2021-04-18, 17:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Mycket möjligt. Du såg väl hennes min när han fick frågan vem han skulle ringa på utsidan för att festa och svarade Tanja.

Hon var verkligen citronernas citron då hahaha--aldrig sett någon med sämre pokerface. Förstår inte ens varför hon blev sur.. Klart att Tanja är mer party än hon är!
Medlem
Blaisens avatar
Tasmanian devil är djuret ni far efter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Mycket möjligt. Du såg väl hennes min när han fick frågan vem han skulle ringa på utsidan för att festa och svarade Tanja.

Ah, är det sant?
Älskar’t!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Är der bara jag eller har Madde sprungit efter AD idag ändå trots gårdagens snack?

Det har hon!
Medlem
Hahahaha, Mergims frågor!!! Kolla klippen i tv4 play nu.

Hahahahaha!
2021-04-18, 18:00
Medlem
Anonym396s avatar
Jag blir så irriterad som nu när DC är på tråkiga Adrian och Madde men så kollar man på sovrum 2 så är kameran fokuserad på dem och alla andras mickar är avstängda. Jag orkar inte.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Flippar ur! Vafan får dom betalt för att ta ansvar för skitungen eller?
Mergim får kalla madde både 2 faced och falsk och Adrian en lögnare som är trög i huvet pga att dom fucking råkade hångla utan att rapportera till sektledningen!

Alla återger sina svar efter frågorna för gruppen och blir lite lättsamt grillade.
Men fucking i helvete INGEN alltså INGEN undrar vem mergim snackar skit om!? Är det en elak fråga? Uppenbarligen snackar han skit om er? My gosh alltså..
Berätta nu vad fan du svarade då mergim! Hur alla är fake och Simon är falsk och hela jävla bajsmackan du la upp där inne. Servera dina kamrater den innan du lägger dig i fosterställning och tar emot tröst. Blir du ledsen av att folk tycker du är elak? Sluta vara elak då.

Föräldrarna kanske betalar BB för att husera Mergim ett tag så de får en break.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det har hon!

Hahah du e besatt av Madde
2021-04-18, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sluta Tanja, du peppar helt fel person. Fattar dock att alla går på hans lögner.

Tanja tröstar alla inklusive de utstötta, vilket bara visar vilken fantastisk människa hon är, men jag hoppas att hon glömmer fort (om hon är kvar), när det uppdagas vilka vänner hon har...
2021-04-18, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Madde snackar Sims.. Ahh the memories. #motherlode var ett bra hack

Undrade just vad för spel hon pratade om när jag hörde att hon dillade nånting om bebisar och barn
2021-04-18, 18:03
Medlem
Ridnes avatar
Fy fan vad Surmelie dissar Dompa hela tiden... Nu säger hon att det inte "finns bra killar i Stockholm" utan att hon och Joel ska leta bra grabbar i Göteborg i sommar istället. Fy fan.. Hoppas han bara lägger ner allt med henne nu.
Även om det bara är "på kul" mellan dem därinne så kan man visa någon sorts respekt iallafall... Hon stöter verkligen bort honom nu.
2021-04-18, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Såg lite live för första gången nu i helgen, och vad får man höra från Lill Vickan. Jo det är kallt i havet utanför Ystad?😀 Havet? Det är ju Östersjön.😀
Jag bor också vid Östersjön och vet att det inte är ett hav.😀

Östersjön är väl ett innanhav (till skillnad från världshav) med bräckt vatten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in