Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-16, 04:10
  #7909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joskee
Hörde rykten om Geofrey kitutu att han ska ha golat. Var två killar från Gottsunda T.mmy och C.ille som sa det fanns papper från något polisförhör på något som hade hände förut. Någon som vet något? Har lite svårt att tro det om den killen.
Kolla om de kan precisera det ytterligare, det låter inte taget ur luften då han suttit såpass mycket och gottsunda-grabbar kan ha nosat upp något.
Citera
2017-11-16, 09:00
  #7910
Medlem
Ska handla om en bilstöld som hände för massa år sen.
Citera
2017-11-30, 23:37
  #7911
Medlem
Chrille? Glasögonormen med päronkroppen. 40 bast men kan knappt läsa och skriva.

Ja. Det är en solid snubbe. Verkligen
Citera
2017-12-01, 09:53
  #7912
Medlem
Ja stämmer exakt in på beskrivningen på han.
Citera
2017-12-14, 13:08
  #7913
Medlem
Citat:
Det kriminella nätverket Original Gangsters grundare Denho Acar ställs återigen inför rätta i Turkiet. Misstankarna gäller bland annat ett brandattentat i Göteborg 2006.
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...kiet-1.4925583
Citera
2017-12-14, 20:28
  #7914
Medlem
Han kommer gå loss.

Det som skedde 2006 är preskriberat. Det andra har inte ens varit under utredning här.
Citera
2017-12-15, 19:46
  #7915
Medlem
Citat:
Dömd OG-ledare isolerades – befarar fritagningsförsök

Citat:
Kriminalvårdens säkerhetsavdelning har fått uppgifter från ”samverkande myndighet” som pekar på att det finns ”långtgående och avancerade planer finns att frita Alexander Ivanovic”.
Samma dag som uppgifterna nådde Kriminalvården isolerades Ivanovic.
Myndigheterna bedömer att risken för fritagning är förhöjd. Ett av skälen som uppges är att de personer som befaras planera rymningen bedöms vara en delaktiga i organiserad brottslighet.
Även Ivanovics roll som ledargestalt i det kriminella nätverket ”OG” och att han själv uppger att han ”ej avser att avtjäna ett livstidsstraff för brottslighet som han anser sig vara oskyldig till”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...tagningsforsok
Citera
2017-12-16, 08:25
  #7916
Medlem
Okej att AI är ett hån mot forna OG, men kanske har OG skrapat ihop ett manskap som är värda namnet, och då kanske tom en skugga som AI kan bli fritagen.

OG förtjänar sin tråd här minst sagt, det har gått i vågor genom åren men jag kommer alltid respektera DA för jag var med när de hade sin golden era, då var de ångvältar som körde över allt, tom albanerna.

Han hänger i och överger inte sin grupp, trots alla motgångar. Han är en jävla krigare DA, både som man och mentalt.
Citera
2017-12-17, 00:40
  #7917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Okej att AI är ett hån mot forna OG, men kanske har OG skrapat ihop ett manskap som är värda namnet, och då kanske tom en skugga som AI kan bli fritagen.

OG förtjänar sin tråd här minst sagt, det har gått i vågor genom åren men jag kommer alltid respektera DA för jag var med när de hade sin golden era, då var de ångvältar som körde över allt, tom albanerna.

Han hänger i och överger inte sin grupp, trots alla motgångar. Han är en jävla krigare DA, både som man och mentalt.
Ibland undrar jag hur folk tänker....men man orkar bara inte diskutera......Snälla sluta


Ångvältar? Hur gick det mot X-Team då? Då blev ångvälten liten och svag. Dano har aldrig krigat själv utan gömt sig på KUMLA. Kennedy gömde sig utomlands.
Citera
2017-12-17, 00:43
  #7918
Medlem
Ska du börja nu igen, jag syftade på innan när alla var med.

Du har aldrig ens träffat dem så lägg ner, du tycker Kelly var en tuffing, var det inte så?
Citera
2017-12-17, 07:13
  #7919
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ska du börja nu igen, jag syftade på innan när alla var med.

Du har aldrig ens träffat dem så lägg ner, du tycker Kelly var en tuffing, var det inte så?
Kelly? Menar du han som sprang omkring i femman tillsammans med en liten pundare som kallades kepsen?
Citera
2017-12-17, 08:58
  #7920
Medlem
Han sprang en del i femman ja, han var väl runt lite överallt i innerstan på den tiden, men han bodde inte där tror jag. Gick på kryckor, eller om han hade en stödjekrycka, minns inte riktigt. Iaf vid den tiden jag syftar på.

Han utgav sig för att vara en `OG` men det var han ju verkligen inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback