2021-04-17, 16:08
Bannlyst
Hörde från Länsstyrelsen att produktionsbolaget fraktat dit flertalet bajamajor. Konstigt att deltagarna pratar om att bajsa i naturen och torka sig med löv.

Bluff det mesta!
2021-04-17, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
flashback bingo:

fan vad feminazin:
klagar /har snygg kropp

kan transan sluta visa rumpan

wrenkler är kung

metabolism/kaloriintag

anders är en jävla mes

olivia:
ser ut som patrick ekwall
finns i brottsregistret

måsar flyger alltid till vättern
Hallå hallå
Till mig försvar var Vänern relevant eftersom jag diskuterade Victoria. Inte mitt fel att folk hakar upp sig på detaljer efter att jag skrev min övertydliga förklaring släppte jag det

Skämt åsido, roligt inlägg. Det blev ju lite så här under förra säsongen också
2021-04-17, 16:17
Medlem
Efter att jag sett på survivor önskar jag att vårt Robinson var likt med tävlingar och pakter. Samtidigt känns det som det är kulturellt omöjligt i Sverige att ha samma slags paktande som i USA
2021-04-17, 16:35
Medlem
Skrattar fortfarande så fort jag tänker på då Tore-Sophia blev trampad på håret av Kung Wrenkler. 😁
2021-04-17, 17:20
Medlem
Jag antar att den som röstas ut imorgon hamnar i Gränslandet.
2021-04-17, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Efter att jag sett på survivor önskar jag att vårt Robinson var likt med tävlingar och pakter. Samtidigt känns det som det är kulturellt omöjligt i Sverige att ha samma slags paktande som i USA
Vi är ett litet land också. Det är inte lika många som söker till den svenska upplagan.
2021-04-17, 17:39
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Jag antar att den som röstas ut imorgon hamnar i Gränslandet.

Kanske inte detta Öråd men nästa Öråd troligtvis. Den här veckan ska ju lagen få nya lagkaptener - vilket de inte vet om ännu så de lagkaptenerna kommer nog in på Måndag tror jag och de två av utmanarna som inte blir lagkaptener kommer nog att vara start-truppen i Gränslandet.

Så om Wrenkler röstas ut så åker han nog hem tror jag.

Det borde väl snart bli en sammanslagning av lagen?
2021-04-17, 17:40
Medlem
Deltagarna borde vara smarta nog efter alla år av twister och överraskningar att inse att det finns ett gränsland även i år.
Senast redigerad av Heymid 2021-04-17 kl. 17:43.
2021-04-17, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det borde väl snart bli en sammanslagning av lagen?
De borde ha något öråd där två röstas ut. Kanske gör de som förra året och ersätter en pristävling med ett extrainsatt öråd för båda lagen.
2021-04-17, 17:45
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
De borde ha något öråd där två röstas ut. Kanske gör de som förra året och ersätter en pristävling med ett extrainsatt öråd för båda lagen.

Ja så kanske det blir - extrainsatt Öråd. Tror iaf att mycket kommer att röras om i grytan den här veckan i lagen pga av utmanarna som lagkaptener samt Gränslandet.
2021-04-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ja så kanske det blir - extrainsatt Öråd. Tror iaf att mycket kommer att röras om i grytan den här veckan i lagen pga av utmanarna som lagkaptener samt Gränslandet.
Ja, förra året utsåg lagen varsin hövding som fick avgörande roller i tävlingarna. Kanske något sådant för lagkaptenerna nu? Och undra om de kommer tävla om en extra makt/fördel som det fanns med maktens boning förra året?

Hur som helst kommer deltagarna ryka snabbare när vi närmar oss finalen.
Senast redigerad av Heymid 2021-04-17 kl. 17:51.
2021-04-17, 17:50
Medlem
Citat:
De var 23 förra året, och om jag minns rätt gick 12 till sammanslagning. Kan tänka mig att 10-11 pers går vidare till sammanslagningen (exklusive de som tävlar i Gränslandet).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in