2021-04-15, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
I morgon dagens avsnitt. Dom röstade ju idag så det är ju inte med i dagens avsnitt.
Ja, tror de skulle funka fint på utsidan.

Är den här snarkfesten slut snart? 😴😴😴
2021-04-15, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
BBpolizen och alla hennes 6.000 följare planerar att RÖSTA UT TANJA! VI MÅSTE RÄDDA HENNE GENOM ATT RÖSTA IHOP.

Fast det skriver hon ju inte. Hon skriver att den som förtjänar vinna bör ha varit där från början. I sin lilla omröstning är det klart och tydligt att det är Tanja hon ska rädda, det är en av hennes favoriter.

Om nu bbpolizei är en hon.
2021-04-15, 20:22
Medlem
upptagetvardets avatar
Fyfan vad tråkig BB är ikväll!
2021-04-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Haha Tanja sa of course my horse. Ovetande shout out till fb?!
vad menar du?
2021-04-15, 20:24
Medlem
Victoria kör en live på insta och säger att hon ska raka Simons andra ögonbryn när han kommer ut så det blir symmetriskt. Otroligt
2021-04-15, 20:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller med dig. För det mesta gillar jag Emelie, sedan kan jag tycka att hon bete sig hemskt mot Dompa häromkvällen.
Precis, hon har allt annat än smickrande beteende mellan varven.
2021-04-15, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Fast det skriver hon ju inte. Hon skriver att den som förtjänar vinna bör ha varit där från början. I sin lilla omröstning är det klart och tydligt att det är Tanja hon ska rädda, det är en av hennes favoriter.

Om nu bbpolizei är en hon.

Ja det är det, vet vem som har kontot
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NicLin
Jag måste uppriktigt säga att Mergim är den absolut överlägset vidrigaste människan jag någonsin har beskådat.
Jag älskade att att titta på bb innan han kom in, varje dag på jobbet såg jag fram emot att få titta på bb med min fästmö på kvällen.
Men sedan han kom in så tycker vi knappt om att titta längre, det känns som att ett mörker har lagt sig över huset.
Han får medvetet de andra deltagarna att må dåligt endast för egen vinning och han har tydliga psykopatiska och narcissistiska drag, det är riktigt obehagligt att se på.
Otroligt synd då denna säsongen var riktigt trevlig att kolla på innan!
Han har redan förstört en hel säsong så hoppas fanskapet åker så fort som möjligt och inte förstör mer av denna säsongen än han redan gjort.

Instämmer så mycket att jag sitter och hoppar i soffan! Bra skrivet!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Får se om det blir någon Nardolog senare fast hon kanske kör utfrysningsmetoden?

Vad hände mellan Nardos och Judith innan censuren?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Victoria kör en live på insta och säger att hon ska raka Simons andra ögonbryn när han kommer ut så det blir symmetriskt. Otroligt
Jag kommer aldrig att låta en deltagare få känna att den fortfarande är relevant efter sitt deltagande genom att ex följa dom på sociala medier. Men hursomhelst, hur irrelevant Victoria nu än må vara i min värld så tycker jag ändå att det där var jävligt roligt sagt om hon nu uttryck det haha.
2021-04-15, 20:27
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tycker Tanja och Dompa börjat prata med varandra rätt mycket. Förstå grejen om de två hittar varandra på ett djupare plan. Tror de skulle matcha varandra bättre än Emelie och Dompa.
De klickade redan från start. Han har hittills kallat henne bro och syster. Hänga med henne kanske fyller samma funktion som att hänga med grabbarna som han uppskattar på utsidan?
2021-04-15, 20:27
Medlem
xrlpyts avatar
Skönt att höra att inte ens BB kunde klippa runt Mergim och Nardos skitprat om Tanja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in