Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-18, 12:59
Medlem
Borasare1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
Zlatan. Kanske inte nu för tiden men första perioden i Italien växte han lite för mycket för att ha varit naturligt.

Jag är inte så säker på det. Zlatans fysik ligger genetiskt på världsklassnivå och hans vinnarskalle gör att han även tränar på helt annan nivå än oss vanliga dödliga och har detaljerad koll på sin kost. Kollar man på hur han är byggd har han väldigt stora händer, fötter, grov benstomme, grova leder. Det är naturligt med stora tunga muskler på honom. Det enda som håller tillbaka muskelvolymen är att han förväntas springa en jävla massa som fotbollsspelare och inte väga för mycket och dra på sig mjölksyra. Slipper han springa och istället får lunka lugnt lägger han på sig tung muskelvolym direkt. Fabio Capello ville ha honom som stillastående targetspelare istället för hårt defensivt jobbande djupledslöpare, därav den plötsliga viktökningen.

Patrik Sjöberg är ett annat exempel. Nu vet inte jag om han har kurat på äldre dar men rent naturligt är han skapt med anlag att kunna bygga stora muskler. Som höjdhoppare så levde han dock som anorektiker och höll kroppsvikten nere med cigg och kaffe på den tiden han var aktiv.
Citera
2021-04-18, 14:03
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Givetvis men jag tränar seriöst själv och känner folk som är bra mycket grövre än sampe helt naturligt.
Lata okunniga personer tror att det inte går att uppnå en bra kropp natty.
Sampe fick förövrigt göra drogtest efter ett löjligt polistillslag på gymmet från en okunnig och avundsjuk person som dig.

Blev själv ofta anklagad för att ta steroider i gymnasiet, jag säger inte att jag hade sett ut som sampe om jag deffat ner mig men hade nog fått ännu mer misstankar om steroider om jag dessutom blivit rippad med den volymen jag byggt. Är nån tid i livet som man kan göra en sån transformation naturligt så är det just den tiden då en testosteron är som högst.

Sen så tror jag att det däremot är mycket vanligare med steroider bland kändisar än vad man tror, dom lever ju på sitt utseende och har liksom inte råd att inte se så bra ut som möjligt. Och 95% av alla fitnessprofiler på instagram och youtube kurar och lurar sina följare. Stephen Delauer är ju en klassiker, "Öhh, jag blev typ enorm genom att köra keto och träna innan frukost, köp min bok och bli enorm du också".
Senast redigerad av Asensgammaldags 2021-04-18 kl. 14:06.
Citera
2021-04-18, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asensgammaldags
Blev själv ofta anklagad för att ta steroider i gymnasiet, jag säger inte att jag hade sett ut som sampe om jag deffat ner mig men hade nog fått ännu mer misstankar om steroider om jag dessutom blivit rippad med den volymen jag byggt. Är nån tid i livet som man kan göra en sån transformation naturligt så är det just den tiden då en testosteron är som högst.

Samma här fast för ett par år sedan när jag var som störst. Vårdpersonal främst som frågade.
Det räcker ofta med att ha låg fettprocent ibland för att tro att steroider är inblandade haha. Jag var själv stor men inte rippad dock.

Okunnig personer tror ju att Brad Pitt tog AAS inför fight club.
Citera
2021-04-18, 17:19
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Googla på "Tromb" och Mire Ercegovcevic

😂😂😂Har dom inga anställningskrav alls längre.
82kg pojkvikt haha
Citera
2021-04-18, 17:53
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khabat
Peter Wolodarski från ganska säkra källor. Komiskt jag vet.

Japp, tyvärr råkade han få burken med östrogen på sitt apotek.

Ehrling Wahlgren knaprade nog i sig en del ryska piller på sin tid.
Citera
2021-04-18, 18:09
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Hahaha tror du seriöst att sampe tar steroider? Han är inte ens grov. Bara lata okunniga personer tror att det där är steroider. Han är rippad det är allt.
Det här är inte en bild på en person som bara är "rippad": https://www.instagram.com/p/CEzVu0Bhy74/?hl=en
Citera
2021-04-18, 18:56
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
De har enbart använt sig utav dopningsklassade substanser inte AAS som TS efterfrågar, även Kortison är dopning.

Hur är kortison dopning?

100% Seriös fråga.
Citera
2021-04-18, 22:20
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Hur är kortison dopning?

100% Seriös fråga.

Det är enbart dopningsklassat för tävlande individer, kortison går inte under någon dopningslag. Det är en typ utav steroid men ingen anabol sådan, snarare en katabol steroid. När det gäller atleter som torskar så behöver det inte röra sig om AAS utan substanser som är med på WADAS lista.
Citera
2021-04-18, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Det här är inte en bild på en person som bara är "rippad": https://www.instagram.com/p/CEzVu0Bhy74/?hl=en

Det är en bild på en ung grabb när testosteronnivåerna är som högst i livet efter många timmars hårt slit på gymmet med bra kost och sömn.
Det där är verkligen inget speciellt herregud. Han är inte ens stor.
Klart man blir uppumpad på gymmet och ser stark ut när man tar bilden i en bra vinkel och ljus.
Citera
2021-04-18, 23:27
Medlem
Felix Herngren kör nog en hel del
Citera
2021-04-18, 23:55
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Det är en bild på en ung grabb när testosteronnivåerna är som högst i livet efter många timmars hårt slit på gymmet med bra kost och sömn.
Klart man blir uppumpad på gymmet och ser stark ut när man tar bilden i en bra vinkel och ljus.

Ser ut som han är lika stor som innan bilden bara att han deffat ner sig rejält.
Svårt att säga något om man inte vet vikt och längd på personen.

hitta en rolig video om den snubben på youtube
https://www.youtube.com/watch?v=z5ClGyfbGbc
Senast redigerad av tram123 2021-04-19 kl. 00:00.
Citera
2021-04-19, 00:02
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Grabben har tredubblats storleken på sina armar samtidigt som han har deffat ner sig. Det gör man inte bara sådär, inte ens när man är ung. De flesta har dessutom svårt att få armarna att växa, hans är mycket större än resten av kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in