2021-04-17, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Gillar inte att Tanja umgicks med ormarna ikväll. Mergim och Emelie har säkert hjärntvättat denna donna
Dom kommer förmodligen få tittarfrågor idag (lördag). Då hoppas jag att Tanja får frågor som kan på något vis ge henne en hint om hur mycket skit Mergim, Emelie och Nardos pratar om henne. Det kan även få de övriga i huset att ändra tankebanorna om dom personerna också. De verkar ju ha en jävla respekt för Mergim t.ex. Han har lyckats manipulera dom.
2021-04-17, 01:26
Medlem
Sorry men: Vad fan har etnicitet med att göra med att vara en skön person?
2021-04-17, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Sorry men: Vad fan har etnicitet med att göra med att vara en skön person?

Ingenting. Allt handlar om vad vi tittare uppskattar och det kan vara olika👍
2021-04-17, 01:29
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Dom kommer förmodligen få tittarfrågor idag (lördag). Då hoppas jag att Tanja får frågor som kan på något vis ge henne en hint om hur mycket skit Mergim, Emelie och Nardos pratar om henne. Det kan även få de övriga i huset att ändra tankebanorna om dom personerna också. De verkar ju ha en jävla respekt för Mergim nu t.ex. Han har lyckats manipulera dom.
BB brukar ju lägga upp deras tittarfrågor oklippta, om jag kommer ihåg rätt.

Jag tror inte att produktionen vill ge Tanja en fråga där hon riskerar att ta upp Nardos och får henne att se dålig ut.

De har fortfarande inte lagt upp samtalet mellan Tanja och Nardos i det rosa sovrummet.
2021-04-17, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Idiotens konto är skapat i januari 2021 bry dig inte om Tanjas rumskompis

True, blir bara så fascinerad över att någon så hårt kan skylla på det ena o det andra utan konkret substans.

Tack! Ger min katt den enda uppmärksamhet som räknas just nu. <3
2021-04-17, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
tror ni bb är riggat?
omöjligt att madde fick mer röster än emelie och nardos o att joel fick 0%

Tror det (tyvärr), tills motsatsen bevisas. Det fanns vissa "förhandsfavoriter" förra säsongen men de tvingades lämna huset tidigare än förväntat (ledde till att deltagarna släpptes loss/det normala förloppet). Den här säsongen är annorlunda.
2021-04-17, 01:34
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Dom kommer förmodligen få tittarfrågor idag (lördag). Då hoppas jag att Tanja får frågor som kan på något vis ge henne en hint om hur mycket skit Mergim, Emelie och Nardos pratar om henne. Det kan även få de övriga i huset att ändra tankebanorna om dom personerna också. De verkar ju ha en jävla respekt för Mergim t.ex. Han har lyckats manipulera dom.
Nardos snacka skit om Tanja? Endast mergim och Emelie som gör det för dem ljuger henne rakt i ansiktet. Nardos var rak på sak med henne.
2021-04-17, 01:35
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Simon har ingen chans.

Det finns ingen annan vinnare än Nardos/Tanja.

Simon kan inte ens ta Emelie i omröstningar. Han kanske kan få mer stöd när Judith åker ut men jag tror att majoriteten av hennes fans går till Tanja.
Tanja vet jag kommer sitta i final men Nardos? Tror du verkligen det? Är inte hon väldigt hatad?
Medlem
Anonym396s avatar
Nardos måste ha gjort en pakt med djävulen för sitt ovillkorliga stöd på Instagram.

Skulle Nardos vinna så hoppas jag på karma och att hon hittas död i något dike. Om inte värre.

Äckligare deltagare på TV går ej att hitta.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Du ”glömde” kopiera ditt eget inlägg.
-Så klart de gjorde alla vet att inom kampsport så är någon riktigt duktig så blir alla engagerade . Inget konstigt alls.
Men allvarligt, Mergim har säkert hög gradering på bältet och en hejare på sparka äpplen från händer osv, är ju mycket sånt uppvisningsfjanterier inom Taekwondo, men tänk er den där megafjollan som är rädd för sin egen skugga, i en riktig fight?

Hans gråtkakalas efter han blev blockerad från tävlingen, skulle ju bara vara en liten rännil mot den syndaflod av tårar som skulle forsa ur honom ifall han fick en liten liten smäll....på axeln. 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
BB brukar ju lägga upp deras tittarfrågor oklippta, om jag kommer ihåg rätt.

Jag tror inte att produktionen vill ge Tanja en fråga där hon riskerar att ta upp Nardos och får henne att se dålig ut.

De har fortfarande inte lagt upp samtalet mellan Tanja och Nardos i det rosa sovrummet.
Då det är 10 minuter kvar av avsnitt 22 så visa det samtalet.
2021-04-17, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Nardos snacka skit om Tanja? Endast mergim och Emelie som gör det för dem ljuger henne rakt i ansiktet. Nardos var rak på sak med henne.

Ja Nardos är alltid rak på sak vilket är obekvämt för vissa.🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in