2021-04-15, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du är ta mig fan lika vidrig.

Har du ändrat åsikt om Adrian igen grodan? Här om dagen var han ju inte populär hos dig. Tycker du börjar svänga lite för mycket nu.
2021-04-15, 22:19
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Jag mins inte att det var fest varje kväll förra året som det är det här året?
Precis nåt som inte stämmer i år. Allt har blivit konstigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Usch.
Behöver hitta mig en oskuld i detta sjuka samhälle...

I så fall behöver du nog inte leta längre än den här tråden. Av nivån på kommentarerna här har säkert 70-75% oskulden intakt.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Allt Madde gör i huset är att leka fin för Adrian. Hon är en helt annan person när Adrian ej är i rummet.

Madde är oerhört distraherad av AD:s närvaro och om han inte skulle vara där skulle Madde blomma ut på ett helt annat sätt. Är hon förälskad så vill hon visa sina bästa sidor men som du säger att hon blir stel och nervös, livrädd för att göra bort sig. Klassiskt, därför hämmar det Madde att våga släppa loss och det är synd då hon låst sig känslomässigt till en annan person. Har sett stunder när hon verkligen sliter sig loss och tokar sig när inte AD är i närheten och det vill man se mer av.
2021-04-15, 22:20
Medlem
Vidrigt att se Simons stjärtslickande på Mergim
2021-04-15, 22:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Enda anledningen till att Mergim kan hålla på som han gör är för att deltagarna i år har blivit för bra vänner. Dom är (till största delen) vänliga och godtrogna. Hade dom varit mindre vänner och mer tävlingsinriktade från början hade han inte kunnat kila in sig på samma sätt och bryta isär dom med sina lögner.

Jag har inte sett förra säsongen av BB. Men jag är villig att betala rätt mycket för att BB skulle skicka in den av de deltagarna som har bäst koll på Mergim från den säsongen. Hans min när personen kliver in i huset och han förstår att han kommer bli avslöjad, att någon utifrån som sett allt kommer in med den infor, skulle vara obetalbar!
Byt ut " vänliga och godtrogna" mot genomkorkade och lättlurade. 😉
2021-04-15, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Har vi tittat på samma program? Vågar säga emot Mergim?? Det har jag inte sett en enda gång. Hon skulle slänga sig under en buss för hans skull utan att blinka.

I mina ögon har hon visat rakt det motsatta och i en fingerknäppning så har hon lyckats rasera det tålamod jag hade med henne. Spyr på henne efter det här!

A visst, det är ett spel, men den som ska vinna är den som har spelat spelet med värdighet. Inte till vilka medel som helst, bara för att.
Men det är tur att vi människor är olika......

+ mycket massor!

Mergim har Nardos lindad runt sitt finger och hon köper hans lögner rakt av utan en uns av eget tänkande.
2021-04-15, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Har vi tittat på samma program? Vågar säga emot Mergim?? Det har jag inte sett en enda gång. Hon skulle slänga sig under en buss för hans skull utan att blinka.

I mina ögon har hon visat rakt det motsatta och i en fingerknäppning så har hon lyckats rasera det tålamod jag hade med henne. Spyr på henne efter det här!

A visst, det är ett spel, men den som ska vinna är den som har spelat spelet med värdighet. Inte till vilka medel som helst, bara för att.
Men det är tur att vi människor är olika......

Hon har sagt till han flera gånger ex när han överreagerade på Adrian. När de samtala med Pedran , hon sa även till att hans öde ligger i tittarnas händer etc etc. Skillnaden är bara att han litar på Nardos eftersom hon är rak så han lyssnar på henne. De andra har han massa hjärnspöken om tyvärr. Det är en av hans nackdelar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
+ mycket massor!

Mergim har Nardos lindad runt sitt finger och hon köper hans lögner rakt av utan en uns av eget tänkande.

Precis.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Håller helst på den ett tag om jag inte känner mig riktigt busig här nån kväll, men det är flera här som vet så någon annan kanske det kliar mer i fingrarna på i nuläget Tro det eller ej men denna kvinna är hela 30 år gammal

Okej, okej. Jag är visserligen en mästerdetektiv men hade blivit väldigt glad om jag slapp göra egen efterforskning.

Låter helt sjukt om hon är 30, verkar ju vara pubertetsgalen ā la xoxo Gossip girl

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Och personen har 17,9 tusen följare på sitt "vanliga" instagram konto?

Tell me more

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Avslöja den där satans bbpolisen varför ska personen skyddas?

+1
2021-04-15, 22:23
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Madde är oerhört distraherad av AD:s närvaro och om han inte skulle vara där skulle Madde blomma ut på ett helt annat sätt. Är hon förälskad så vill hon visa sina bästa sidor men som du säger att hon blir stel och nervös, livrädd för att göra bort sig. Klassiskt, därför hämmar det Madde att våga släppa loss och det är synd då hon låst sig känslomässigt till en annan person. Har sett stunder när hon verkligen sliter sig loss och tokar sig när inte AD är i närheten och det vill man se mer av.
Gillade när hon, Dennis och Emelie satt och hade egen fest i rosa sovrummet under militärveckan.
2021-04-15, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Usch.
Behöver hitta mig en oskuld i detta sjuka samhälle...
Om du letar partners genom att kolla på BB gör du fel. Speciellt om du är ute efter något annat än trash.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in