2021-04-18, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Ingen spoiler utan spekulation:

Tror de 2 laglederen som vinner får sette saman 2 nya lag.
Får hoppas Johanna och Tova S kommer i olika lag.

Vilka lag skulle ni vilja se?

Oj, intressant tanke! Splittra och så split. Bryta loss T-S från Johanna känns givet, och gärna sammanföra Wrenkler och Joanna.

Vad tror ni om detta?

Andreas
Anki
Elias
Olivia
Johanna
Lagledare = samen

Joanna
Wrenkler
Annika
T-S
Ludde
Lagledare = trollpackan

Har jag glömt någon?
2021-04-18, 22:18
Medlem
Jag gillar Wrenkler dock tycker jag synd om honom för att han är så socialt okunnig. Men med lite tur så hoppas jag att han eller Alex kan hämnas på 5ans pakt i Lag Nörd.

Lag Nord var smarta och ville få två flugor i en smäll. De tänkte att Wrenkler förr eller senare kommer ge upp och att de då lika gärna kunde få ut Alex när de fick chansen. Från ett sakligt perspektiv så gjorde de helt rätt. Dock riktigt lågt att lura Wrenkler och Alex på det sättet.

Hoppas 5ans pakt skakas om ordentligt av de nya och från lag Syd under sammanslagningen.
Asiaten och Johanna kommer tyvärr att komma långt. Så man får vänja sig med den där sandiga björn-röven i string.
2021-04-18, 22:19
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
"Vi var tvungna att göra såhär och hålla det hemligt för att Alex inte skulle misstänka nåt."

Utfallet hade varit detsamma. Totalt ryggradslösa

Det hade varit kul om Wrenkler kunde hitta ny glöd vid en sammanslagning, men det känns tveksamt.

Wrenkler blev nog så besviken att han tar totalt avstånd ifrån de andra i laget tror jag. Han litade på att de skulle rösta ut honom för han vantrivdes verkligen och såg inte lagets val av att passa på att rösta ut deras största hot = Alex

Både Wrenkler och Alex blev totalt blåsta av laget så jag förstår dem bägge två att de är besvikna och förbannade. Nåja - Alex får ju en andra chans iaf och där fick Lag Nord tji och jag hoppas verkligen han tar sig tillbaka. Vore kul om även Wrenkler fick komma dit och käka lite bättre och få chansen att kunna komma igen
2021-04-18, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Ingen spoiler utan spekulation:

Tror de 2 laglederen som vinner får sette saman 2 nya lag.
Får hoppas Johanna och Tova S kommer i olika lag.

Vilka lag skulle ni vilja se?

Hade varit kul att se följande lag:

Wrenkler
Alex
Joanna
Olivia
William
Transan
Ludvig
Gubben i lådan (utmanaren, kommer inte på vad han heter)

Andreas
Elias
Johanna
Annica
Wilma
Anki
Ronja Rövardotter
2021-04-18, 22:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Oj, intressant tanke! Splittra och så split. Bryta loss T-S från Johanna känns givet, och gärna sammanföra Wrenkler och Joanna.

Vad tror ni om detta?

Andreas
Anki
Elias
Olivia
Johanna
Lagledare = samen

Joanna
Wrenkler
Annika
T-S
Ludde
Lagledare = trollpackan

Har jag glömt någon?

Ja du har glömt Dennis
2021-04-18, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Johanna ser ut som en småfågel med sin lilla näbb till näsa
Nej, nej, googla på Lilla My från mumintrollen.
Klockren Look-a-like 😀
2021-04-18, 22:24
Medlem
Rifter666s avatar
Man borde verkligen göra om hela konceptet på något sätt. Samma visa varje år. Dom svagaste går ihop och röstar ut dom starkaste.
Efter sammanslagningen blir det ännu mer tydligt där man måste vinna alla tävlingar för att inte bli utröstad.

Något mer farmenkoncept där man utmanar varandra hade varit mycket mer rättvist och bättre.
Där den som får flest röster får utmana någon. Dock inte den som vann tävlingen.
2021-04-18, 22:26
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xbo89
https://www.instagram.com/p/Blj65CBBlqh/?igshid=1qdpchkuw7fzo

Hennes ärr och konstiga smile är från olyckan
Hon är riktigt jäkla snygg. Så där kan de gott se ut i evigheten
2021-04-18, 22:27
Medlem
seaworthys avatar
Sällan har man väl avskytt en grupp som ”femman” i årets Robinson. En hög med klenfisar. Nu gör dom sig av med dom två som vinner tävlingarna för dom.

Tyvärr klarar dom väl sig för att lagen pusslas om snart
2021-04-18, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja du har glömt Dennis

Ja, där var den siste... Tyckte det var någon som saknades. Dennis gör inte mycket väsen av sig.
2021-04-18, 22:29
Medlem
Det blir bara värre mellan Wrenkler och ursprungs-Nord:arna imorgon.
2021-04-18, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Man borde verkligen göra om hela konceptet på något sätt. Samma visa varje år. Dom svagaste går ihop och röstar ut dom starkaste.
Efter sammanslagningen blir det ännu mer tydligt där man måste vinna alla tävlingar för att inte bli utröstad.

Något mer farmenkoncept där man utmanar varandra hade varit mycket mer rättvist och bättre.
Där den som får flest röster får utmana någon. Dock inte den som vann tävlingen.
+10 på den. Det är cuckarna, incels och feminister som alltid blir kvar. De starkaste blir utröstade om deninte vinner tävlingen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in