2021-04-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
+1

Livet är en dans. Det går inte att trycka på en knapp (tänka positivt) och trycka undan jobbiga känslor...blir ju till slut att man bara förstärker dem. O ibland vill man bara spy ur sig det och inger mer!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nu ser vi lite olika här. AD tog snacket direkt med Dennis. Ensam. Oschysst? Du kanske tycker det. Att ta ett snack direkt är enligt mig schysst. Så där skiljer vi oss. De har ett bra snack. Plötsligt dyker Gamnacken upp och Dennis vill ha honom där varpå Gamnacken börjar sin långa charad om brudar osv. BAM! Så,dyker Albanen upp som sitter och sedan springer och skvallrar. Det i början kallas för killsnack. Tydligen något du inte förstår. Man går direkt till sin polare drar honom åt sidan och tar ett snack.

Du gör extremt elaka misskalkyleringar i din essä.
Helt fel, gör om och rätt.
Men det kommer du inte.

Jo men Dompa vet ju redan om själv att han är en Douchebag och även Emelie som hade girltalk med Joel inne på toan, ett konstaterande bara av det som sagts precis innan. Exakt samma snack som ute i poolrummet men AD väljer att dra detta ännu längre för att det riktigt ska etsas in i allas sinnen att Dompa är en skithög. Även om motivet var gott så blev det inte bra då han istället för att hjälpa resulterade i att stjälpa Dompa! En "liten" grej blev en mastodont istället. Jag tänkte inte ett skit på Dompa som en douchebag innan AD kom igång.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Dom är utklädda, varför?

När ska dom nominera varandra?
2021-04-15, 19:27
Medlem
När blir det nyår 1999?!? ASTRÅKIGT NU 🤬
2021-04-15, 19:28
Medlem
wolfiess avatar
förstår inte, skrek judith på nardos när det var censur?
2021-04-15, 19:28
Medlem
Om det känns bättre för någon av er så har jag insett en sak.

Ja vi är jävligt bittra att Mergim inte blev nominerad MEN även om han hade blivit det så hade det inte spelat någon roll för jackie hade ändå åkt ut mot honom.

Så med det sagt har vi alla besparats hans skitsnack och vredesutbrott som hade uppstått ifall han hade blivit nominerad. Skönt.

Det sista jag har att säga är att hans manipulation kanske lyckas svalna lite veckan efter då jackie åkt ut. DÄR har vi ett jävligt bra läge där han faktiskt KAN åka ut.
Senast redigerad av E.wall 2021-04-15 kl. 19:32.
2021-04-15, 19:29
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Livet är en dans. Det går inte att trycka på en knapp (tänka positivt) och trycka undan jobbiga känslor...blir ju till slut att man bara förstärker dem. O ibland vill man bara spy ur sig det och inger mer!
Exakt!
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
förstår inte, skrek judith på nardos när det var censur?

ja tror det ska vara nardos det handlar om
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ah, är det sant? Skönt att veta i så fall och slippa spekulera mer kring det, kollade inte när brevet kom in.

Så lästes det upp.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Vad menas med Nyårsafton 1999?
Vad hände då?
2021-04-15, 19:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jo men Dompa vet ju redan om själv att han är en Douchebag och även Emelie som hade girltalk med Joel inne på toan, ett konstaterande bara av det som sagts precis innan. Exakt samma snack som ute i poolrummet men AD väljer att dra detta ännu längre för att det riktigt ska etsas in i allas sinnen att Dompa är en skithög. Även om motivet var gott så blev det inte bra då han istället för att hjälpa resulterade i att stjälpa Dompa! En "liten" grej blev en mastodont istället. Jag tänkte inte ett skit på Dompa som en douchebag innan AD kom igång.

Det är inte sant. Han tog sin polare åt sidan för att ta ett snack. Utan andra. Ensamma. Inte för hela gruppen. Dennis tog AD åt sidan ensam för att snacka om Madde. Det är väl inte Dennis fel att Nardos och Mergim började förstora upp det. Eller hur.
2021-04-15, 19:30
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Om det känns bättre för någon av er så har jag insett en sak.

Ja vi är jävligt bittra att Mergim inte blev nominerad MEN även om han hade blivit det så hade det inte spelat någon till för jackie hade ändå åkt ut mot honom.

Så med det sagt har vi alla besparats hans skitsnack och vredesutbrott som hade uppstått ifall han hade blivit nominerad. Skönt.

Det sista jag har att säga är att hans manipulation kanske lyckas svalna lite veckan efter då jackie åkt ut. DÄR har vi ett jävligt brq läge där han faktiskt KAN åka ut.

Tack för ditt positiva tänk!
Jag tror dock att han kunde åkt redan på måndag. Många verkar redan trötta på honom i olika grupper och första kvarten av dagens avsnitt går rätt hårt åt honom.
Men nu är han ju ändå inte nominerad så jag suger åt mig av dina ord!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in