2021-04-15, 19:37
Medlem
Mergim KÅKKAR för att det skickas in gris. Och där blev det censur igen
2021-04-15, 19:38
Medlem
Blir de fest ikväll tror ni?
2021-04-15, 19:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ja jag känner mig lagom trög nu. Självklart var de ju milleniumskifte. satt verkligen och funderade på om det var något speciellt med just nyårs 99.....

ÅH! MILLENIUM 2, DU E SÅ PÅ ÅÅÅÅÅH VI ALLA LÄNGTAR SÅ

ja den gick på repeat av det man minns den kvällen/natten fan vad coolt man tyckte det var med nytt milleniumskifte
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag gillar Dompa och Emelie så där tycker vi helt olika. Vill egentligen inte ha ut någon av de som hänger löst.
Vad gillar du med Lill Vickan?? Gillade du Victoria också?😀
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Du är trådens egna censurlus du
Kan du ge dig fan på gosse =)
2021-04-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tack för ditt positiva tänk!
Jag tror dock att han kunde åkt redan på måndag. Många verkar redan trötta på honom i olika grupper och första kvarten av dagens avsnitt går rätt hårt åt honom.
Men nu är han ju ändå inte nominerad så jag suger åt mig av dina ord!

Tack själv!

Tro mig jag är Jäääävligt bitter att han inte blev nominerad. MEN jag har haft koll på tidigare statistik när det gäller röster och tyvärr så har Mergim cirka 5% varje gång tittare kan rösta fram någon till diverse och jackie har alltid haft 0-1% av rösterna.

Iof man vet aldrig, vad som helst hade kunnat hända. MEN tro mig, vi hade blivit BETYDLIGT BITTRARE ifall han klarade sig mot jackie och blev säker en vecka till!!

Så håll ut!! Snart så, sakta men säkert får vi ut ormjäveln. Precis när han börjar känna sig lite tryggare... lite bättre... så KASTAR vi ut honom med huvudet före när han minst anar det 😉 Det min vän, kommer bli en jävla trevlig hämnd
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Hon sa innan att hon blev arg o röt till mot tjackie......men vissa tror d e nardos. men judith själv sa tjackie vad man kunde höra....?!

Menar du i sovrummet när Dennis kom in? Dennis undrade vad dom sa eftersom Judith hade sagt typ "Nej men det är lugnt".

Judith sa då att tjackie precis hade sagt till dom andra att inte prata om middagen dom ska äta eftersom Judith bara får äta nötter (hon sa till av vänlighet) och då hade Judith svarat "Nej det är lugnt".
Då var det inte bråket dom pratade om utan Judith sa typ "Nej det var bara Jackie som sa till dom att inte prata om middagen".
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Du är trådens egna censurlus du

Var inte elak mot malmens
Medlem
amiliasharborstes avatar
Har ni diskuterat att Madde & Adrian hånglade på vägen ur bikten igår? kolla senaste avsnittet, deras bikt syns i slutet, lyssna på ljudet när de går ut
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nu ser vi lite olika här. AD tog snacket direkt med Dennis. Ensam. Oschysst? Du kanske tycker det. Att ta ett snack direkt är enligt mig schysst. Så där skiljer vi oss. De har ett bra snack. Plötsligt dyker Gamnacken upp och Dennis vill ha honom där varpå Gamnacken börjar sin långa charad om brudar osv. BAM! Så,dyker Albanen upp som sitter och sedan springer och skvallrar. Det i början kallas för killsnack. Tydligen något du inte förstår. Man går direkt till sin polare drar honom åt sidan och tar ett snack.

Du gör extremt elaka misskalkyleringar i din essä.
Helt fel, gör om och rätt.
Men det kommer du inte.

Man kan välja tid och rum för ett sånt samtal, även killsnack! Nej jag kommer nog aldrig göra rätt enligt ditt tycke eftersom vi tänker helt olika om saker och ting. Detta är ett öppet forum för öppna tankar och åsikter och så länge man diskuterar som vuxna individer så ger det mig något. Jag tycker det vore extremt tråkigt om alla tänkte likadant och därför sitter vi här. Inte för att förstå men kanske lära oss något vad gäller retorik och acceptans för varandra. Hade vi alla hållt med varandra jämt så hade det blivit rätt korta och tjatiga inlägg, kanske bara en tummen upp! Jag står fast vid att jag tror att AD är en taktisk spelare och jag älskar att spekulera, analysera samt följa allas väg mot målet. Människans samspel med varandra är oerhört intressant! Skulle aldrig följa detta program annars.
2021-04-15, 19:41
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Lättad över att avsnittet var relativt objektivt. Håller helt med om klippen och rubriken på Mergim klippet dock.
Jag blev mest lättad när jag såg början på avsnittet dock. Hade väntat mig mycket mer vinkling.
Det är det bästa vi kan få när det är Big Bardos 2021.

Men jag tror inte att de kunde ignorera vad som hände igår då Nardos verkade helt psycho.
2021-04-15, 19:42
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Tack själv!

Tro mig jag är Jäääävligt bitter att han inte blev nominerad. MEN jag har haft koll på tidigare statistik när det gäller röster och tyvärr så har Mergim cirka 5% varje gång tittare kan rösta fram någon till diverse och jackie har alltid haft 0-1% av rösterna.

Iof man vet aldrig, vad som helst hade kunnat hända. MEN tro mig, vi hade blivit BETYDLIGT BITTRARE ifall han klarade sig mot jackie och blev säker en vecka till!!

Så håll ut!! Snart så, sakta men säkert får vi ut ormjäveln. Precis när han börjar känna sig lite tryggare... lite bättre... så KASTAR vi ut honom med huvudet före när han minst anar det 😉 Det min vän, kommer bli en jävla trevlig hämnd
Tack. Nu kör vi!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in