2021-04-17, 01:36
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Simon? Han kommer knarka och supa bort miljonen🤣🤣🤣
Men typ någon av OG gänget förutom Judith och Pedram
2021-04-17, 01:37
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ja Nardos är alltid rak på sak vilket är obekvämt för vissa.🤣🤣
Ja vi svenskar blir obekväma med sånt tyvärr
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos måste ha gjort en pakt med djävulen för sitt ovillkorliga stöd på Instagram.

Skulle Nardos vinna så hoppas jag på karma och att hon hittas död i något dike. Om inte värre.

Äckligare deltagare på TV går ej att hitta.
Yes, hon är en kvinnlig Antikrist!
Skulle man raka bort lite av svintohåret hittade man säkerligen tre sexor i skalpen.
Medlem
Citat:
Nardos måste ha gjort en pakt med djävulen för sitt ovillkorliga stöd på Instagram.

Skulle Nardos vinna så hoppas jag på karma och att hon hittas död i något dike. Om inte värre.

Vad stör du dig på?
2021-04-17, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Ja vi svenskar blir obekväma med sånt tyvärr

Inte jag älskar det👍
2021-04-17, 01:39
Medlem
wolfiess avatar
Citat:

Nu överdriver du, Nardos är unik därför får hon support
2021-04-17, 01:40
Medlem
Citat:
Vad stör du dig på?

Sig själv antagligen! Hittar ingen annan logisk förklaring.
2021-04-17, 01:42
Medlem
Citat:
Nardos snacka skit om Tanja? Endast mergim och Emelie som gör det för dem ljuger henne rakt i ansiktet. Nardos var rak på sak med henne.

Ja, Nardos snackar inte skit om någon. Hon är indirekt, upptäckte att Judith hejade lite extra på Tanja i tävlingen (onsdag) och nämner det till valda personer. Spelar bra, speciellt med tanke på att hon vid flera tillfällen sagt att hon inte kan spela ("jag vet inte hur - för naiv").
2021-04-17, 01:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Exakt så!

Jag fortsätter här, tycker det är konstigt att programledarna inte ser de andras medverkan till detta. Det enda som kan förändra denna utveckling är om de står fasta i sig själva istället för att bli bystanders och lyssna på dravlet. Mergim är dominant i hela sitt sätt att vara och genom historiens gång så har många lyssnat och godkänt många dumheter som enskilda makthavare förmedlat. Vilka grupper det än är om så denna lilla grupp i BB-huset lyssnar på idiotiska tankegångar och idéer så är de lika delaktiga som accepterar budskapet och i det här fallet Tanja som blivit utmålad av EN person.

Varför behöver människan andras åsikter som drivmedel i sina bedömningar av sina medmänniskor? Hur kan vissa ändra sina tankegångar om Tanja för Mergim kommer in med ett påstående om henne när han själv sa att han förändrades till det sämre i huset? Han måste fatta att en del kanske blir bättre av att medverka i BB och Tanja är med all säkerhet en av dessa. Hon har mycket i sitt bagage av motgångar och prövingar. Detta är en upplevelse och utmaning som hon verkligen tar till sig och det tycker jag att hon visat oss .Det man varit och gjort tidigare är förflutet och det är här och nu som räknas.

Amen! De är inga goda människor om de går på Mergims uppenbara lögner istället för att gå efter sitt eget huvud och uppfattning.
Tanja må hålla sig undan konflikter och är väldigt positiv till allt men om de hade lyssnat på henne när hon berättade om sin olycka så hade de förstått henne mer. Att hon nu ser livet på ett annat sätt. Hon är en väldigt mogen 22-åring.. Har svårt att fatta att hon är så ung med tanke på hur klok och fin hon är. Alla behöver inte vara skrikiga dramaqueens för att vara "äkta", det är Tanja ett levande bevis på <3
2021-04-17, 01:45
Medlem
Citat:

Lägg ner. Det är inte ok för någon. Hoppas du är dyngrak och inte förstår vad du säger, även när du i så fall vaknar hoppas jag du är fylld av ångest.
2021-04-17, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Amen! De är inga goda människor om de går på Mergims uppenbara lögner istället för att gå efter sitt eget huvud och uppfattning.
Tanja må hålla sig undan konflikter och är väldigt positiv till allt men om de hade lyssnat på henne när hon berättade om sin olycka så hade de förstått henne mer. Att hon nu ser livet på ett annat sätt. Hon är en väldigt mogen 22-åring.. Har svårt att fatta att hon är så ung med tanke på hur klok och fin hon är. Alla behöver inte vara skrikiga dramaqueens för att vara "äkta", det är Tanja ett levande bevis på <3

Hon är inte ett dugg mogen en tjej som super så hon får blackouts och inte ens vet vem hon har legat med är långt i från mogen. Tjejen är glad och positiv i lynnet men har nada mogenhet och sunt tänk.
2021-04-17, 01:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Vad stör du dig på?
Allt, precis allt hon gör och allt hon säger.
Citat:
Nu överdriver du, Nardos är unik därför får hon support
Unikt efterbliven och hjärndöd!
Unikt superjobbig!
Unikt dålig på prata "Svenska"! (eller vad det nu ska föreställa?)
Unikt vidrigt skrikande!
Unikt vedervärdigt skratt!
Mm mm mm

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in