2020-12-01, 01:25
Medlem
naturalborn138s avatar
Garvade ihjäl mig när jag såg det här nyss. Så kul när det går upp för en hur pass respekterade OG och deras nya president faktiskt är

https://ibb.co/W5hDH1h
Citera
2020-12-01, 01:31
Medlem
naturalborn138s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Verkar som han har gott om pengar och har tydligen skivkontrakt med intermusik som ägs Av HA-medlemmen Maskinisten.

Dock kan man undra varför Maskinisten som har samarbetat med kartellen vill signa en retard version av Sebbe Staxx?
Han har väl även en farbror/morbror i HA, så det förklarar en del.

En retard version av retard Sebbe Staxx? Dubbel retard deluxe med andra ord? Haha!
Citera
2020-12-01, 01:32
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturalborn138
Han har väl även en farbror/morbror i HA, så det förklarar en del.

En retard version av retard Sebbe Staxx? Dubbel retard deluxe med andra ord? Haha!
Citera
2020-12-01, 01:33
Medlem
naturalborn138s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Gott om pengar?
Går på soc, har parksinson och låter som han är förstoppad när han försöker efter härma det som vi andra kallar för "rappa"

Nä, han är nog inte kvar på Internmusik, och är han det, så är det pinsamt.

Men vi leker med tanken att han har skivkontrakt. Vad tror du han fick ?
En extra stor kebabrulle?
Han rappar lika bra som du stavar.
Citera
2020-12-01, 02:15
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Du börjar med uppmana folk härinne att höja ribban för att sedan själv leverera årtusendets dynga. Alexander Ivanovic är en golbög och du försvarar denna golbög, skäms du inte? Sen att du försöker framställa Alexander som en tuffing som man inte skulle våga öppna käften inför är bara löjligt. Nästan, men bara nästan lika löjligt som när den HIV-smittade tjackpundaren Läder-Lasse skulle framställa sig själv som en hårding när han var med i OG, han hotade Sverigedemokrater på internet och allt vad det var... Alexander är en patetisk looser, med en så kass fysik att jag blir illamående när jag ens ser patrasket. Hans intelligens lär ju vara lägre än en somaliers. Han är helt jävla värdelös på alla tänkbara sätt och nu kommer han även med lite tur få livstids fängelse.
Stämmer det att Läder Lasse partade med Blondinbella? Efterfester?
I så fall, en eller flera gånger?
Enligt Sverigedemokrat-mannen Bert Karlsson på youtube så finns porrfilmer på Isabella, men man hittar ingen hårdporr direkt utan bara en film som är klippts som en porrfilm men den är från fångarn på fortet.
Lasses polare Hasse, var det syntaren som ibland hade pistol hemma som han tappade på golvet och lämnade framme så att hans flickvän blev lite nervös? Som även kände några ”riktiga lirare”.
Senast redigerad av becko 2020-12-01 kl. 02:22.
Citera
2020-12-04, 08:44
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.138
Må så vara, och ja, hans musik är skräp, men svensk rap/hiphop är skräp. Dock har han många vänner. Väldigt många vänner som ”är något”. Speciellt i den rödvita sfären. Dock vet jag inte vad dom tycker om hans anslutning till OG. Det här ska bli intressant.

Men OG har väl aldrig haft nåt beef med HA? Bara med Bandidos, va man har läst.
Citera
2021-04-15, 23:06
Medlem
Lennart.Bladhs avatar
Finns OG kvar?

Sett bilder på Facebook på ett gäng svenska killar med original gangsters västar
Citera
2021-04-18, 16:56
Medlem
den.dryges avatar
Ni som bor i Göteborg.

Varför har downisen sin adress på Östra Sjulhuset. Rågården Enhet 7 i Göteborg?
Citera
2021-04-18, 20:30
Medlem
den.dryges avatar
Liten uppdatering...

Timmy-poke som då är någon form vicepresident , är skriven på rättspsyk i göteborg, Östra sjukhuset för att specificera sig.

Och ni, precis som jag vet ju vilka ledande kriminella vi haft på såna ställen förr, tänker då främst på Joel i Gangland.

"Vi tar emot och rehabiliterar dig som är dömd att överlämnas till rättspsykiatrisk vård och har ett aktivt missbruk och/eller en personlighetsstörning.

Vi har 18 vårdplatser och arbetar i team som består av skötare, behandlingsassistent, sjuksköterska, arbetsterapeut, kurator, psykolog, läkare och sekreterare. Tillsammans med dig kommer vi att planera, genomföra, samordna och följa upp din vård.

Vi tycker att det är viktigt att samarbeta med andra myndigheter och har goda kontakter med exempelvis kommunen, försäkringskassa, socialtjänst och arbetsförmedling.

På enheten har du en kontaktperson och en sjuksköterska som du i första hand vänder dig till med frågor och funderingar. Mer information om enheten, besökstider mm får du när du kommer till enheten."

Bergsturken har då en vice president som har en personlighetsstörning. Är det stabilt? Någon som vet mer om detta?
Citera
2021-05-12, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart.Bladh
Finns OG kvar?

Sett bilder på Facebook på ett gäng svenska killar med original gangsters västar

Dem verkar iaf bedriva inkasso verksamhet http://www.originalinkasso.se
Citera
2021-07-05, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Liten uppdatering...

Timmy-poke som då är någon form vicepresident , är skriven på rättspsyk i göteborg, Östra sjukhuset för att specificera sig.

Och ni, precis som jag vet ju vilka ledande kriminella vi haft på såna ställen förr, tänker då främst på Joel i Gangland.

"Vi tar emot och rehabiliterar dig som är dömd att överlämnas till rättspsykiatrisk vård och har ett aktivt missbruk och/eller en personlighetsstörning.

Vi har 18 vårdplatser och arbetar i team som består av skötare, behandlingsassistent, sjuksköterska, arbetsterapeut, kurator, psykolog, läkare och sekreterare. Tillsammans med dig kommer vi att planera, genomföra, samordna och följa upp din vård.

Vi tycker att det är viktigt att samarbeta med andra myndigheter och har goda kontakter med exempelvis kommunen, försäkringskassa, socialtjänst och arbetsförmedling.

På enheten har du en kontaktperson och en sjuksköterska som du i första hand vänder dig till med frågor och funderingar. Mer information om enheten, besökstider mm får du när du kommer till enheten."

Bergsturken har då en vice president som har en personlighetsstörning. Är det stabilt? Någon som vet mer om detta?

Jag antar att du menar Rättsmedicinalverkets rättspsykiatriska avdelning? Eller menar du Rättspsykiatrin Rågården i Olofstorp dvs utanför Göteborg? RMV är statligt och utför P7 och Rågården tillhör Sahlgrenska sjukhuset.
Citera
2021-07-25, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Hon är känd i Göteborg för att vara en slampa en horig slampa pga att hon ligger runt med sin brors fiender titt som tätt. Några av dem flera förorts gangstrar som Röd gula Banditer, Albaner och annat folk.

Hahaha hon bodde i Kågeröd ett tag jag med hade sex med henne haha
Vet inte var hon är nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in