2021-04-16, 08:52
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
bra jobb man stort grattis, brukar du dra in det regelbundet eller hade du en bra vecka energinivåmässigt? Brukar du ligga på denna nivå varje vecka? Jag brukar dra in nu runt 4.5 k regelbundet varje vecka; fungerar bra för mig och för min nuvarande livsstil, andra rutiner/hobbys, så det har blivit min "standard baseline" nu. Grymt bra jobbat min kåta kvinna.
Jag tror att du måste sålla lite grann när du läser vad folk skriver. Detta är ungefär lika intressant som aftonhoran aftonbladet man ska ta det med en nypa salt.
Om man ska dra in så mycket som 6500 euro då har man troligen 4 händer och 3 fötter.
2021-04-16, 09:10
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag tror att du måste sålla lite grann när du läser vad folk skriver. Detta är ungefär lika intressant som aftonhoran aftonbladet man ska ta det med en nypa salt.
Om man ska dra in så mycket som 6500 euro då har man troligen 4 händer och 3 fötter.

Eh yep tack för det messet, för insåg nu att det stod 6.3 k? Såg fel bara..Vad i hela...på en vecka? Jag tolkade det som 650 euro. Förmodligen en halvgud från hinduismen då; de har ju rätt många armar tror jag lol?
Senast redigerad av fanvaslitet 2021-04-16 kl. 09:21.
2021-04-16, 10:01
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Har kompisar som suttit på Tinder och alla möjliga skitsidor och heller aldrig träffat den stora kärleken 😂 Själv fascineras jag hur dom här gubbarna blir så kära i alla.
Skit i dom och tänk på pengarna och all glädje du ger dom. Utan oss hade dom aldrig fått snacka knulla.

Du den har jag fan undrat över själv. Är detta normalt eller är det en viss sorts människa som dras till sånt här? För blir fan mörkrädd alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Klart det är hemskt i vissa fall där personen verkligen inte förtjänar det här men det är bara att inse att det kommer alltid finnas någon annan som gör det om inte du och du behöver pengarna.

Förhoppningsvis visar personen sin hemska inre sida varpå det känns bättre för dig.

Ja, lite det jag tänker med, ibland är det bara en stackars liten gubbe som bara vill ha kärlek i sin ensamhet. Det är de gångerna det verkligen blir svårt, men de är ju även en minoritet på dessa sidor. Ofta så skiter jag faktiskt i att svara bara då, gå och gråta en skvätt istället xD men det är väl jag det. Vissa har man ingen empati eller sympati för alls. Hade väl varit detsamma med försäljning som en annan skrev.

Tack för alla svar i alla fall, trodde ni skulle välta mitt lilla Ior hus.
2021-04-16, 10:02
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Fick in 6.3k euro igår kanske därför det tog lång tid hehe

Om nån ska dela med sig av sina hemligheter så är det du. VAR BOR DU.
Senast redigerad av blablablablabla1 2021-04-16 kl. 10:28.
2021-04-16, 10:03
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
bra jobb man stort grattis, brukar du dra in det regelbundet eller hade du en bra vecka energinivåmässigt? Brukar du ligga på denna nivå varje vecka? Jag brukar dra in nu runt 4.5 k regelbundet varje vecka; fungerar bra för mig och för min nuvarande livsstil, andra rutiner/hobbys, så det har blivit min "standard baseline" nu. Grymt bra jobbat min kåta kvinna.
Vi är vinnare min kåta kvinna vi sitter på toppen. Jag kör några konton såklart på olika företag dels säkrare sedan smidigare också
2021-04-16, 10:51
Medlem
Har fortfarande ingen lön än..
2021-04-16, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plupph
Har fortfarande ingen lön än..

Har du testat att skriva till en coach för råd?
2021-04-16, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Har du testat att skriva till en coach för råd?

Vad är det jag ska fråga då menar du?
Är ny så har inte helt koll än
2021-04-16, 11:00
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Fråga coachen när jag får min tjänstebil
2021-04-16, 11:13
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Vad du ska fråga? Vart din lön är kanske så kollar dom att inget blivit fel? Förstår inte om du trollade nu bara. Vore ju sjukt annars. Hur ska vi kunna ge bättre hjälp än din coach.

Dom är hur trevliga som helst. Behöver inte vara rädd gubben.
2021-04-16, 11:13
Medlem
Citat:

Fråga coachen varför du inte fått betalt, de borde ha svaret.
2021-04-16, 11:36
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Du den har jag fan undrat över själv. Är detta normalt eller är det en viss sorts människa som dras till sånt här? För blir fan mörkrädd alltså.

Ja, lite det jag tänker med, ibland är det bara en stackars liten gubbe som bara vill ha kärlek i sin ensamhet. Det är de gångerna det verkligen blir svårt, men de är ju även en minoritet på dessa sidor. Ofta så skiter jag faktiskt i att svara bara då, gå och gråta en skvätt istället xD men det är väl jag det. Vissa har man ingen empati eller sympati för alls. Hade väl varit detsamma med försäljning som en annan skrev.

Tack för alla svar i alla fall, trodde ni skulle välta mitt lilla Ior hus.
Såg en dokumentär på Tv 4-play som heter Tinder Rovdjuret. Kan säga att det är inte så gulligt och schysst där heller. Jävlar vad pengar dom tjänar.
Bara att köra på 😘

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in