2021-04-17, 20:08
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Är det nått jag som brud kan ge Adrian så är det att han ser bra ut. Betydligt snyggare än de killar som varit med senaste säsongerna. Vet att det var flera andra damer som höll med mig om det senast det diskuterades. Objektivt kan man inte säga att han är ful.
Ja du, Han i ICA-reklamen går inte heller av för hackor.
Medlem
Kan vi uppmärksamma faktum att Adrian inte har tvättat sitt ansikte på över ett dygn..så sjukt vidrigt!!!

Tänk också att Madde trots detta ser sin drömman i honom! 😅 Tjejen behöver verkligen ligga/ höja sina krav! Tror ändå hon borde kunna få bättre än en grisig, omogen, konflikträdd, o feg 30åring...
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Förra året var Julia en stor favorit. Hon har blivit en riktigt elak person nu på utsidan. Sitter och skriver massa hat om Mergim på facebook. Tjafsar och bråkar med folk på facebook. Skriver JAG GÖR VAD JAG VILL. När jag vill Hur jag vill säger hon till folk. Hon har blivit nån helt annan person som man inte längre tycker om. Trodde aldrig att hon skulle sjunka till samma låga nivå som Amilia. Men jag hörde att det har ju snackat ihop sig om Mergim nu när hon kom ut
Hon. Är bitter över att hon blev ut pullad ur huset

var på facebook skriver hon detta?
2021-04-17, 20:09
Medlem
Citat:
Är det nått jag som brud kan ge Adrian så är det att han ser bra ut. Betydligt snyggare än de killar som varit med senaste säsongerna. Vet att det var flera andra damer som höll med mig om det senast det diskuterades. Objektivt kan man inte säga att han är ful.

Jag är också tjej och håller med, men vad som stör mig är att alla kallar Madde stalker, klängig osv osv
Medans Dompas beteende är totalt ok, han tar vad han vill ha som han säger, han är på Emelie betydligt mer än vad hon är.
Adrian har ju aldrig sagt till Madde att han inte vill att hon ska vara nära honom, röra honom.

Precis samma situation om en brud ligger med många då är hon en ho....
Men är man kille då jävla vilken king.
Skevt beteenden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
adrian är ju inte ärlig mot madde?

Inte ett dugg , detta är ett spel från hans sida , intresse finns men inga känslor för henne som hon har för honom .
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Jag tyckte han var skit snygg i början. Men allt eftersom tiden gått och hans personlighet sjunkit så har även utseendet gjort det. Tycker inte att han är ful nu men verkligen inte så snygg som jag tyckte till en början.

Något jag börjat störa mig på är att jag tycker han ser så torr ut i hyn. Speciellt runt munnen, rynkor som en rökare när han ler. Vill bara smörja in hans face med en tub idominsalva. Men det kanske är för att jag har insett att han har en torr personlighet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag kommer rösta på Jaqie och också för att de som nominerade henne ska ha sig en rejäl näsbränna
Exakt! fuck dem
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fan vad sugen jag är på tacos nu!!!!
brutalt
2021-04-17, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag med!
Sitter och försöker tappa suget med att fundera på vad Steffi skulle haft för skum smakkombo på sin taco
Iofs så har Arantxa räksallad på sin, sjukare än så kan det nog inte bli.
Det är så sjukt, en gammal kollega hade skagenröra. Höll på att trilla av stolen när jag såg att Arantxa hade det med. Tjackie hade curry på sin tacos och Tanja gillade banan. Lika vidrigt båda sakerna. 🤮🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var på facebook skriver hon detta?
I bigbrother supportergruppen på facebook
Även kallad mamma gruppen
Medlem
Rudiebois avatar
Olga meddelar i Discord att hon inte ångrade att hon lämnade, trots mörka tider.
Medlem
Citat:
Objektivt kan man inte säga han är snygg. OBJEKTIVT kan man säga att han ser ut som en människa. Vacker för vissa och skitful i mina ögon. Jag tycker han ser heeelt sinnesslö ut. Tyvärr. 👀

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in