2021-04-15, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag satt inne på toan på tolvslaget 1999 och missade allt.
När jag kom ut därifrån hade jag sagt att jag suttit och rannsakat mig själv, har inget minne av det lr vad jag menade med det 😂🥳😂🥳😂🥳😂✌️
Ungefär samma millennieskifte som jag hade...har ett ögonblicksminne att jag var på fest och två tjejer stod och dansade bredvid mig. Inget mer.

Hur är festen i huset nu? Kollar på annat men vill se "tolvslaget"
2021-04-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
+ mycket massor!

Mergim har Nardos lindad runt sitt finger och hon köper hans lögner rakt av utan en uns av eget tänkande.
Tänkande förmågan infann sig aldrig då hon skapades.
2021-04-15, 22:24
Bannlyst
Alla som sett BB och liknande program vet väl att dom som kommer in sist oftast får flest röster, inga konstigheter.
2021-04-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Enda raka just nu är att låta tittarna direktnominera vem som ska hänga löst nästa gång!
Hör ni det bb!

Det hade varit en snygg twist, en omröstning: ”Vilken deltagare som hänger löst vill ni byta ut mot vem som sitter säkert”?

Det skulle bli lite som i Mario Party när Bowser kommer och stjäl mynt och stjärnor. (Undrar om detta låter lika begripligt i text som det gör i mitt huvud?)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Hon har sagt till han flera gånger ex när han överreagerade på Adrian. När de samtala med Pedran , hon sa även till att hans öde ligger i tittarnas händer etc etc. Skillnaden är bara att han litar på Nardos eftersom hon är rak så han lyssnar på henne. De andra har han massa hjärnspöken om tyvärr. Det är en av hans nackdelar.

Skitsnack! Han har inga hjärnspöken. Han är en falsk jävla fitta och eftersom man dömer andra utefter hur man är själv så tar han för givet att alla andra också är falska fittor.
Mergim har förmodligen inte känt en genuin känsla i hela sitt liv, varken för Nardos eller för nån annan. Enda anledningen till varför han kompar ihop med Nardos är för att han tror att hon är omåttligt populär på utsidan och han tror att det ska spegla över på honom.

Let's prove him wrong guys!
Avstängd
emelie är helt hjärndöd

"det är därför jag kallas bitch"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Jag är jättetrött på maddes sätt att försöka så hårt att bli en "cool girl" och att hon faller så hårt för grupptryck trots att hon är 33 år.
Trött på hennes tillgjorda leende och att hon kniper ihop sina ögon till två streck varje gång hon fejkskrattar: alltså var tionde sekund.
Jag hade älskat henne om det kändes äkta men allt hon gör känns som att det bara är för att försöka passa in.

Verkligen! Hon gör allt för att ställa sig in hos Adrian. Mår illa av att se hennes flin hela jävla tiden när han är i närheten. Eller när hon ska ”komma på” att de ska leka lekar när han är i närheten. Det enda hon gör annars är att sova när chansen finns
2021-04-15, 22:26
Medlem
felpost
Senast redigerad av Virgo1 2021-04-15 kl. 23:23.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Alla som sett BB och liknande program vet väl att dom som kommer in sist oftast får flest röster, inga konstigheter.

Mergim sa ju själv tidigare samma dag att det var precis så dom tänkte och gjorde förra året.
Genomfalsk.
Alla fyra nu nominerade är de fyra som är sist in. Förutom Mergim, som skrämde alla att inte rösta på honom...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det hade varit en snygg twist, en omröstning: ”Vilken deltagare som hänger löst vill ni byta ut mot vem som sitter säkert”?

Det skulle bli lite som i Mario Party när Bowser kommer och stjäl mynt och stjärnor. (Undrar om detta låter lika begripligt i text som det gör i mitt huvud?)

Hahhaha kan inte garantera att jag hänger med på sista resonemanget men JA! Det vore en sjukt bra twist!
2021-04-15, 22:27
Medlem
Jackie ljög nyss
2021-04-15, 22:27
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Kermith är en incel som ingen gillar förutom kanske en, max två pers här i tråden. Mellan 50-60 år gammal horunge som tror han är cool.

Upupup

Var försiktigt för vad du säger om pervofrogo eller hans adla riddare. Han kommer köra en breakdance super rap diss rätt i nyllet på dig.

Det är inte alls kul att behövas råka ut för.
Har legat nerkurad under täcket nu i flera timmar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in