2021-04-17, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Hahaha precis som en hund som tidigare svält
Han hävdade dessutom att han inte ens var hungrig och inte åt mycket. Man hade kunnat föda en svältande afrikansk by i en vecka på hans tre portioner.
2021-04-17, 19:59
Medlem
Ridnes avatar
Fan vad sugen jag är på tacos nu!!!!
2021-04-17, 19:59
Medlem
Så trist för årets deltagare att inte få uppleva sin ”resa” utan att påverkas av sufflören Mergim som hela tiden förklarar och talar om för dem vad som hände förra året och vad som troligen kommer att hända nu!

Om jag hade velat se och höra med om förra säsongen så hade jag kollat på den i repris.

Hur får man ut människan? Hur får man honom att sluta återuppleva hela förra säsongen mitt framför våra ögon? Sällsynt tröttsam person.
2021-04-17, 20:00
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Jag tror ingen kamera har filmat AD framifrån under hela måltiden, bara hans nacke och någon gång hans händer när han fyllt på. Nu kom han i bild när allt var uppätet. Slump? 🙄
Han är skygg och vill helst inte vistas bland folk. Ännu mindre visa upp sitt överbett med tänder som liknar en kanin. Varje gång han råkar skratta till så håller han för munnen. Ful som fan är han.
2021-04-17, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
”Vi”
det var Madde som tog initiativet

Ja precis , finns på avsnitt hon sitter innanoch säger jag ska bli Madde eller försöka bli Madde 2.0 sen kysser hon honom inne i bikten , de man hör är AD oj nått i den stilen kort kyss sen går dom ut medans han säger detta kommer synas i tv .
Kyssen hade aldrig blivit av om Madde ej gjort så.
2021-04-17, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Rätt åt alla horor i mammagruppen som inte tror det är nåt mellan Adrian och Madde

Hahaha dom har rätt , där inne en annan femma att dom flörtat men, när dom kommer ut finns det ingen chans att AD skulle fortsätta med Madde .
2021-04-17, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han är skygg och vill helst inte vistas bland folk. Ännu mindre visa upp sitt överbett med tänder som liknar en kanin. Varje gång han råkar skratta till så håller han för munnen. Ful som fan är han.

Är det nått jag som brud kan ge Adrian så är det att han ser bra ut. Betydligt snyggare än de killar som varit med senaste säsongerna. Vet att det var flera andra damer som höll med mig om det senast det diskuterades. Objektivt kan man inte säga att han är ful.
2021-04-17, 20:04
Medlem
"din mamma är blond"
2021-04-17, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Varför gnäller Madde att hon får frågor om Adrian av gruppen? Det är hon som gnäller om Adrian så fort hon får tillfälle. Hon är så jävla inställsam och leker fin för Adrian för att han inte vill göra något i huset.

Håller med skulle man kolla sen hon kom in så är det hon som drar igång AD snacket och få med folk på det. Att folk nu frågar och är nyfikna är inte så konstigt när hon själv pratar om han.

Stör mig att hon skyller på andra att dom drar upp det. När det är hon själv och det har hon gjort sen första gången hon kom in.

Folk blir ju såklart nyfikna hur det går liksom
2021-04-17, 20:06
Medlem
Förra året var Julia en stor favorit. Hon har blivit en riktigt elak person nu på utsidan. Sitter och skriver massa hat om Mergim på facebook. Tjafsar och bråkar med folk på facebook. Skriver JAG GÖR VAD JAG VILL. När jag vill Hur jag vill säger hon till folk. Hon har blivit nån helt annan person som man inte längre tycker om. Trodde aldrig att hon skulle sjunka till samma låga nivå som Amilia. Men jag hörde att de har ju snackat ihop sig om Mergim nu när hon kom ut
Hon. Är bitter över att hon blev ut pullad ur huset
Senast redigerad av mimmikatten 2021-04-17 kl. 20:09.
2021-04-17, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hahaha dom har rätt , där inne en annan femma att dom flörtat men, när dom kommer ut finns det ingen chans att AD skulle fortsätta med Madde .

Det ska Madde tacka gudarna för! Övertygad om att hon kommer få en mer klar bild av vem han är när hon kommer ut, precis som Lennie först kunde inse vem Mergim var utanför huset Madde är snygg och har en framgångsrik karriär, hon behöver nog bara komma utanför Stockholm så hon kan hitta en riktig karl
2021-04-17, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fan vad sugen jag är på tacos nu!!!!
Jag med!
Sitter och försöker tappa suget med att fundera på vad Steffi skulle haft för skum smakkombo på sin taco
Iofs så har Arantxa räksallad på sin, sjukare än så kan det nog inte bli.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in