2021-04-18, 16:07
Medlem
Kryptomannen RU er fortsatt aktiv på en Cryptoside, hvor han nå støtter en som ikke får boliglån med crypyopengene sine....Han er også opptatt av at det skal bli mindre attraktivt med miningsentre,....holdt på å spørre om det var monero han ikke fikk brukt til boligkjøp....men han har fortsatt en vanlig jobb, så virker ikke som han har fått de 10 millionene i Monero...TH har forøvrig tjent opp de pengene med renter han har gitt til kidnapperne, hvis han fortsatt sitter på Monero....for en buisnessmann.....
Citera
2021-04-18, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
da er du og th de svært få som nekter.
Tror nok også du hadde sagt stopp om du ble siktet for et mord du ikke har begått.
Citera
2021-04-18, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyJohnnyJohnny
Kryptomannen RU er fortsatt aktiv på en Cryptoside, hvor han nå støtter en som ikke får boliglån med crypyopengene sine....Han er også opptatt av at det skal bli mindre attraktivt med miningsentre,....holdt på å spørre om det var monero han ikke fikk brukt til boligkjøp....men han har fortsatt en vanlig jobb, så virker ikke som han har fått de 10 millionene i Monero...TH har forøvrig tjent opp de pengene med renter han har gitt til kidnapperne, hvis han fortsatt sitter på Monero....for en buisnessmann.....
Ja det er fristende å spørre RU om et eller annet i den Facebook gruppen, men han har vel fått munnkurv av både politiet og advokaten, kanskje også av GM
Citera
2021-04-18, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
I artikkelen fra NRK listet nederst i dette innlegget er det mange interessante bilder og illustrasjoner fra åstedet.

En ting jeg hang meg opp i er at de har laget en illustrasjon/animasjon av hvor AEH sin telefon lå på bordet.

Vi vet også at telefonen var lagt et sted som AEH ikke ville lagt den. Men hvem ville kunne lagt den der? Ta en titt på forografiet NRK har tatt mens de var der. Hva ligger nå der AEH sin telefon lå da den ble funnet? Bilnøklene og brilleetuiet til...? Så da vet vi hvem som pleide å legge sine ting der AEH sin telefon lå den dagen...?

En annen interessant observasjon ved hjelp av bildene og illustrasjonene i denne artikkelen er at i bakgrunnen på bildet av bordet der telefonen lå ser vi flisene i gangen og den ene røde stolen.
Mao: gjerningsperson har stått i gangen når telefon er lagt ned på den siden av bordet.

https://www.nrk.no/norge/xl/pa-innsiden-av-hagens-hus-1.15206175
Så du mener TH la AEHs mobiltelefon der han selv legger bilnøklene og brilleetuiet ? For deretter si at mobiltelefonen lå på et uvanlig sted. Er TH senil eller personlighetsspaltet i din hypotese ?
Citera
2021-04-18, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Klart att TH är bevakad dygnet runt, han kan inte fylla i en tipskupong utan att polisen vet om detta. Detta gör att man på mycket goda grunder kan anse att andra personer än TH är inblandade i fallet eller helt själv utfört ogärningen.
Tror nok det samme gjelder RU, men tror ikke at GM er så dum at han kontakter RU på nytt. Hvorfor skulle han gjøre det ? For å si, takk skal du ha RU, for nyttig informasjon ?
Citera
2021-04-18, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julia98
Jeg jobber på mat butikk vi lærer å bruke system! Når jeg fyller på med melk og rømme så må de settes rett,ellers blir det dårlig. Jeg er veldig opptatt av og sette riktig! Sjefen sier vi kan forfremmes,jeg har ikke fått selv om rekkene mine er bra!! Hvis Tom Hagen kan bli rik av å ha orden kan jeg! Men jeg tror han er skyldig. Du ser det på han!
Litt av et førsteinnlegg i tråden Julia
Citera
2021-04-18, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
En enkel fråga. Finns det inget norskt forum för vidare diskussioner?
Vi har aldri hatt den friheten dere har i Sverige. Vi fikk ikke en gang lov til å se Disney filmer på Norsk TV og alle filmer ble klipt. For oss var alltid og fortsatt er Sverige forbundet med frihet, derfor er vi her.
Citera
2021-04-18, 16:45
Medlem
Citat:
syre eller kremasjon. Klær, ringer ol legger igjen spor.
I så fall blir det ingen finnerlønn. De må jo ha noe å begrave, hvis hun i det hele tatt er død ?
Citera
2021-04-18, 16:49
Medlem
Citat:
Fordi han sier det selv. Bedt politiet om å henlegge saken. Th det samme. Alle som sier de er uskyldige må vi stole på. Bevis må til ellers dømmes folk på rykter og bakvaskelser, jf stasi.
Problemet er at også uskyldige sier de er uskyldige, når de blir spurt om de er skyldige.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/In_dubio_pro_reo
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-04-18 kl. 16:51.
Citera
2021-04-18, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Om det mørke saueskinnet som lå mellom rød stol og inngangsdøren i S4. Ifølge nrk-artikkelen fra 1. feb 2021.

Jeg lurer på om Sprox-mannen har brukt skinnet med pelssiden ned som tørrmopp, og moppet vekk skosåleavtrykk fra flisene gangen. Kanskje ved å tråkke på skinnsiden og dra det rundt over flisene i gangen.

Og at det er derfor politiet kun fant syv, eller var det ni, Sprox-såleavtrykk. Eller at det er meningen det skal se slik ut, som om Sprox-mannen forsøkte å fjerne sporene sine. Uten å lykkes helt. Det ble for slurvete.

Det var jo flaks at disse usynlige og sporløse kidnapperne ikke hadde tid til å gjennomsøke huset og finne og ta med seg våpnene til Tom Hagen. Skarpladd hagle på soverommet. Da "kidnapperne" tok med seg et lik burde de ikke nøle med å ta med seg våpen også. Smith & Wesson-pistol. Husqvarna-pistol. Ammunisjon. Av lovlig og ulovlig slag. Og skarpladd hagle.

Nei, de hadde ikke tid til å stjele noe. Bare å vaske litt. Og så ta med seg vaskebøtten da.
Meget bra teori. Hadde nok undersøkt det saueskinnet litt bedre om jeg hadde vært politiet.
Citera
2021-04-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Min teori er at saueskinnet kun er villedning, at det har hatt null funksjon for plottet
Men i helvete, hvor mye villedning kan det være ? Politiet har ødelagt hele etterforskningen etter at de kom med denne villednings teorien.
Citera
2021-04-18, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Da er vi enige.
Ingen fant link om at politiet har bevis på at AEH ble drept.
GG-hypotesen lever videre.
Ikke slipp noen hypoteser før vi vet noe sikkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in