2021-04-18, 18:03
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej Emmvalentine var verkligen i försvarsmode förra året men det är så, till slut ser även de som gillar honom att det inte är ett hållbart beteende och något inte stämmer. Varför lyssnar han inte ,bara inse att Mergim inte är den han påstår sig vara!

Försvarsmode deluxe...
Hoppas du inte menar att Merg kommer få visa sitt face i BB ända tills alla förstår hur han egentligen är...
2021-04-18, 18:04
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Östersjön är väl ett innanhav (till skillnad från världshav) med bräckt vatten?

Exakt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hahah du e besatt av Madde

Det går ju tyvärr inte att INTE se vad hon håller på med. Hoppas hon åker ut snarast så hon får hjälp att hitta någon vettig kille som faktiskt vill ha henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Surmelie förtjänar inte Dompa..Nu sitter hon och säger att han inte duger.
Det är en försvarsmekanism. Hon har satt en douchstämpel på han sedan han kom in dag 1. Hon säger så för att hon inte litar på grabben och då vill hon inte bli känslomässigt inblandad i en individ som inte inger henne trygghet. Den osäkerheten kommer alltid att finnas där så för bådas skull hoppas jag att de hittar någon annan på utsidan.
Medlem
Citat:
Fy fan vad Surmelie dissar Dompa hela tiden... Nu säger hon att det inte "finns bra killar i Stockholm" utan att hon och Joel ska leta bra grabbar i Göteborg i sommar istället. Fy fan.. Hoppas han bara lägger ner allt med henne nu.
Även om det bara är "på kul" mellan dem därinne så kan man visa någon sorts respekt iallafall... Hon stöter verkligen bort honom nu.

Ja hon kör sin version av The game
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Hahahaha, Mergims frågor!!! Kolla klippen i tv4 play nu.

Hahahahaha!

”Tack. Då vet jag vad ni tycker om mig..”

You are SO very welcome, Sneka.
2021-04-18, 18:05
Medlem
Citat:
Fy fan vad Surmelie dissar Dompa hela tiden... Nu säger hon att det inte "finns bra killar i Stockholm" utan att hon och Joel ska leta bra grabbar i Göteborg i sommar istället. Fy fan.. Hoppas han bara lägger ner allt med henne nu.
Även om det bara är "på kul" mellan dem därinne så kan man visa någon sorts respekt iallafall... Hon stöter verkligen bort honom nu.

Hon vill ”hämnas” för hon blev sårad häromkvällen. Hon ger igen genom att dissa honom. Det ironiska är att det troligen är rätt taktik om hon vill fånga honom på riktigt. 😁
Medlem
Blaisens avatar
NU hörde jag Tanja säga ifrån ordentligt till Judith men en minut senare fortsätter de härja?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Det är en försvarsmekanism. Hon har satt en douchstämpel på han sedan han kom in dag 1. Hon säger så för att hon inte litar på grabben och då vill hon inte bli känslomässigt inblandad i en individ som inte inger henne trygghet. Den osäkerheten kommer alltid att finnas där så för bådas skull hoppas jag att de hittar någon annan på utsidan.

Försvarsmekanism eller ej så borde hon inte inlett något med honom alls isåfall.. Taskigt att snacka skit om honom så fort hon får tillfälle tycker jag :/
2021-04-18, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Undrade just vad för spel hon pratade om när jag hörde att hon dillade nånting om bebisar och barn
hennes egen sims man adrian "yhh va sjykt"
2021-04-18, 18:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ja hon kör sin version av The game

Citat:
Hon vill ”hämnas” för hon blev sårad häromkvällen. Hon ger igen genom att dissa honom. Det ironiska är att det troligen är rätt taktik om hon vill fånga honom på riktigt. 😁

Hoppas inte. Hoppas Dompa kastar henne istället! Men han verkar tyvärr rätt nerkärad i henne..
2021-04-18, 18:08
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Precis! The fun is in the chase...börjar hon konstra kommer han närmare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in