2021-04-16, 05:44
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag fattar inte hur dumma i huvudet BB är... lägger censur på DC och vardagsrummet, men de har andra kameror öppna. VARFÖR INTE BARA FLYTTA DC TILL EN AV DE ÖPPNA KAMERORNA..!!!

Vem är det egentligen som bestämmer? OMG vilka kukhuvuden..

Håller med.
Det vore bättre att DC alltid är på och filmar något men att dom sätter censur på det rummet som man inte får höra. Dc är den jag oftast kollar på för att få se lite av allt och inte behöva byta kamera själv hela tiden. Och jag tror många kollar på just dc. Det är skapligt irriterande när det blir censur och man väntar för att sen upptäcka att det inte är censur i alla rum (som det ibland är) och att man kunde ha få sett något annat iaf.

Sedan tycker jag fortfarande det är konstigt att dom inte har ett "rum" som är utegården/rökrutan. Det är ofta det snackas i rökrutan de få ggr dc filmar där och tror att mycket skitsnack missar man när man inte kan välja att få kolla där.
2021-04-16, 06:33
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Tack!
Det var de jag ville ha svar på
Då förstår jag.

Nu får någon gärna rätta mig om jag har fel, men när alla var i poolrummet tidigare på festen så hånglade väl Jackie och simon?

Visst var det fler som hånglade, bland annat Jackie och Tanja samt Dennis och Judith. Men eftersom dom hånglade så kanske hon tolkade det som att det var ok med närhet som pussar efter det? Dom är ju annars väldigt närgångna med varandra, alla deltagare är kramiga, pussar, gosar mm. Men inte när det är med Jackie tydligen...
2021-04-16, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag fattar inte hur dumma i huvudet BB är... lägger censur på DC och vardagsrummet, men de har andra kameror öppna. VARFÖR INTE BARA FLYTTA DC TILL EN AV DE ÖPPNA KAMERORNA..!!!

Vem är det egentligen som bestämmer? OMG vilka kukhuvuden..
Dom är helt invalida där uppe i kontrollrummet
så skitnödiga
2021-04-16, 06:38
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Spoilerkvinnan föreslår att rädda Jackie på måndag för att hon känns utfryst Klart man ska plåga stackarn med ytterligare en vecka och nomineringar...

Nu kan ju faktiskt Jackie lämna självmant om hon känner för det och inte vill vara med ytterligare en vecka.
Jag kommer rösta kvar henne iaf. Dels för att hon ger mig mer i BB än vad Dennis och Madde gör. Och Tanja är omöjlig att rubba i detta läge, oavsett om man vill få ut henne eller ej, så där behöver man inte ens fundera. Och sedan kanske dom andra får sig en funderare om hon blir kvar mot någon annan.
2021-04-16, 07:02
Medlem
Gett upp detta BB iaf tills den där Mergim åkt ut. Tål inte hans personlighet och attityd . Hela BB är so bleedy boring. Får Väl se om man återupptar efter han åkt ut. Ha de fint alla
2021-04-16, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu ligger Pedram och tillrättavisar sin fru Judith för att hon inte sade "Kämpa på!" till Nardos utan tittade på Tanja när hon sade det....... Hur fan orkar alla lalla runt Nardos och kyssa hennes fötter hela dagarna?

Den där grejen är uppdiktad bara för att skapa bråk. Om jag minns rätt så sa Juddan ”kämpa på, gänget” och svepte med handen för att visa att hon vände sig till alla. MEN - även OM hon hade sagt det till Tanja så fattar jag inte felet med det. Tanja och Juddan är nära, det är tillåtet att tycka mer om människor man kommit nära än om andra, det är inte orättvist!

(Det är inte heller orättvist att alla inte kan vara Zlatan och därför inte platsar i ett lag bara för att de själva vill).

Nardos är verkligen så irriterande att det inte finns ord för att beskriva!
2021-04-16, 07:14
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Icke-falska:

Madde
Tanja
Jaqi
Dompa

Smygfalska:

Adrian
Joel

Helfalska:

Mergim
Nardos
Emelie

Kappvändare:

Simon
Juddan
Pedram

Mitt-i-prick-lista
2021-04-16, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Instämmer så mycket att jag sitter och hoppar i soffan! Bra skrivet!
Haha tack, då är det inte bara jag!
2021-04-16, 07:23
Medlem
Contragulationss avatar
Synd med coronan. Tidsmaskinen hade varit ett perfekt tillfälle att slänga in lite utslagna deltagare. Tänk en tidsresa tillbaka till vecka 1.
När dårarna går ut från annexet så sitter Luis på sin stol i köket med både stjärtspringa och tunga ute i vädret, Katti ronkar Fröidh under ett täcke i soffan, Ponne får en lapdance av en lättklädd Thess och Steph sitter o gråter i rökrutan.

Det får inte snackas om något som hänt på utsidan eller efter vecka 1 i huset, varken från deltagarna eller de utslagna. Och det bästa av allt - jokrarna AD, Marek m fl MÅSTE ignoreras som om de ej existerar.
2021-04-16, 07:31
Medlem
Nardos och Meegim till final.
2021-04-16, 07:32
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Simons 80 tals outfit är så Ace Ventura - pet detective.
Ni som vet, vet!
https://hardinthecity.files.wordpress.com/2017/07/ace-ventura-jim-carrey-tutu.jpg
Senast redigerad av YeahLikeWhoa 2021-04-16 kl. 07:35.
2021-04-16, 07:37
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Synd med coronan. Tidsmaskinen hade varit ett perfekt tillfälle att slänga in lite utslagna deltagare. Tänk en tidsresa tillbaka till vecka 1.
När dårarna går ut från annexet så sitter Luis på sin stol i köket med både stjärtspringa och tunga ute i vädret, Katti ronkar Fröidh under ett täcke i soffan, Ponne får en lapdance av en lättklädd Thess och Steph sitter o gråter i rökrutan.

Det får inte snackas om något som hänt på utsidan eller efter vecka 1 i huset, varken från deltagarna eller de utslagna. Och det bästa av allt - jokrarna AD, Marek m fl MÅSTE ignoreras som om de ej existerar.

Hahaha fan vilken bra idé!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in