Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-18, 06:35
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Hahaha tror du seriöst att sampe tar steroider? Han är inte ens grov. Bara lata okunniga personer tror att det där är steroider. Han är rippad det är allt.
Du fattar inte att alla som tar steroider av olika slag inte har en otrolig fysik? Massvis ser skit ut.
Citera
2021-04-18, 08:20
Medlem
rrpipers avatar
Joel Kinnaman ett av de tydligaste exemplen.
Citera
2021-04-18, 09:11
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Googla på "Tromb" och Mire Ercegovcevic

Länge sedan man hörde något om Mire. Känner du han? Han var ju främst en badmintonspelare som tränade "styrketräning". Men även om han inte var så stor så tog han naturligtvis steroider. Mire som gladiator. Det var ju 20år sedan. Vadfan gör han idag?

En annan gladiator som en del trodde var steroidfri var ju Kim "Zeke" Justin. Han dog tillsammans med Linda "Indra" Ekwall som även hon var gladiator. Dom kraschade med sin bil. Obduktionen efteråt avslöjade att han tagit steroider. Men det kunde man inte tro... Klart man kan tro på det. Så många genom åren som man vet tagit steroider. Men som inte fått så imponerande resultat. Även om steroider bygger mer muskler snabbare så tar det tid bli riktigt stor. Jag vet. Jag har levt det här livet i snart 32år. Byggt muskler längre än dom här steroidungarna levt. Och ja, jag är en steroidgubbe. Jävla fint.

Bild på ZEKE. Jävla psykfall. Tokdopad men ändå inte grov nog att beskylla för STEROIDER eller?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i..._2KoA&usqp=CAU

Jodå han var dopad här.
Senast redigerad av LillTurken 2021-04-18 kl. 09:23.
Citera
2021-04-18, 09:16
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Joel Kinnaman ett av de tydligaste exemplen.

Du har mer rätt än du tror. Ett tydligt exempel på en steroidpojk. Deras steroidkurande är som riktigt dålig jojobantning. Skådis som han är så får han allt serverat när det krävs för jobbet. Dom är som små fågelungar.
Citera
2021-04-18, 10:26
Medlem
Magnus Samuelsson
Citera
2021-04-18, 11:29
Medlem
Vad tror ni om Niclas Wahlgren https://www.expressen.se/noje/niclas...rna-man-la-ut/
Citera
2021-04-18, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Du har mer rätt än du tror. Ett tydligt exempel på en steroidpojk. Deras steroidkurande är som riktigt dålig jojobantning. Skådis som han är så får han allt serverat när det krävs för jobbet. Dom är som små fågelungar.
Hade jag förberett mig för en filmroll värd flera miljoner så är det klart att man tar till alla hjälpmedel man kan för att se så bra ut som möjligt.

Detsamma gäller naturligtvis idrottare och andra som lever på att prestera. Hoppas ingen är så naiv att dom tror att människor som livnär sig på sin kropp eller prestation skulle ha någon slags moralisk skyldighet att inte ge sig själva den fördel doping innebär.
Citera
2021-04-18, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Du fattar inte att alla som tar steroider av olika slag inte har en otrolig fysik? Massvis ser skit ut.

Givetvis men jag tränar seriöst själv och känner folk som är bra mycket grövre än sampe helt naturligt.
Lata okunniga personer tror att det inte går att uppnå en bra kropp natty.
Sampe fick förövrigt göra drogtest efter ett löjligt polistillslag på gymmet från en okunnig och avundsjuk person som dig.
Citera
2021-04-18, 12:11
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Hade jag förberett mig för en filmroll värd flera miljoner så är det klart att man tar till alla hjälpmedel man kan för att se så bra ut som möjligt.

Detsamma gäller naturligtvis idrottare och andra som lever på att prestera. Hoppas ingen är så naiv att dom tror att människor som livnär sig på sin kropp eller prestation skulle ha någon slags moralisk skyldighet att inte ge sig själva den fördel doping innebär.

Dom får hjälp med det automatiskt. Finns läkare, ofta är dom idrottsläkare som har hand om steroidbiten. Dom kör en kur, noggrant planerad och övervakad av bästa läkarna man kan ha.

Var mycket Arnold som bidrog med att läkare började kontaktas när skådespelare skulle byggas upp.

En skådespelare som aldrig tagit steroider och aldrig kommer ta men är den tuffaste av dom alla är. Clint Eastwood. Den gubben är respekterad. 90år gammal.

Arnold och Clint Eastwood https://www.google.com/search?q=arno...w=1280&bih=881
Citera
2021-04-18, 12:19
Medlem
Borasare1980s avatar
Jeff Goldblum måste nog vara lustigaste fallet jag nånsin sett. Såg en video på Youtube där alla hans gästframträdanden hos Conan Obrien är samlade. Alltid smal och slank i varje intervju men helt plötsligt ser Jeff ut som självaste Dwayne The Rock Johnson, men bara just i den intervjun. Därefter är han smal och slank igen som om inget hänt. Man kan tro att han antagligen kurat som fan för en specifik filmroll men jag kan inte minnas att jag sett honom som bodybuilder nånsin på film. Antagligen kurade han bara för sitt egna egos skull men fick panik när testiklarna krympte och avbröt tvärt.
Citera
2021-04-18, 12:22
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Sampe fick förövrigt göra drogtest efter ett löjligt polistillslag på gymmet från en okunnig och avundsjuk person som dig.
Fick du roid rage eller nu eller din jävla tomte? Jag har ingen aning vem fan sampe är och jag kunde inte bry mig mindre.
Citera
2021-04-18, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Fick du roid rage eller nu eller din jävla tomte? Jag har ingen aning vem fan sampe är och jag kunde inte bry mig mindre.

Varför citerar du mig ens när det handlade om honom i inlägget.
AAS är rent generellt ganska ovanligt i Sverige. Desto vanligare att folk kör mellanhögdos TRT i staterna och kallar sig natty men det syns och inte bara på musklerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in