2021-04-18, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ludvig bekräftade precis mitt teori på instagram - att de höll tyst om allt för att produktionen inte skulle lägga sig i. Det enda logiska.

"Anledningen att vi då inte sa något till wrenkler och Alexander var just för att produktionen inte skulle lägga sig i. Nu lyckades ändå produktionen "rädda" kvar alex till gränslandet som egentligen inte skulle öppnas efter detta örådet(detta är bekräftat av produktionen själva)."

De försökte på allvar kringgå produktionen? Jag har lite svårt att förstå vad skillnaden hade blivit, oavsett. Känns inte som dom kunde göra så mycket mer än att slänga in dom där dubbla immuniteterna.

Nåja, de ville väl bara vara säkra på att få ut Alex.
Senast redigerad av Kiplagat 2021-04-18 kl. 23:57.
2021-04-18, 23:48
Medlem
kubuns avatar
[quote=CS128|75557600]
Citat:
Ursprungligen postat av kubun

Det känner jag igen att jag har hört - han sa väl det i synken efter fikat?!
Det var vid någon fika - kanske de tre kartorna de hittade i sanden
2021-04-18, 23:49
Medlem
Asiatiskan är säsongens mastermind.
2021-04-18, 23:49
Medlem
Kändes rätt men samtidigt fel att kalla Tova-Sophia (Pär) för en "riktig" fitta
2021-04-18, 23:50
Medlem
twoeggss avatar
2021-04-18, 23:51
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Sluta med rasismen och transfobin. Det är inte 1981 längre.

Så du vill hellre att dessa människor dör än att leva hälsosamt och bidra med pengar till stadskassan?

Fast de lever ju inte hälsosamt. De är psykiskt sjuka och borde få vård för sina vanföreställningar.
2021-04-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Sånna som Andreas, Johanna, Dennis och Joanna är typer som vinner Robinson. Tror mest på Andreas och Kanske Dennis från lag syd. Gör allt för att vara anonym och gillad av alla, och gör hyffsat ifrån sig i tävlingar. Dessvärre är det sådana produktionen får kämpa emot. Kommer ihåg första säsongerna av Robinson när det inte fanns en massa livlinor och 200 immunitetstävlingar. Då var det bara tråkmånsar kvar på slutet.
Ja det är trist. Minns när hon Ellinor vann över Jarmo år 2008 (tror jag). Det var också en besvikelse. Jag får börja försöka hitta sätt att se på Survivor USA och Australien.

Apropå sätt att åka ut på och 2008. Jag minns han paktledaren från 2008 som var lite av ett as mot Jarmo. Han hade ju bett laget att rösta ut honom när hans pakt raserade, men blev diskvalificerad direkt under lagets nästkommande tävling av en arg programledare. Han måste varit en av de enda som åkt på det sättet?
2021-04-18, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Kan ha varit att visa godisar hade nötter i? Typ schweizernöt? Oklart
2021-04-19, 00:00
Medlem
Cancerogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Sluta med rasismen och transfobin. Det är inte 1981 längre.

Så du vill hellre att dessa människor dör än att leva hälsosamt och bidra med pengar till stadskassan?

Hur tänker du nu egentligen?

Dom fjösiga skattepengarna som transan betalar in under sin livstid kommer inte ens halvvägs fylla den gigantiska gropen som operationerna kostat skattebetalarna. För inte att tala om det livslånga knaprandet av skattesubventionerade hormoner.

Fysiskt hälsosamma har dom varit hela tiden. Det är huvudet det är fel på.
2021-04-19, 00:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
De försökte på allvar kringgå produktionen? Jag har lite svårt att förstå vad skillnaden hade blivit, oavsett.

Nåja, de ville väl bara vara säkra på att få ut Alex.

Under tiden lagen är på sina egna stränder är det under vissa perioder 2-3 personer i produktionen där för att spela in synkar och filma material. Dessa personer i produktionen för sedan vidare informationen deltagarna har berättat till resten av produktionen. Utifrån den inhämtade kunskapen om läget i lagen planeras nya regler/immuniteter och liknande för att skapa så bra content som möjligt.

Fittfemman var medveten om att produktionen hade som vana att försöka hålla kvar personer som hänger löst. Så ifall produktionen skulle försöka lägga sig i, så skulle produktionen i såfall hjälpa Wrenkler och inte Alex, eftersom alla trodde att det var Wrenkler som hängde löst. Så de försökte kringå produktionen genom att säga att det var Wrenkler som skulle ut, för att helt säkert få ut Alex. De skapade t o m en avskedsmiddag.
2021-04-19, 00:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Har man könskorrigerat till det andra könet ska man ses som det andra könet. Allt annat är könsdiskriminering och diskriminering av personens identitetskänsla.
Du får ursäkta att jag inte har nåt större medlidande med Pär.
2021-04-19, 00:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Har man könskorrigerat till det andra könet ska man ses som det andra könet. Allt annat är könsdiskriminering och diskriminering av personens identitetskänsla.

Nej, varför ska man göra det? Man är ju fortfarande inte det andra könet oavsett hur mycket man opererat sig för att se ut som det. Kroppen fattar att något är fel. Det är därför de måste äta hormoner resten av livet för att den inte ska gå tillbaka till hur det är tänkt den ska fungera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in