2021-04-19, 15:36
Medlem
Tjena, tänkte komma igång nu och undrar om dom flesta här kör betalningen till revolut eller vad är det vanligast att man brukar använda sig av?
Mvh.
2021-04-19, 18:53
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag tror du redan är medveten om att det redan är massa som kör på CW.
Det är trots allt så att man har valmöjligheter vill man inte logga tider så kör man på egen risk.
Eller byter man till en annan operatör hur enkelt som helst som jag säger allt är valfritt.

Du vet hur man tjänar cash du
2021-04-19, 20:18
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Du vet hur man tjänar cash du
Man kan säga att det är alltid bra att vara under radarn. De brukar man tjänar nästa bara göra när man ska göra och inte lägga till.
Pengarna trillar in livet leker och solen lyser skål på den du.
2021-04-19, 21:09
Medlem
Fan vad jag älskar Egon alltså! Frekkinhead, om du gör en top 10 lista på de bästa targetsen, så måste han vara med!
2021-04-19, 22:14
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Fan vad jag älskar Egon alltså! Frekkinhead, om du gör en top 10 lista på de bästa targetsen, så måste han vara med!
Då är den där förbannade Smulle värre. Kan han inte bara ge upp.... eller byta ut sina bilder?
2021-04-19, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Då är den där förbannade Smulle värre. Kan han inte bara ge upp.... eller byta ut sina bilder?

Smulle är fett med slirig, sen så ställer han så himla konstiga frågor och undrar varför man inte svarar på dem, fattar ej vad han försöker fiska efter när han ställer såna typer av frågor lol..Love&Kisses

edit: Nån skrev något om att targets borde bli reportade för copy/paste, då ska man fan anmäla Kjell, Åsele. Diskret!
2021-04-19, 23:30
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Smulle är fett med slirig, sen så ställer han så himla konstiga frågor och undrar varför man inte svarar på dem, fattar ej vad han försöker fiska efter när han ställer såna typer av frågor lol..Love&Kisses

edit: Nån skrev något om att targets borde bli reportade för copy/paste, då ska man fan anmäla Kjell, Åsele. Diskret!
Hahaha. Anmäl dom jävla lata targets för Copy paste. Samma trötta fraser men samma fula bild. Man måste vara dum i huvudet på riktigt om man ställer frågan. När hade du ditt senaste sköna knull? Allvarligt fel där.
Love&Kisses
2021-04-20, 01:26
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yooo123
Tjena, tänkte komma igång nu och undrar om dom flesta här kör betalningen till revolut eller vad är det vanligast att man brukar använda sig av?
Mvh.
Funkar rätt bra för mig, så kör på!

Love&Kisses
2021-04-20, 03:03
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Kjell från Åsele men egentligen Dorotea. Vart bor du då? Kommer du älska med mig då? Kommer du suga kuk också då? Men vilken stad finns du i då?

Mina favoriter:
• Amir
• Johnny (Sandsjö)
• Surpetter med armarna i kors "Adjö"
• Smulle (The Legend)
• Latexmannen
• Blöjmannen
• Carl Gustaf (Advokat, civ. ekonom, 190 cm. bott i England i 30 år nyligen tillbaka i Sverige

<3
Senast redigerad av frekkinhead 2021-04-20 kl. 03:05.
2021-04-20, 03:26
Medlem
se8035s avatar
Någon som märkt av mycket utpressningar på männen? Har sett många som berättat att de fått sms från anonym källa och blivit utpressad på pengar. En stammis med sambo betala 5k
2021-04-20, 03:26
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan

Eller hur? Till och med JAG börjar tröttna! Tror ALDRIG att jag har fått svar på när HAN hade sitt senaste bra knull.
Senast redigerad av Resplendent 2021-04-20 kl. 03:34.
2021-04-20, 03:29
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Kjell från Åsele men egentligen Dorotea. Vart bor du då? Kommer du älska med mig då? Kommer du suga kuk också då? Men vilken stad finns du i då?

Mina favoriter:
• Amir
• Johnny (Sandsjö)
• Surpetter med armarna i kors "Adjö"
• Smulle (The Legend)
• Latexmannen
• Blöjmannen
• Carl Gustaf (Advokat, civ. ekonom, 190 cm. bott i England i 30 år nyligen tillbaka i Sverige

<3

Vad tycker du om Gustav / Magnus? Han är som SurPetter och kan inte avsluta en chatt hur arg och less han än är på att players aldrig kommer hem till honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in