2021-04-17, 18:16
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
De var 23 förra året, och om jag minns rätt gick 12 till sammanslagning. Kan tänka mig att 10-11 pers går vidare till sammanslagningen (exklusive de som tävlar i Gränslandet).

Låter logiskt med antal folk vid en sammanslagning med 10-11 st deltagare. Kanske att det blir en sammanslagning om någon vecka - typ efter nästa Öråd. De är ju totalt 11 st just nu idag och blir 10 st efter Örådet sedan tillkommer 2 st (en i vardera lag) av utmanarna troligtvis på Måndag - då blir de totalt 12 st.

Undrar verkligen hur de ska kunna fixa (bygga?!) någon lyxhydda för lagkaptenerna? Det är ju ett Naturreservat. Fast de kanske helt enkelt forslar dit ngt färdigt litet krypin per helikopter till dessa personer - vem vet?
2021-04-17, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Undrar verkligen hur de ska kunna fixa (bygga?!) någon lyxhydda för lagkaptenerna? Det är ju ett Naturreservat. Fast de kanske helt enkelt forslar dit ngt färdigt litet krypin per helikopter till dessa personer - vem vet?

Vad har jag nu missat? Kommer inte ihåg att Anders sa att dom skulle ha en egen hydda eller krypin?
2021-04-17, 18:44
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Vad har jag nu missat? Kommer inte ihåg att Anders sa att dom skulle ha en egen hydda eller krypin?

Nej det har inte sagts. Läs några inlägg bakåt i tråden så ser du att vi jämförde förra årets Robinson och att de fick "hövdingar" i laget med egen hydda och lite lyx. Vi funderade om de kommande lagkaptenerna (som kommer från utmanarna) kanske kan få likadant! Bara spekulationer alltså.
2021-04-17, 18:47
Medlem
Citat:
Nej det har inte sagts. Läs några inlägg bakåt i tråden så ser du att vi jämförde förra årets Robinson och att de fick "hövdingar" i laget med egen hydda och lite lyx. Vi funderade om de kommande lagkaptenerna (som kommer från utmanarna) kanske kan få likadant! Bara spekulationer alltså.
Måndagens pristävling blir viktig för då får nog det vinnande laget välja vem av de två som ska hamna i deras lag.
2021-04-17, 18:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Måndagens pristävling blir viktig för då får nog det vinnande laget välja vem av de två som ska hamna i deras lag.

Hur vet du att det blir en pristävling ens? Och på Måndag? Eller har du följt Robinson så noga och sett ett mönster så att du utgår från tidigare veckor?
2021-04-17, 18:51
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ja, hoppas, det behöver ju onekligen röras om i grytan nu för att få lite action inför fortsättningen.
Johanna gillar man inte, Joanna e snygg, omgjordingen.., Wrenkler vill man ha kvar, och Alex, den där enerverande flåshurtiga Gunde Svan kopian måste ju tystas, osv osv!
2021-04-17, 18:52
Medlem
Citat:
Hur vet du att det blir en pristävling ens? Och på Måndag? Eller har du följt Robinson så noga och sett ett mönster så att du utgår från tidigare veckor?
Nej, jag ska vara försiktig med att spekulera. Men nån form av tävling borde det bli så att något lag får välja vem de vill ha i sitt lag.
2021-04-17, 19:00
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Nej, jag ska vara försiktig med att spekulera. Men nån form av tävling borde det bli så att något lag får välja vem de vill ha i sitt lag.

Varför skulle man inte få spekulera? Bara man skriver att det ÄR just det - en spekulation
Jag trodde att du hade sett ngt videoklipp eller så - därför undrade jag bara.
2021-04-17, 19:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Ja, hoppas, det behöver ju onekligen röras om i grytan nu för att få lite action inför fortsättningen.
Johanna gillar man inte, Joanna e snygg, omgjordingen.., Wrenkler vill man ha kvar, och Alex, den där enerverande flåshurtiga Gunde Svan kopian måste ju tystas, osv osv!

Ja det behöver hända någonting i lagen - som det nu kommer att göra med var sin ny lagkapten i vardera lag. Undrar verkligen hur de "krakarna" ska tas emot - nåja de har en immunitet i sitt första Öråd dock. Tur det annars hade lagen kastat ut dem vid första bästa tillfälle. Men får de sova utanför deras simpelt gjorda hyddor? Får de del av maten som de andra får? Man funderar ju lite på hur det blir i deras pakter i lagen
2021-04-17, 19:07
Medlem
Citat:
Varför skulle man inte få spekulera? Bara man skriver att det ÄR just det - en spekulation
Jag trodde att du hade sett ngt videoklipp eller så - därför undrade jag bara.
Nej, jag är inte säker på att de har pristävlingen på måndag. Men så har det varit senaste tiden så jag antar att det blir så även nästa vecka.
2021-04-17, 19:09
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Nej, jag är inte säker på att de har pristävlingen på måndag. Men så har det varit senaste tiden så jag antar att det blir så även nästa vecka.

Okej. Du har säkert följt Robinson lite mer noggrant än jag har gjort och sett ett mönster
2021-04-17, 19:17
Medlem
Kotte456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Hörde från Länsstyrelsen att produktionsbolaget fraktat dit flertalet bajamajor. Konstigt att deltagarna pratar om att bajsa i naturen och torka sig med löv.

Bluff det mesta!
Filmteamet lär väl knappast nöja sig med att bajsa i buskarna och torka sig med löv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in