2021-04-18, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Norsk bank nekter kunder å bruke kryptopenger på bolig og andre større investeringer.
Det er med andre ord ikke bare å realisere større kryptogevinster og bruke pengene...

https://e24.no/boers-og-finans/i/wezekP/dnb-nekter-mathias-29-aa-bruke-kryptogevinst-til-boligkjoep?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no

RU har postet dette på en kryptoside på Facebook for 2 timer siden. Mener at fler er ‘tungt inne i krypto’

Edit han skriver: ... er ikke alene om å satse tungt på krypto...

Snakker han om seg selv også her?
Senast redigerad av Frokendektektiv 2021-04-18 kl. 14:07.
Citera
2021-04-18, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Hva var formålet med å forsinke alt med en time, i forhold til vanlige rutiner?
Det var et godt spørsmål Kanskje kidnapperen er et B-menneske som har litt vanskelig for å stå tidlig opp om morgenen eller kom til Oslo med fly eller buss og derfor ikke rakk å være på Lørenskog før kl 9:00 ?

TH ventet på kidnapperen du liksom, vrøvl.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-04-18 kl. 15:07.
Citera
2021-04-18, 15:03
Medlem
Citat:
Norsk bank nekter kunder å bruke kryptopenger på bolig og andre større investeringer.
Det er med andre ord ikke bare å realisere større kryptogevinster og bruke pengene...

https://e24.no/boers-og-finans/i/wezekP/dnb-nekter-mathias-29-aa-bruke-kryptogevinst-til-boligkjoep?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no

Denne saken gjelder bitcoin der adresser kan svartelistes, monero kan ikke spores på samme måte.
Citera
2021-04-18, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Gi faen i Halloween og bruk tiden på de sporene som er funnet, Halloween er bare for barn som kler seg ut og banker på folks dører for å få godteri.
Er ikke det julebukk ?

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Julebukk
Citera
2021-04-18, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
RU har postet dette på en kryptoside på Facebook for 2 timer siden. Mener at fler er ‘tungt inne i krypto’

Så du overvåker RU du også Ser du ikke hvem av kontaktene hans som er GM ?
Citera
2021-04-18, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
Synes denne Gone Girl hypotesen høres vill ut, men etter å søkt opp og lest om filmen har jeg bestemt meg for å se filmen i kveld for å gjøre opp mening om det kan være noe i det...
Etter å ha lest om filmen i denne tråden, så jeg filmen her om dagen. Glimrende film !
Citera
2021-04-18, 15:17
Medlem
Citat:

Man kan tenke seg i teorien at firmaet han opprettet i fjor har som formål hvitevaske endel monero.
Citera
2021-04-18, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Du må leve i en annen verden. 30 av politiets beste etterforskere på heltid i 2,5 år ville sammen med TH enkelt sjekket han ut av saken. I stedet nekter TH å samarbeide, og mistanken mot han er styrket.
Heller ikke jeg hadde giddet å samarbeide med politi som sikter meg for mord. Det får være grenser for samarbeid. Politiet har helt tydelig fått tunnelsyn i saken.
Citera
2021-04-18, 15:26
Medlem
Citat:
Dette er de oppringningene som i hovedsak er publisert. Alt er jo ikke offentlig ennå.
Da TH kom hjem fra jobb besvarte han en oppringning til fasttelefonen i S4 kl 13:40.

Forøvrig har Legokatt bare tatt en copy/paste av tidslinjen som Minnimus har satt opp,
uten å nevne at oppsummeringen kommer fra Minnimus.
Du mener at det lekes litt katt og mus i tråden ?

Hvor i huset var fasttelefonen ? Eller hadde de kanskje trådløs ?
Citera
2021-04-18, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Kanskje AE slipper fri når Moneroene har steget til 95 millioner?
Sikkert bare det han venter på.

Tror nok de Monerone han fikk, forlenget er vekslet inn i noe annet.
Citera
2021-04-18, 15:53
Medlem
Citat:

Han er desperat i å realisere sin gevinst som mgm.
Citera
2021-04-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Heller ikke jeg hadde giddet å samarbeide med politi som sikter meg for mord. Det får være grenser for samarbeid. Politiet har helt tydelig fått tunnelsyn i saken.
da er du og th de svært få som nekter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in