2021-04-16, 01:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Var är Jaqi nu..? Röker hon eller har de kallat henne till bikten? :S

Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Varför ville inte Simpa sitta bredvid Tjackie?

vad snackar du om hon var i bikten har inte ens varit vid bordet när simon är där
Medlem
Flor-Idas avatar
Nardos kommer in och tjuvlyssnar. Hon är så avundsjuk på både Tanja och Madde.
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Inte en enda gång har dom droppat namn eller snackat skit om någon! Älskar det!

Ja om Madde bara kan rycka upp sig rejält och sparka Adrian i bollarna och dra han i håret så kan hon absolut komma högre upp på min lista.
2021-04-16, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Okej lite sen i matchen pga jobb och ber om ursäkt för att jag frågar om recap. Men... är det verkligen sant att skoja min papegoja och Madde kyssts? Och isf.. vart finns klippet ? Känns sjukt otippat!

Det är sant. Madde överrumplade honom, man hör han säga va oj och sen stop. Men ingen kan ju vara förvånad
2021-04-16, 01:21
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad snackar du om hon var i bikten har inte ens varit vid bordet när simon är där

Simpa drog ifrån rosa soffan och Tjackie gick till AD och sa "hoppas man får sitta här utan att någon skäms över mig"

Så vad snackar DU om?

Jag missade denna sekvens nämligen, hade TV:n på lågt ljud.
2021-04-16, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Ja om Madde bara kan rycka upp sig rejält och sparka Adrian i bollarna och dra han i håret så kan hon absolut komma högre upp på min lista.

Hoppas! Alla kan inte vara crazy maniaña eller vad fan säger, behövs olika personligheter.
Enligt min mening! Hoppas att Tanja och Madde kommer närmre varandra.
2021-04-16, 01:22
Medlem
Spoilerkvinnan föreslår att rädda Jackie på måndag för att hon känns utfryst Klart man ska plåga stackarn med ytterligare en vecka och nomineringar...
2021-04-16, 01:22
Medlem
Ok... jag försöker verkligen gilla Nardos. Och jag gjorde det... men Mergim påverkar Nardos så sjukt mycket negativt
2021-04-16, 01:23
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Det där är inget att ha i lådan, det ska tryckas upp i nyllet på direkta.
Föredrar hon Star Trek gör du bäst i att backa långsamt bakåt, fast rätt så fort.

Ja, ja..men jag känner att hon måste ha fått chansen att uppleva både Star Wars och Star Strek på ett fullständigt sätt, och om hon DÅ ändå väljer Star Trek så är ju saken klar. (Från mitt håll alltså.)
2021-04-16, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nardos kommer in och tjuvlyssnar. Hon är så avundsjuk på både Tanja och Madde.
Ja, det blir inte mycket tjejjer utom emilie kvar för Nardos att leka med. För henne blir team-Tanja bara större: juddan, madde, Jaqui. Och så vart det bara Narcos och: Emilie kvar då...
2021-04-16, 01:24
Avstängd
Citat:
Han drog ifrån rosa soffan och Tjackie gick till AD och sa "hoppas man får sitta här utan att någon skäms över mig"

Så vad snackar DU om?

ah du menade i soffan såg du hur hon klängde och pussade på simon eller? klart han drog

såg du vid köksön nu hur hon pussade simon och sen kräver att han gör det samma typ

hela situationen tidigare som startade allt blev bara fel
2021-04-16, 01:25
Medlem
Citat:
Han drog ifrån rosa soffan och Tjackie gick till AD och sa "hoppas man får sitta här utan att någon skäms över mig"

Så vad snackar DU om?

Simon fick fråga i en lek vem han har svårast för, han sa Jackie, har även kommit fram att han gett henne 2 p idag. Hon sa att hon inte bryr sig men tycker det är dåligt för hon har tröstat honom när han varit nere när steffi åkte osv...
Samtidigt är hon väldigt närgången och ser ut att vilja käka upp honom och Simon ser sjukt obekväm ut i soffan och typ flyr

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in