2021-04-17, 20:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Lyckades gräva fram färdig tillagad tacofärs ur frysen, hittade salsa i kylskåpet, ostsås samt västerbottennost, gräddfil samt grönsaker
Någonstans i skafferiet lyckades jag även finna en öppen påse med nachos.
Det enda som kommer skära sig i munnen är väl västerbottenosten. Men har ingen annan jävla ost hemma

Fusk..! Jag önskar att jag hade tacos hemma.. västerbotten eller ej så är det bättre än inget :P
2021-04-17, 20:21
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Självklart har vi det
Frågor som ändå aldrig kommer att tas med.

Exakt, för det är ju produktionen som skriver frågorna.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Min begåvning där sträcker sig bara till https://imgur.com/

Ska testa om jag "lyckas"
Men har du inte själv DC? Annars kan jag bjuda in dig, hon e aktiv atm.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Har ni ställt frågor till grabbarna som sitter säkert? In på insta.

Jag frågade Mergim om varför han är lika blåst denna säsong som den förra och varför han inte lärt sig av sina misstag?
2021-04-17, 20:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Nardos: "Är det bara jag som blir rädd för mörkret? När man blundar för länge"

Alltså vad skulle jag inte ge för att få se in i den hjärnan.

Hon låter ibland som min väldigt blonda vän från tonåren.. Hon sade "Det gör ont när jag tänker"
2021-04-17, 20:22
Medlem
Då har man raggat 5 röster till Tanja det är fan inte okej att chansa med röster, kan man få fram röster på Tanja och nån annan så visst. Kom ihåg att Tanja förmodligen är den enda som kommer kunna vinna mot Nardos i en final. Även om ni inte gillar Tanja så kan ni fundera på om ni vill sitta där när Nardos vinner.
2021-04-17, 20:23
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag med!
Sitter och försöker tappa suget med att fundera på vad Steffi skulle haft för skum smakkombo på sin taco
Iofs så har Arantxa räksallad på sin, sjukare än så kan det nog inte bli.
Men du, det är kanske gott!?

Räksallad är ju gott på pommes och burgare och korv och kanske även......tacos?
Araxa är kanske ett kulinariskt geni?
2021-04-17, 20:24
Medlem
basiss avatar
Tycker mig höra brunstiga utrop från speciment Juddan, de har tidigare visat sig vara ett förstadie till vattenlekar och närkontakt med andra speciment av samma kön. Dom andra specimenten borde höja sin vaksamhet och verkligen söka efter flyktvägar innan dom går in i ett rum.
2021-04-17, 20:24
Avslutad
Har luffaren bett om ursäkt till Adrian än?

Syftar självfallet på Marek
2021-04-17, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Håller med! Han är inte ett dugg snygg enligt min mening heller...hans syrra hade inte helt fel när hon kallade honom för m* så att säga! Inget han har växt ur dessvärre...
Ja, jag fattar nada. Dessutom otäcka kombon av autistiska drag i beteenden. Jag menar inget illa om autism, men inte de personlighetsdrag som jag dras till hos en man. Det skulle smälla rejält jävligt fort...
2021-04-17, 20:26
Medlem
basiss avatar
Håller dom på med burkputt 2.0 multiplayer?
2021-04-17, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag lärde mig äta banan i tacos när jag lärde känna en spanjor. Enligt honom var det inte konstigt alls i Spanien att ha banan i tacos. Banan och ananas i tacos är gott
Jag hatar banan över allt annat. Folk i min närhet vågar äta banan då jag spyr av doften och ljudet som är när folk äter. Jag tycker inte frukt i mat hör hemma men kanske kan förstå vad ni gillar, det är väl att det bryter av med det söta?

Åh, kan inte tävlingen sätta igång nu? Samt in med ett par helrör så kan det säkert hända lite saker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in