2021-04-17, 20:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Då har man raggat 5 röster till Tanja det är fan inte okej att chansa med röster, kan man få fram röster på Tanja och nån annan så visst. Kom ihåg att Tanja förmodligen är den enda som kommer kunna vinna mot Nardos i en final. Även om ni inte gillar Tanja så kan ni fundera på om ni vill sitta där när Nardos vinner.
Mycket bra och viktig poäng.

Själv håller jag på Simon, och vet att han skulle ha stärre chans om Tanja försvinner. Men för mig är det viktigare att Nardos INTE vinner, därför räddar jag kvar Tanja.

Har de haft frågesporten än? Säg inte att jag missat den
2021-04-17, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ska testa om jag "lyckas"
Men har du inte själv DC? Annars kan jag bjuda in dig, hon e aktiv atm.

Nej jag har inte det tyvärr
2021-04-17, 20:28
Medlem
ollepolle90s avatar
Julia i discord

Hej när skickar vi hem Mergim?

Orolig för hans välmående

Ingen mår toppen där alltså

Bättre att han åker hem nu för annars blir hatet för mycket mot honom

Antingen har han tappat det o har storhetsvansinne eller så är han sitt riktiga jag. Och det är skrämmande

Hon skriver att hon ångrar att hon lämnade

Hon vill in igen
2021-04-17, 20:28
Bannlyst
Såg Maddes bikt, hon är så söt ❤️
Men tänk om Adrian är lika psyko som mig och inte tänder på tjejer med små bröst 🤷🏻‍♂️
Hur skulle det tas emot av dom kvinnliga tittarna om han sa..
Madde jag tycker att du är en fin tjej, men jag dejtar ingen som har mindre bröst än D-kupa 🤷🏻‍♂️✌️🦜
2021-04-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde säger att det var gruppen som gjorde det med henne och Adrian till en stor grej direkt hon kom in. Jesus??? Det var ju hon som nämnde hans namn innan hon ens gått in i huset? La sig bredvid han andra dagen och pilla han i håret?

Japp precis
2021-04-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Då har man raggat 5 röster till Tanja det är fan inte okej att chansa med röster, kan man få fram röster på Tanja och nån annan så visst. Kom ihåg att Tanja förmodligen är den enda som kommer kunna vinna mot Nardos i en final. Även om ni inte gillar Tanja så kan ni fundera på om ni vill sitta där när Nardos vinner.
Jag har lagt 4 på Tanja! 👍
2021-04-17, 20:30
Medlem
Ridnes avatar
Är det alkohol eller tävling Simon hetsar efter? Hoppas de inte får alkohol idag.. Bra om de får gå på rehab ett dygn.
2021-04-17, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hon tjatade ju 24/7 om AD för hon visste inte vart hon hade honom! Det där kan hon glömma och vi vet ju att Madde hade kollat in AD innan hon klev in i huset.

Yes ! När AD har sett detta efter programmet om Madde så kommer han inte bli nått med henne
2021-04-17, 20:33
Medlem
vad är det för lek det ska ha next frågesport?Jag blev också sugen på tacos och fixade det dock ingen banan eller curry.Men hade behövt en adrian som kunde ha slickat i sig den där störiga halvportionen som alltid blir kvar.
2021-04-17, 20:33
Medlem
Paladins avatar
4 röster på Tanja lagda. ♥️

#Tanjaskallvinna
2021-04-17, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Julia i discord

Hej när skickar vi hem Mergim?

Orolig för hans välmående

Ingen mår toppen där alltså

Bättre att han åker hem nu för annars blir hatet för mycket mot honom

Antingen har han tappat det o har storhetsvansinne eller så är han sitt riktiga jag. Och det är skrämmande

Hon skriver att hon ångrar att hon lämnade

Hon vill in igen

Man undrar onekligen hur BBs psykolog tänker kring Mergim
2021-04-17, 20:34
Medlem
Och nu börjar lekeländet som blir kaos....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in