Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Jag tycker det har verkat som att hon stört sig på Tanja länge men bara att hon fick en anledning att leva ut det efter Mergim kom in.. Han tog fram hennes dåliga sidor. Sen tror jag att hon spelar dummare än vad hon är för att se oskyldig ut. Som när hon sade : Jag gav 1 p till Tanja för jag vet att hon kan ta det och inte blir utröstad ändå... hellouw hon kommer komma till final!" .... Ok.. Sämsta ursäkten ever men :P Jag tänkte samma sak när hon röstade på Katti i storbondegrejen när hon var tvungen att hänga på en stock för att vinna att bli storbonde. Då gjorde hon det för att "Katti förtjänar att vara storbonde".. Jojo som att det fanns en chans i helvete att Katti skulle palla hänga på en stock ovanför poolen ens i en sekund

Ända sen Tanja klev in har troligen Nardos hatat henne, hon tar alldeles för mycket luft, kameratid men framförallt uppmärksamhet ifrån henne!
Det är ju för fan endast Nardos strålkastarna ska lysa på sas, dygnet runt!
Och Nardos har hela tiden stått beredd i startgroparna, för att utan anledning kunna hoppa på Tanja och kasta skit över henne!
Mergim behövde ju knappt nämna Tanjas namn så kastade Nardos sig som en haj över hans patetiska lögn och gjorde det till en "sanning"!