2021-04-19, 22:44
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Hmm..jag ser ett mönster!🤔😅

Berätta mer
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Du har missat hur hon pratat om sina analsexäventyr? Eller föreläsningar (bra iof) att det inte bara är att köra på?

Vad händer här grodan, nyss blev jag sablad som en av de som är orsaken till fortsatta Madriangate-inlägg här men själv kuttrar du som en marskatt att hon är kvar? 🤔🤔🤔🤔

Bestäm dig nu

Jag svarade på ett inlägg Blaisen. Kommer inte starta något.
Att snacka om sex vid något tillfälle eller två är knappast något att oroa sig för. Jag är fan inte en pryd jävel, det vet du, eller.
Medlem
nicamaces avatar
Tanja skulle vara en sån sjuk katt om hon hade normal stil
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Ja ända från start. Det är något med hans personlighet jag inte tål. Nardos och Mergim är tätt därefter!

Absolut, han är riktigt obehaglig. Men han STÖR mig liksom inte längre.. Kanske för att han mestadels är tyst? Man hör honom inte så mkt.. Om han hörts mer hade jag nog känt likadant.
2021-04-19, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
Tyvärr har gänget ALDRIG varit såhär peppade en måndag efter utröstning. Tjackie var verkligen en obetydlig collateral damage och alla är svinnöjda att just deras homie inte drog

Glöm inte att det var just de i huset som nominerade Jaqi så skillnad mot tidigare måndagar! De ville ju ha ut henne så vore falskt att sitta o låtsas vara ledsna!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nu lade jag märke till din Avatar (satt på tel innan så såg inte). Respekt och kärlek till dig.
Hahaha tack och tack
Medlem
Samma tråkiga uttjatade musik med samma gamla humör i huset. Godnatt, rekommenderar ingen att stanna vaken när alkohol kommer in. Liven är mer händelserik utan alkohol.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är nog värre att bli bortglömd när man sitter mitt emot. Judith "SKÅL FÖR TANJA OCH DENNIS"
Madde:
Hahahahahaa såå kul
2021-04-19, 22:46
Medlem
Citat:

Sjuk katt....? Omg. Hon är enligt mig skitfin precis som hon är med sin unika stil ❤
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Exakt så. Men vad som uppfattas som ett skämt ligger ju till stor del hos mottagaren också. Tycker ingen att man är rolig (vilket ingen gör) kan man inte fortsätta skylla på skämt.

Jag är sarkastisk så in i helvete, men är till skillnad från Emelie inte elak och vet var gränsen går, och därför blir jag fett provocerad av att hon profilerar sig som "sarkastisk" när hon bara är elak FÖR JAG VILL INTE ATT FOLK SKA TRO ATT JAG ÄR SOM HENNE när jag beskriver mig själv som sarkastisk.

Precis! Jag upptäckte på jobbet att en kollega absolut inte förstod min sarkasm och trodde jag var allvarlig. Jag sa inte åt henne "men hallå det är min humor! Ta den!" Nej jag fick anpassa mig hur jag pratade med henne då vi inte var på samma nivå gällande sarkasm. Ja du skriver ju själv vad skillnaden är: du vet var gränsen går och hon gör inte det, kör sitt race med alla oavsett hur personen är. Dompa tex.... han verkar ju fatta henne och kan ta henne!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du får en gissning du är på miljonfrågan inga livlinor kvar och du kan inte hoppa av
Adrians töntiga lek eller? Måste nästan vara det va?
2021-04-19, 22:47
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Hon ÄR katt!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem