2021-04-17, 20:10
Medlem
Ridnes avatar
Men vad är det för idioter som har DCn? Hur kul är det att titta på Emelie sminka sig i tre timmar?
2021-04-17, 20:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ska ge en röst till Tanja och en till Jaqi.
Hoppas att Madde får åka hem för jag pallar inte höra om deras jävla icke-relation på DC 80% av tiden längre. Visst, inte bara hennes fel att det tas upp men försvinner hon så kan de ändra tema iallafall.
Ur tittarperspektiv vill jag att Dompa eller Madde åker.

Dompa för att försvaga för Emelie.
Madde för att se om något uppstår med Adde och Tanja, samt vi slipper evighetsdiskussionen om en obefintlig romans.

Slutsats: jag räddar Tanja och Jackie, precis som du.
2021-04-17, 20:11
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Förra året var Julia en stor favorit. Hon har blivit en riktigt elak person nu på utsidan. Sitter och skriver massa hat om Mergim på facebook. Tjafsar och bråkar med folk på facebook. Skriver JAG GÖR VAD JAG VILL. När jag vill Hur jag vill säger hon till folk. Hon har blivit nån helt annan person som man inte längre tycker om. Trodde aldrig att hon skulle sjunka till samma låga nivå som Amilia. Men jag hörde att de har ju snackat ihop sig om Mergim nu när hon kom ut
Hon. Är bitter över att hon blev ut pullad ur huset

Tvärtom. Hon sitter på Discord och säger sanningar.
Elak är något Julia inte är, men däremot Rimhålet är.
2021-04-17, 20:12
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tänkte detsamma. Blev lite ledsen över att de inte zoomade in på hans tallrik. Men han skyfflade in stora mängder i munnen med en sked, det såg jag allt!

Ja han tömde CremeFraichen. Såg knappt någon annan ta för sig av den
2021-04-17, 20:13
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jag är också tjej och håller med, men vad som stör mig är att alla kallar Madde stalker, klängig osv osv
Medans Dompas beteende är totalt ok, han tar vad han vill ha som han säger, han är på Emelie betydligt mer än vad hon är.
Adrian har ju aldrig sagt till Madde att han inte vill att hon ska vara nära honom, röra honom.

Precis samma situation om en brud ligger med många då är hon en ho....
Men är man kille då jävla vilken king.
Skevt beteenden

Fast skillnaden där är att Dompa får respons för sitt "klängiga beteende" om man vill kalla det så. Han och Emelie sover ihop, hånglar, pussas öppet mm.

Maddes "klängiga beteende" ger ju noll. Hon bara klänger men ad ger inget tillbaka. Det är det som är det konstiga, att man klänger trots noll respons.

Och Alex blev ju anklagad för att vara klängiga trots att han var kille.

Däremot så håller jag med om att om en kille legat med 300 är han kung. En tjej är en hora. Inte alltid, men oftast, generellt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är så sjukt, en gammal kollega hade skagenröra. Höll på att trilla av stolen när jag såg att Arantxa hade det med. Tjackie hade curry på sin tacos och Tanja gillade banan. Lika vidrigt båda sakerna. 🤮🤮🤮
Fyy fan! Hur kommer man ens på tanken?!
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Kan vi uppmärksamma faktum att Adrian inte har tvättat sitt ansikte på över ett dygn..så sjukt vidrigt!!!

Tänk också att Madde trots detta ser sin drömman i honom! 😅 Tjejen behöver verkligen ligga/ höja sina krav! Tror ändå hon borde kunna få bättre än en grisig, omogen, konflikträdd, o feg 30åring...
Vidrigt. Sen finns det kärringar här som tycker han är snygg. Jag tycker han är ful som fan. Usch! Madde verkar också utvecklingsstörd och speciellt sen hon stod där och log i en timme då älsklingen rakade sig. Sån djävla parodi och det har fastnat på min näthinna. Lyteskomik på hög nivå.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag med!
Sitter och försöker tappa suget med att fundera på vad Steffi skulle haft för skum smakkombo på sin taco
Iofs så har Arantxa räksallad på sin, sjukare än så kan det nog inte bli.

RÄKSALLAD?? Men vad fan.. borde vara straffbart
2021-04-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Förra året var Julia en stor favorit. Hon har blivit en riktigt elak person nu på utsidan. Sitter och skriver massa hat om Mergim på facebook. Tjafsar och bråkar med folk på facebook. Skriver JAG GÖR VAD JAG VILL. När jag vill Hur jag vill säger hon till folk. Hon har blivit nån helt annan person som man inte längre tycker om. Trodde aldrig att hon skulle sjunka till samma låga nivå som Amilia. Men jag hörde att de har ju snackat ihop sig om Mergim nu när hon kom ut
Hon. Är bitter över att hon blev ut pullad ur huset

Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Tvärtom. Hon sitter på Discord och säger sanningar.
Elak är något Julia inte är, men däremot Rimhålet är.

Prints på detta?
2021-04-17, 20:15
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nardos: "Asså är det bara jag som får panik i mörkret, asså när man blundar för länge????"

Guuuuurl 😂😂😂😂
2021-04-17, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja han tömde CremeFraichen. Såg knappt någon annan ta för sig av den
Återigen bryr han sig ju inte om andra och-element vill ha utan slevar upp CF gång på gång. Det fanns bara en halv burk då Tjackie gjort någon sås på resterande.
2021-04-17, 20:16
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fan vad sugen jag är på tacos nu!!!!

Lyckades gräva fram färdig tillagad tacofärs ur frysen, hittade salsa i kylskåpet, ostsås samt västerbottennost, gräddfil samt grönsaker
Någonstans i skafferiet lyckades jag även finna en öppen påse med nachos.
Det enda som kommer skära sig i munnen är väl västerbottenosten. Men har ingen annan jävla ost hemma

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in