Jo jag har sett trailern två gånger och jag tycker mig se ett förvånande resultat nämligen att den som åker ut är
den skäggiga gubben i strandhatt
Vad baserar ni det på?
Inte en orimlighet alls om Wrenkalex får immunitet och Sophia lyckas dra på sig rösterna för att hålla Johanna kvar. Då förstår man alla förvirrade blickarna....
Inte en orimlighet alls om Wrenkalex får immunitet och Sophia lyckas dra på sig rösterna för att hålla Johanna kvar. Då förstår man alla förvirrade blickarna....
Exakt så! Hm....hade tänkt lägga mig men nu är det ju bara två timmar kvar
ja å så blir det femi o transans röster som blir avgörande å det är ju en självklarhet att de då lägger dem på mesen istället för på Gunde å där försvann hans intestötasigmednågonplan ända till i bästa fall gränslandet
Du glömde den roligaste å mest träffsäkra lika-som-bär > Annki = Gunde Svan. Sen det dök upp är det omöjligt för mig att se henne utan att dra på mun å se Gunde framför mig på samma sätt som jag nu ser honom stå där på fortet å vända timglas.
Tog mig tid att i din poll rösta huruvida Wrenkler är geni eller dåre och i brist på alternativ röstade jag dåre. Detta då hans hemmatatueringar för mig antyder att något geni är han då rakt inte och ja då fanns bara dåre att tillgå. Maken till skabbigt saggiga tatueringar finns väl inte? Å så på det där totalbleka skinnet till råga på allt.
Jag har insett att det inte är så ofta man kan föra en hyfsad ton i detta forum för det är alltid någon/några som plötsligt hakar på ens inlägg och ska mucka och sedan blir man kallad både det ena och det andra - trist. Men ibland fungerar det iaf "peppar, peppar..."
Du bidrar till dålig stämning (ihop med en till jag glömt namnet på men har bild på ful hund som avatar). Ni tror er veta bäst men egentligen är ni stendumma.
Röstar ut Alex trots att Wrenkler sagt att han vill åka hem? Fyfan vad korkade de är. Å andra sidan kan Wrenkler åka hem när som helst om han vill det.
Alexander till Gränslandet. Och Ludvigs reaktion i trailern till nästa avsnitt indikerar att det är sammanslagning nästa vecka.
Senast redigerad av Heymid 2021-04-18 kl. 02:33.
Herrejävlar vad dåliga alla var i hänga-på-stocken tävlingen. Ingen ville hänga kvar längre än 4 minuter, jämfört med tidigare säsonger där folk hängt upp till 15 minuter. Hur kunde Wrenkler vara så dålig, kanske lade sig? Och synd på Alex shorts då om de var fel för tävlingen.
Blir så trött på transans skitsnackande om Alex och Wrenkler, i varenda avsnitt ska hon, Johanna och Ludde säga nåt negativt om dem.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-18 kl. 02:36.
Herrejävlar vad dåliga alla var i hänga-på-stocken tävlingen. Ingen ville hänga kvar längre än 4 minuter. Jämfört med tidigare säsonger där folk hängt upp till 15 minuter. Hur kunde Wrenkler vara så dålig, kanske lade sig? Och synd på Alex shorts då om de var fel för tävlingen.
Blir så trött på transans skitsnackande om Alex och Wrenkler, i varenda avsnitt ska hon, Johanna och Ludde säga nåt negativt om dem.
Och ingen vill förklara varför de tog Alexander istället för Wrenkler.
Ett tips är väl annars att INTE klicka på spoilerknappen för att läsa om man inte vill bli just spoilad
Dum kommentar tycker jag då jag endast skrev om immunitetstävlingen och trodde att svaret handlade om det. Men men, framöver öppnas inga sådana spoilers i förtid. Vet inte varför nån annan ska blanda sig i här.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-18 kl. 02:59.