2021-04-18, 00:34
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Ja! Jag är så trött på alla jävla frågor, bara betala ut och hållkäften för fan.
Hahaha. Eller hur. Vad fan håller dom på med. Fick du också frågor?
Så jävla mycket är det inte som går in på kontona direkt. Får guldkant på tillvaron. Inte lyxliv.
2021-04-18, 04:38
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Så jävla mycket är det inte som går in på kontona direkt. Får guldkant på tillvaron. Inte lyxliv.
Ni jobbar med frågor och kan inte ens ta emot några smh
2021-04-18, 05:54
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035

😂 ironin
2021-04-18, 06:12
Medlem
blablablablabla1s avatar
Canisdiruss har ju fått spader, fan är det som händer. Ibland får jag en konversation som jag bara måste läsa igenom lite för att va?!.
2021-04-18, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan

Ja fick också frågor, riktigt efterblivna är de.
2021-04-18, 11:02
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Jag fick inte en fråga när jag skaffade mitt konto.
Vääääälkommen sa dom bara. Ett jävla tjat om att man ska skaffa Bitcoin bara.
2021-04-18, 15:58
Medlem
Hallå hallå där mina härliga operatörer. En enkel fråga, eller två.

Kan jag använda någon annans revolut för att få inbetalning från JH? Eller kan revolut neka inbetalningen?

Vet ni något utbetalningssätt där namn inte spelar roll? Utöver vanlig bank såklart.
2021-04-18, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Hallå hallå där mina härliga operatörer. En enkel fråga, eller två.

Kan jag använda någon annans revolut för att få inbetalning från JH? Eller kan revolut neka inbetalningen?

Vet ni något utbetalningssätt där namn inte spelar roll? Utöver vanlig bank såklart.

Bara var tyst om din betalningsmetod. Skriv in den du vill bara så blir det inga problem. Och om de frågar något säg bara du visste inget. Du kan inte få någon "skit" för att du använder någon annans Revolut eller bank. Bara hållkäft om det och fråga inte coacherna. Kommer det frågor senare då är det bara att säga du visste inte och begära att byta betalningsmetod. Men än så länge vet jag att min vän inte haft några besvär och han har gjort det du vill göra. Puss!
2021-04-18, 20:11
Medlem
dANiis avatar
Alltså man blir ju mörkrädd över hur vissa kan va så fantastiskt urusla på svenska, nästan så att man vill skriva lika retarderat tillbaka.
2021-04-18, 21:51
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Alltså man blir ju mörkrädd över hur vissa kan va så fantastiskt urusla på svenska, nästan så att man vill skriva lika retarderat tillbaka.
Jag måste rekommendera dig att söka arbete som coach isåfall.
Där finns det väldigt många poliser som är gnälliga för små bagateller.
2021-04-18, 21:51
Medlem
Jag undrar på de här med tider , när man väljer sina skift och arbetspass.

Väljer ni alltid era skift när ni loggar in och börjar köra eller kan det hända att ni bara loggar in lite random olika tider när ni känner för det?

Tack
2021-04-18, 22:04
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
Jag undrar på de här med tider , när man väljer sina skift och arbetspass.

Väljer ni alltid era skift när ni loggar in och börjar köra eller kan det hända att ni bara loggar in lite random olika tider när ni känner för det?

Tack
Du ska kanske fundera på varför företaget har skift. Det känns som att det måste finnas lite logik i detta eller hur?
Vad är det som gör att du tror att du kan logga in på andra tider du inte har bokat? Vad tror du skulle hända om alla loggade in på tider man inte har bokat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in