Citat:
Ursprungligen postat av
VillJalentine
Givetvis men jag tränar seriöst själv och känner folk som är bra mycket grövre än sampe helt naturligt.
Lata okunniga personer tror att det inte går att uppnå en bra kropp natty.
Sampe fick förövrigt göra drogtest efter ett löjligt polistillslag på gymmet från en okunnig och avundsjuk person som dig.
Blev själv ofta anklagad för att ta steroider i gymnasiet, jag säger inte att jag hade sett ut som sampe om jag deffat ner mig men hade nog fått ännu mer misstankar om steroider om jag dessutom blivit rippad med den volymen jag byggt. Är nån tid i livet som man kan göra en sån transformation naturligt så är det just den tiden då en testosteron är som högst.
Sen så tror jag att det däremot är mycket vanligare med steroider bland kändisar än vad man tror, dom lever ju på sitt utseende och har liksom inte råd att inte se så bra ut som möjligt. Och 95% av alla fitnessprofiler på instagram och youtube kurar och lurar sina följare. Stephen Delauer är ju en klassiker, "Öhh, jag blev typ enorm genom att köra keto och träna innan frukost, köp min bok och bli enorm du också".