2021-04-19, 21:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Haha jag njuuuuter just nu
Jag med.
Mmmm Madde
Fina fisken.
Groda Yummie Yummie
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Det där var så jäkla bra av Dikmen, Mergim har en narcissistisk personlighetsstörning och uppfyller flera kriterier, riktigt läbbigt.
100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
kul att madde säger att tittarna ska rösta med hjärtat när de som röstar på henne för att stora konton pushar folk att rösta kvar henne. annars hade hon aldrig varit kvar

Påpekade det här igår och fick mothugg, blev jämförd med någon (anklagad för att vara?) ”någon kärring i mammagruppen”. Jag blev ABSOLUT kränkt. Det känns ABSOLUT bättre nu.

Men jag håller inte med dig om att hon med säkerhet inte hade varit kvar utan ”push” från stora namn på Instagram. Tror hon är väldigt omtyckt av de som enbart tittar på avsnitten/veckofinaler. Hon må vara tråkig men hon är svår att inte tycka om. Och alla älskar ”kärlekssagor”. Även en icke-existerande sådan UPPENBARLIGEeEeeen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Detta är BB, inget dejtingprogram! Egenskaper som snäll, ödmjuk o omtänksam (läs: tråkig) är inte intressanta att se på! Tror inte Madde har fans bland riktiga tittare utan är endast kvar pga sina influencer-kompisar!!

Fel, blandat är bäst, visst är Madde tråkig, men hon behövs, vissa gillar henne, jag och kermit👍
Men Madde vinner aldrig BB, hon kommer Max top 4.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
kul att madde säger att tittarna ska rösta med hjärtat när de som röstar på henne för att stora konton pushar folk att rösta kvar henne. annars hade hon aldrig varit kvar

Du har rätt i att jag inte röstade med hjärtat.
Det jag röstade med var k*ken.
Hon är det enda söta kvar av det kvinnliga könet. Resten borde skämmas över att kalla sig kvinnor.
Medlem
herpesvårtas avatar
Älskar Dikmen mer än choklad just nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobodyswifee
Hahhaha aldrig hållit med Dikmen men skrattade högt åt att Mergim är husets Corona virus!! 😂😂😂😂

Hahah! Dikmen levererar!!
2021-04-19, 21:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Jag själv hälften av mina röster på Madde 👍
Oooh
Puss på dig basis.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Har dikmannen kikat in här på Flashback, då vi här inne kallat Rimhålet för coronaviruset som kom till huset

Hade han sagt "Rimmet" i TV så hade det varit klappat och klart!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Madde är kanske den tråkigaste deltagaren någonsin i BB.

Nej det är fan Alex. Fyfan vilken tönt
Medlem
Jag har aldrig under förra säsongen eller denna hållt med om något som mergim gjort. Men i detta tillfälle har han så jävla rätt!
Adrian sa i denna situation "madde hjälp mig" precis innan.
Adrian betedde sig som en dramaqueenfitta i detta ögonblick.
Uppfriskande att få se känslor tänkte jag. Men att kukhuvudet (om han har sett) vrider situationen på det här sättet så fattar jag varför ni alla hatar honom. Usch vilket vider. Det är lätt att hata mergim, men varför ta det här tillfället, när det finns andra moments som belyser det bättre.
Fuck enda gången mergim gjorde rätt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Detta är BB, inget dejtingprogram! Egenskaper som snäll, ödmjuk o omtänksam (läs: tråkig) är inte intressanta att se på! Tror inte Madde har fans bland riktiga tittare utan är endast kvar pga sina influencer-kompisar!!

exakt!! hon är en tyst gråmus som är sjukt tråkig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in