Har också haft konto hos nån leverantör som körde client portals. jag fick samma problem till och från när jag inte lyckats döda appen i tvn helt innan jag slog igång det på min laptop, tror dom "temp-bannar" ipadressen om man använder fler än dom anslutningar man får.
Har varit i kontakt med leverantören och de har inte bannat min IP-adress. De föreslog att jag skulle kontakta Comhem och be om en ny IP-adress. Annars får jag köra VPN om problemet inte skulle lösa sig.
Skulle en större isp (som typ CH) börja blocka för iptv skulle det här forumet svämmas över med inlägg om svart ruta. Det lär vara något annat som inte lirar, kan vara många olika saker. Har varit en del strul med routingproblem på senaste tex.
Har varit i kontakt med leverantören och de har inte bannat min IP-adress. De föreslog att jag skulle kontakta Comhem och be om en ny IP-adress. Annars får jag köra VPN om problemet inte skulle lösa sig.
Hade samma problem dock med annan isp. Körde vpn 1-2 veckor och så vips började det funka häromdagen med enbart wifi igen.
Finns det någon lista där man kan se någon tablå över vilka live events som kommer att sändas? Något forum som uppdaterar live events? Så man vet i förväg och slipper köpa PPV haha.
Finns det någon lista där man kan se någon tablå över vilka live events som kommer att sändas? Något forum som uppdaterar live events? Så man vet i förväg och slipper köpa PPV haha.
Har du någon av de större leverantörerna så går väl i princip alla stora live events på någon av deras kanaler.
Hur löser man problemet "Ditt konto är Blocked. Vänligen kontakta din leverantör. Code: 7" ?
Det kommer upp nu när jag försökt kolla på iptv. Testat att starta om men samma felmeddelande.
Hur löser man problemet "Ditt konto är Blocked. Vänligen kontakta din leverantör. Code: 7" ?
Det kommer upp nu när jag försökt kolla på iptv. Testat att starta om men samma felmeddelande.
Gör din enhet och router helt strömlösa genom att dra ut strömkabeln helt någon minut.