OBS! Känsloladdat.
Går direkt på sak: FAN VAD ÄCKLIGA LAG NORD ÄR. Satan alltså. Så himla hemska dem är. Helt sjukt vilka ormar varenda en av dem är, ingen ryggrad, ytliga politiska svar, som snackar skit bakom ryggen om Alex och Wrenkler. USCH.
Såg framemot Robinson i Sverige, i Haparanda, men jävlar vad dem håller låg nivå i det laget. Tänk er själv att vara i Wrenkler eller Alexanders sits. En hel sådan pakt emot sig, vuxenmobbning är det minsta. Tävling eller ej. Det går inte att hamna lägre. Frågan är om man ens ska fortsätta kolla, vill bara spy på hela det laget. Försök hitta en mer på ytan happy miljö som är toxic. Både Alex och Wrenkler måste vara förstörda. Hela bunten i pakten är hemska. Förstår Wrenkler helt o hållet efter Ö-rådet. Hur ska man ens se någon i ögonen efter det där, när man redan mår dåligt? Han har all rätt att ignorera dem, så som dem behandlat honom.
Man förstår ju att nåt inte står till rätta när runt 20 minuter av ett avsnitt spenderas på ett ö-råd, för att diskutera saker. Problem som dem ändå aldrig hade diskuterat i det egna laget för där ska allt vara frid och fröjd och happy days.
Senast redigerad av adams98 2021-04-18 kl. 03:46.
Oj jävlars vilken stämning det nu blev i lag Nord. Ja ganska naturligt att de plockade ut Alex när de hade chansen för Wrenkler har de ju gratis ut hur som. De ville få ut honom innan sammanslagningen som de trodde skulle komma men istället kommer det att bli två helt nya lag som de två kaptenerna kommer att få välja från båda de tidigare lagen. Får se då om Wrenkler får ny kraft att vilja fortsätta. Ludde är det sammanslagning nu? Tänkte sig få fortsätta med sin originalfemma men tji fick han den sluge rackaren Alex och de två förlorarna i kampen om kaptensposterna blir trion i gränslandet
Oj jävlars vilken stämning det nu blev i lag Nord. Ja ganska naturligt att de plockade ut Alex när de hade chansen för Wrenkler har de ju gratis ut hur som. De ville få ut honom innan sammanslagningen som de trodde skulle komma men istället kommer det att bli två helt nya lag som de två kaptenerna kommer att få välja från båda de tidigare lagen. Får se då om Wrenkler får ny kraft att vilja fortsätta. Ludde är det sammanslagning nu? Tänkte sig få fortsätta med sin originalfemma men tji fick han den sluge rackaren Alex och de två förlorarna i kampen om kaptensposterna blir trion i gränslandet
Tur för Wrenkler i så fall. Han hade nog stått på tur härnäst annars.
Tur för Wrenkler i så fall. Han hade nog stått på tur härnäst annars.
Ja det kommer nog bli så och att det är därför de fick den där boken å spana in alla deltagare å så får de välja därifrån utan att se dem. Ha ha ha kul twist - Ludde som varit så tvärsäker
Vad jag ogillar lag Nord i dagsläget. Efter söndagens avsnitt tror jag jag förstår varför Wrenkler var irriterad på sitt lag när han snackade i bastu-klippet. Han berättade om sitt liv dagen innan han trodde att han skulle åka ut och hade en avskedsmiddag, istället så gick laget emot hans önskan och behöll honom kvar.
Alltså fy fan för att de röstade hem Alex, man förstår nu att han var nervös inför örådet. Hoppas att den tajta femman förlorar kommande tävlingar när de röstar ut den starka ... Och behåller nån som verkligen inte vill vara kvar, jag tycker inte Wrenkler har någon skyldighet framöver att anstränga sig i tävlingar för de här råttorna. Bra att Wrenkler stod på sig precis efter örådet.
Ja det blev starka känslor här precis efter tittandet. Men ja det är ju ett spel med fulspel inkluderat.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-18 kl. 03:58.
Ja, tänk. Hade Nord hamnat i öråd en vecka tidigare hade han varit ute för gott.
Ah just ja. Men Wrenkler borde vara nästa på tur att åka hem med tanke på att han sade i sin bastu video att han försökte lära folk överlevnad de sista 10 dagarna. 4-5 dgr för dem är en vecka för oss. Så jag tror att han blir antingen utröstad eller åker självmant i veckan som kommer. Det känns ändå som att man introducerar Gränslandet väldigt tidigt i år. Det har väl bara röstats ut 4 pers så länge eller nåt sånt.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-18 kl. 03:47.
Ah just ja. Men Wrenkler borde vara nästa på tur att åka hem med tanke på att han sade i sin bastu video att han försökte lära folk överlevnad de sista 10 dagarna. 4-5 dgr för dem är en vecka för oss. Så jag tror att han blir antingen utröstad eller åker självmant i veckan som kommer.
Nu vet vi ju inte om det blir sammanslagning den här veckan. Tror dock inte det med tanke på Ludvigs ord i slutet.
Nu vet vi ju inte om det blir sammanslagning den här veckan. Tror dock inte det med tanke på Ludvigs ord i slutet.
Det kan det fasen inte bli, alldeles för tidigt! Dessutom sade väl Anders i torsdags att 2 utav de nyinkomna blir lagkaptener i respektive lag. Om jag inte minns fel.