2021-04-17, 17:34
Medlem
Emelie till Adrian ”plocka ut det du har i röven”
2021-04-17, 17:34
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde säger att det var gruppen som gjorde det med henne och Adrian till en stor grej direkt hon kom in. Jesus??? Det var ju hon som nämnde hans namn innan hon ens gått in i huset? La sig bredvid han andra dagen och pilla han i håret?

Hon tjatade ju 24/7 om AD för hon visste inte vart hon hade honom! Det där kan hon glömma och vi vet ju att Madde hade kollat in AD innan hon klev in i huset.
2021-04-17, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde säger att det var gruppen som gjorde det med henne och Adrian till en stor grej direkt hon kom in. Jesus??? Det var ju hon som nämnde hans namn innan hon ens gått in i huset? La sig bredvid han andra dagen och pilla han i håret?

ELLERHUR. Vet inte vad hon spelar för roll därinne. 😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Det sjuka är att Mergim får hålla på att manipulera folk för han vet ju från utsidan att Tanja är jättefavorit att vinna.
Det måste suga arsle att få veta att man ska delta i Big Brother dag 50ish och se live varenda dag, läsa tråden konstant, följa allt som skrivs på sociala medier osv och se vilken odds Tanja har för att sedan behöva kliva in och tävla emot henne. Måste kännas meningslöst.

Dennis tror jag faktiskt är den enda som kan bräcka Tanja, han är den manliga versionen av Tanja. Inte lika sprallig kanske men han är otroligt laidback och verkar inte röra vid negativ problem. Han kan växa mycket hos tittarna. Hellre han än Tanja.

Fan hellre Mergim än Tanja om det var så.
Medlem
codemeds avatar
Herregud vilka idioter.
2021-04-17, 17:36
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Mindre drama än väntat tyvärr.
Största dramat var nog när Madde fick frågan om hennes & ADs hångel i bikten...svartsjuka Nardos hade mängder av följdfrågor om det och lär aldrig släppa det.
Hur löd frågan? Missade början av showen.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker det har verkat som att hon stört sig på Tanja länge men bara att hon fick en anledning att leva ut det efter Mergim kom in.. Han tog fram hennes dåliga sidor. Sen tror jag att hon spelar dummare än vad hon är för att se oskyldig ut. Som när hon sade : Jag gav 1 p till Tanja för jag vet att hon kan ta det och inte blir utröstad ändå... hellouw hon kommer komma till final!" .... Ok.. Sämsta ursäkten ever men :P Jag tänkte samma sak när hon röstade på Katti i storbondegrejen när hon var tvungen att hänga på en stock för att vinna att bli storbonde. Då gjorde hon det för att "Katti förtjänar att vara storbonde".. Jojo som att det fanns en chans i helvete att Katti skulle palla hänga på en stock ovanför poolen ens i en sekund
Ända sen Tanja klev in har troligen Nardos hatat henne, hon tar alldeles för mycket luft, kameratid men framförallt uppmärksamhet ifrån henne!

Det är ju för fan endast Nardos strålkastarna ska lysa på sas, dygnet runt!

Och Nardos har hela tiden stått beredd i startgroparna, för att utan anledning kunna hoppa på Tanja och kasta skit över henne!

Mergim behövde ju knappt nämna Tanjas namn så kastade Nardos sig som en haj över hans patetiska lögn och gjorde det till en "sanning"!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-17 kl. 17:39.
Medlem
Omg Mergim som ställer AD mot väggen just nu!
Medlem
"JaG FöRsÖkEr sKäMtA"

igen, Emelie: om du alltid måste förklara att du skämtar så är du bevisligen inte så jävla bra på att skämta och heller inte särskilt rolig
Medlem
Hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahah ahahhahahahahaha Jag Döööööööööööööööööööööööör
Medlem
Garvar högt nu
Medlem
Ridnes avatar
HAHAHAHA
Adrian: Emelie varför ska du blanda in alla andra?! Prata med mig istället!

Säger tönten Adrian som alltid måste ha uppbackning eller går och gömmer sig..glider undan från all friktion. Snacka om brist på självinsikt hahahah

Bra att Mergim sade till honom om hyckleriet iallafall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in