men en annan tycker mer low key elegans är najs 😌
2021-04-19, 22:55
Medlem
Citat:

Hade de inte ett virus förra året som kom in och nös på deltagarna ? Vilket kändes otroligt konstig i och corona-utbrottet hahaha. Eller minns jag helt galet?
Du minns heeelt rätt! Det var en aning märkligt.🤣
2021-04-19, 22:56
Medlem
Citat:

Ja, "bacillen" som kom in och nös "Tissi! Tissi! Tissi!" https://asset-images.b17g.net/api/v2/img/5e552cdbe4b071ce13a19769-1582640348289-.jpg
2021-04-19, 22:56
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Testa mrspex.se... Det fungerar! 🤓

Går inte in på konstiga sidor som rekommenderas av flashbackare.
2021-04-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, FAST, han tar FÖR mycket. Det märks att han blir ledsen ibland när hon är elak, men säger aldrig ifrån.

Som när de stod i köket för någon fest sedan och pratade om typ namn? Och hon, helt seriös ba "Vem fan döper ens sitt barn till Dennis, skitfult" och han ba " ja ne mina föräldrar? " och hon ba "Mmmh" med sitt ReStInG BiTcHfAcE" och när han ba ":/" så kom hon med "MäÄäÄn JaU ScHeMtAaAa JuuUue BaAuRrA".

Hon BRYTER NER honom och har successivt gjort sedan dagen han kom in. Och det är en JÄVLA fälla i kärleksrelationer, att använda "skämt" med inbakade förolämpningar som metod för att bryta ner lite mer subtilt än direkta förolämpningar. TrO MiG jAg vEt osv.

Ja just ja!! Och häromdagen då hon sa att hon kanske ville flytta till GBG istället för Sthlm för det fanns inga snygga killar i Sthlm, samt att hon ville ha en ljus kille. Bad sedan Joel, framför Dompa, beskriva sin drömkille eftersom han och Emelie hade samma typ. Joel säger då typ "lång, mörk, lite skägg". Och Emelie gör en min då han i princip beskriver att deras typ är Dompa
2021-04-19, 22:57
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Men lägg ner! Den vackraste kvinnan i det där huset och klår de flesta kvinnor i hästlängder. Enormt vacker kvinna!

Den kvinna som har vackrast kropp i huset är Narnia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in