Citat:
Ursprungligen postat av
Mopsan
Har kompisar som suttit på Tinder och alla möjliga skitsidor och heller aldrig träffat den stora kärleken 😂 Själv fascineras jag hur dom här gubbarna blir så kära i alla.
Skit i dom och tänk på pengarna och all glädje du ger dom. Utan oss hade dom aldrig fått snacka knulla.
Du den har jag fan undrat över själv. Är detta normalt eller är det en viss sorts människa som dras till sånt här? För blir fan mörkrädd alltså.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bbobi
Klart det är hemskt i vissa fall där personen verkligen inte förtjänar det här men det är bara att inse att det kommer alltid finnas någon annan som gör det om inte du och du behöver pengarna.
Förhoppningsvis visar personen sin hemska inre sida varpå det känns bättre för dig.
Ja, lite det jag tänker med, ibland är det bara en stackars liten gubbe som bara vill ha kärlek i sin ensamhet. Det är de gångerna det verkligen blir svårt, men de är ju även en minoritet på dessa sidor. Ofta så skiter jag faktiskt i att svara bara då, gå och gråta en skvätt istället xD men det är väl jag det. Vissa har man ingen empati eller sympati för alls. Hade väl varit detsamma med försäljning som en annan skrev.
Tack för alla svar i alla fall, trodde ni skulle välta mitt lilla Ior hus.