2021-04-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tanja SLUTA PEPPA PSYKFALLET! Det kan kosta dig min röst (egentligen inte men ja...)
Börja aldrig tänka så, Tanja vill att alla ska må bra oavsett vem det är vilket är fint. Alla behöver en Tanja i sitt liv
2021-04-18, 17:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Och vem fan har skrämt Nardos då?

Hennes frippa ser ju exakt ut som den skrämda dockans, i Kalle Ankas Jul.
2021-04-18, 17:34
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag förstår inte hur han inte kan reflektera över sitt egna beteende. Han säger att han fick mest hat förra året, att han var den som fick mest skit, att det var fel på alla andra deltagare och inte fel på honom därför dom bröt med varandra efteråt. Samma detta år enligt honom. Det är vi tittare som det är fel på, han får alltid skit oavsett vad han gör osv...

Om man nu känner så, borde det inte vara på sin plats att börja reflektera som "vad är det jag gör som alltid sätter mig i dessa situationer?".

Jag kommer aldrig gilla honom men en person som kan reflektera över sitt eget beteende växer iaf och mår säkert bättre själv också.

Han skulle aldrig våga men tänk om han skulle fråga dom där inne vad dom tycker att han borde förändra och göra för att inte uppfattas som en hal orm och skitsstövel. Dock skulle ingen där inne våga säga något iofs, så han borde bara lämna nu och börja jobba på det på utsidan.

Han vet inte vad det betyder! En människa som reflekterar och tar slutsatser är ödmjuk och har hjärnceller. Han är elak, vidrig mobbare utan hjärna!!!!!!!!!!!
2021-04-18, 17:35
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tänk att vara en sån falsk och hal orm som Mergim och ändå bli så daltad och fjantad med som de gör därinne.. Det är klapp och kram och pepp. Urk! 🤮

Det är bara där inne. Hur många vänner får han av dom på utsidan, noll. Som förra året.
2021-04-18, 17:36
Medlem
Ridnes avatar
Surmelie förtjänar inte Dompa..Nu sitter hon och säger att han inte duger.
2021-04-18, 17:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det är bara där inne. Hur många vänner får han av dom på utsidan, noll. Som förra året.

Hoppas verkligen det.. Inte bra att släppa in en sådan backstabber nära!
2021-04-18, 17:37
Medlem
Mouchinos avatar
Det här¨med Mergim är så repris och uttröttande att se och höra på så är bara patetiskt! Han tyckte det var skitkul igår att köra frågeprogammet och ställa juicy frågor, han älskar drama. När han idag själv frågas ut ska han plötsligt lämna och lägger sig och deppar i sängen. Allt det här är precis samma tjat som förra året Mergim var med. Alltså BB får ta ut honom för han är inte kapabel att vara med i sådana här sammanhang. Kan man inte brösta tittarfrågorna när folk ser på detta 24/7 och ta det seriöst och sen arbeta på det, nej då ska man inte vara där!
2021-04-18, 17:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Tycker faktiskt frågan om att han är samma skitsnackare fortfarande var dåligt ställd ? Han är rak och har nada problem med att säga vad han tycker och tänker till personen i fråga. Så skitsnack tycker jag inte han kör med.

Vad han däremot inte verkar ha insikt i är att han reagerar på impuls och han verkar ha problem med känsloreglering vilket medför att han över reagerar.

Jag ställde frågan Han har inte gjort mycket annat än snackat skit om deltagarna sen han kom in. Rak och ärlig betyder att du säger till personen det gäller, inte bakom deras rygg. Han har inte lärt sig ett skit sen förra året! Han påstår att han är den enda som utvecklats av deltagarna förra året. Han beter sig EXAKT likadant som förra året iom att han inte ser sin del i det som hände. Han lider av svår narcissistisk personlighetsstörning.
Medlem
likebananass avatar
Skyll inte på dom där inne, det tar mindre än 10 sekunder att hämta en kniv och sticka ner någon, han är Alban och de är kända för det, så andra är jävligt rädda
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Han har fått sina tittarfrågor och fattar att vi tittare ser honom som en skitstövel. En fråga var typ "Varför säger du att du har förändrats från förra året när du är exakt samma skitsnackare nu?"

Men det är oss tittare och alla andra det är fel på, inte honom tycker han.

BANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2021-04-18, 17:39
Medlem
Thequeenofthehouses avatar
Vem fan vill ha rehab tutten dom vinnare? Han kommer att kröka o droga upp en mille😄😄Fejkgråter o tittar i kameran hela tiden... o lyan hans såg ut som en knarkarkvart 😄😄😄
2021-04-18, 17:39
Medlem
Citat:
Jag förstår inte hur han inte kan reflektera över sitt egna beteende. Han säger att han fick mest hat förra året, att han var den som fick mest skit, att det var fel på alla andra deltagare och inte fel på honom därför dom bröt med varandra efteråt. Samma detta år enligt honom. Det är vi tittare som det är fel på, han får alltid skit oavsett vad han gör osv...

Om man nu känner så, borde det inte vara på sin plats att börja reflektera som "vad är det jag gör som alltid sätter mig i dessa situationer?".

Jag kommer aldrig gilla honom men en person som kan reflektera över sitt eget beteende växer iaf och mår säkert bättre själv också.

Han skulle aldrig våga men tänk om han skulle fråga dom där inne vad dom tycker att han borde förändra och göra för att inte uppfattas som en hal orm och skitsstövel. Dock skulle ingen där inne våga säga något iofs, så han borde bara lämna nu och börja jobba på det på utsidan.

Mitt i prick!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in