2021-04-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Jävla kossa Adrian är största gamen. Sliter åt sig 4 cider fort som fan och går in till rummet. Stör mig som fan på hans äckliga beteende. Egoist utan dess like. Hjälper aldrig till, 100% smygbög, girig, nyfiken enstrut, snokare, konflikträdd, skitsnackare.. ja listan kan göras lång uuussch på honom han sänks mer o mer för varje dag, ju mer man får se utav hur han egentligen är så att säga

Plus 1
2021-04-15, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Belsebub musik nu.
Mute här.
Medlem
Emelie är SNYGG ikväll!!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag satt inne på toan på tolvslaget 1999 och missade allt.
När jag kom ut därifrån hade jag sagt att jag suttit och rannsakat mig själv, har inget minne av det lr vad jag menade med det 😂🥳😂🥳😂🥳😂✌️
Ja vad fan en annan låg däckad i flunsan och bommade ngr dagar av feber dimma
2021-04-15, 22:09
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Okej.
Det är detta jag inte fattar. Lill Vickan sa själv: jag är precis som Victoria som person, vi är exakt lika.
Hur kan man då gilla Lill Vickan och hata Victoria?
Själv tycker jag hon är exakt som Victoria.
De kanske har samma humor ibland? Att det var det Emelie kände igen sig i hos V? Minns ett tillfälle i årets omgång av BB när Vickan och Steffi fick skrattbryt ihop och de var riktigt roliga. Jag skrattade högt åt dom. De skojade om sig själva och var väldigt bjussiga. Var inte på bekostnad av någon annan. Såg en ny sida hos Vickan då och förstod varför en del kan gilla henne IRL. Jag tycker inte E och V är exakt likadana och jag tänker att du inte behöver ändra din inställning om att de är det.
Senast redigerad av icon 2021-04-15 kl. 22:11.
Medlem
Anonym396s avatar
Jag hatar verkligen Nardos, Mergim, Adrian och Madde. Blir svårare och svårare att titta på skiten efter varje ''fest''.
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Mute här.

Liven avstäng helt här....
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Kan också Mergim sluta att ge sina direktiv till BB, om vad som skall spelas och/eller göras 😬

Han tror att han har så stort inflytande. Mergim är en sån person att ju mer attention han får desto vidrigare beteende för hans ego och som sen bryter sig ut i rent översitteri och härskarteknik. Det är han som styr i konflikter och när han känner att han tappar argument så kör han med nedslående kommentarer för att sänka personen han diskuterar med. Han behöver lära sig vanligt jävla hyfs för han dansar omkring som om han ägde hela produktionen!
Medlem
Enda raka just nu är att låta tittarna direktnominera vem som ska hänga löst nästa gång!
Hör ni det bb!
2021-04-15, 22:10
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Jag är jättetrött på maddes sätt att försöka så hårt att bli en "cool girl" och att hon faller så hårt för grupptryck trots att hon är 33 år.
Trött på hennes tillgjorda leende och att hon kniper ihop sina ögon till två streck varje gång hon fejkskrattar: alltså var tionde sekund.
Jag hade älskat henne om det kändes äkta men allt hon gör känns som att det bara är för att försöka passa in.
Allt Madde gör i huset är att leka fin för Adrian. Hon är en helt annan person när Adrian ej är i rummet.
2021-04-15, 22:11
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Och horungen Mergims bögdans och fittsång på det hela. Fy fan vad jag hatar låten och mergim.
2021-04-15, 22:11
Medlem
Äsch, tycker Mergim har rört om ordentligt i grytan vilket är ett plus i min bok. Att skylla på han hela tiden är bara löjligt ex om övriga inte vågade nominera han säger det mer om dom faktiskt. Konflikträdda, mesar som inte klarar av att stå upp för vad de tycker och tänker de är så rädda att någon ska tycka illa om dem och att såra någons känslor. Herregud det är ett spel om en miljon kronor skattefritt dessutom. Om de låter sig manipuleras etc så är de svaga helt enkelt.

I dagsläget så är det ingen därinne förutom Nardos som är en värdig vinnare hon vågar säga till när det behövs även till Mergim. De andra är så rädda hur de ska upplevas i gruppen etc.

Sen en annan sak deras fester suger så tråkiga.
Senast redigerad av Dizzi 2021-04-15 kl. 22:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in