2021-04-15, 19:33
Medlem
sovrum 2 psykopat madde
Medlem
Ghandis avatar
CENCUR IGEN när judith pratar om när hon blev arg och aggressiv. BB cencurear alltså detta. Dåligt. falskt manipulerande att inte visa när hon blir arg. Denna gången cencurerar dom genom att ta ut dc till gården. Men man kan höra vardagsrumet...
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Ja det har varit rätt knakigt mellan dem ett par dagar nu 🤔 Vad har sagts mellan dem idag?

Kollar dagens avsnitt nu. Fy faaaan vad de fortsätter att vinkla peddot. Jag blir helt galen!
Kirsty kommenterar dock rätt bra kring Nardos O framförallt Mergrims beteende 🤘
Mergim får bra med kritik! (Bara sett första 15)
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Vad är det Judith pratar om? Vem har hon bråkat med?
Hon sa innan att hon blev arg o röt till mot tjackie......men vissa tror d e nardos. men judith själv sa tjackie vad man kunde höra....?!
2021-04-15, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Känner mig gammal nu.
Nä, inget man kan påverka så sånt orkar inte jag tänka på 🤣
2021-04-15, 19:34
Medlem
Anonym396s avatar
Jag får be om förlåtelse då BB visade lite av Nardos fula beteende mot Tanja i dagens avsnitt.

Men jag tycker att programledarna borde ha varit lika hård mot Nardos som de var mot Mergim i dagens avsnitt.

Jag tycker dock det är skumt att de inte har lagt upp något klipp i appen när det handlar om Nardos och Tanja. Alla förtjänar att se allt skitsnack som hände igår och hela samtalet mellan Nardos och Tanja där hon verbalt slaktade apflickan.
2021-04-15, 19:35
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Det slog över till nytt millenium.....

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var ju natten då nya milleniet inträffade jag var tvärfull den jävla natten

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Millenieskifte?

Ja jag känner mig lagom trög nu. Självklart var de ju milleniumskifte. satt verkligen och funderade på om det var något speciellt med just nyårs 99.....

ÅH! MILLENIUM 2, DU E SÅ PÅ ÅÅÅÅÅH VI ALLA LÄNGTAR SÅ
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag får be om förlåtelse då BB visade lite av Nardos fula beteende mot Tanja i dagens avsnitt.

Men jag tycker att programledarna borde ha varit lika hård mot Nardos som de var mot Mergim i dagens avsnitt.

Jag tycker dock det är skumt att de inte har lagt upp något klipp i appen när det handlar om Nardos och Tanja. Alla förtjänar att se allt skitsnack som hände igår och hela samtalet mellan Nardos och Tanja där hon verbalt slaktade apflickan.
Lättad över att avsnittet var relativt objektivt. Håller helt med om klippen och rubriken på Mergim klippet dock.
Jag blev mest lättad när jag såg början på avsnittet dock. Hade väntat mig mycket mer vinkling.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Vad är det Judith pratar om? Vem har hon bråkat med?

Tror det var Nardos. Men såklart censurerade dom det 🙄
2021-04-15, 19:36
Medlem
hittanemoos avatar
Jag vill ha kvar Tanja och Dompa bara för att de ska fyllehångla framför Emelie. De har fan mycket bättre kemi. Och hon skulle bli så sur. Risk för att hon skulle få mer supporters för att hon varit med en douche, men kan ta den risken. Unnar att hon ska ha det lite hemskt därinne. Hon är så bortskämd. Mest bortskämd efter Mergim och Nardos som är kränkta för att de får fläsk i ett svenskt program och ska få minsann äta burgare och de andra ska nöja sig med falukorv.

Jag spyyyr på att ingen av dem får åka nu på måndag och jag spyr på att de därinne inte kan koppla att det blivit dålig stämning sedan Mergim kom in, inte pga militärveckan.
2021-04-15, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nä, inget man kan påverka så sånt orkar inte jag tänka på 🤣

Haha! Nej alltså det är inget negativt med att bli äldre, tvärt om. Men det är komiskt att för en annan är det självklart vad som var särskilt med millennieskiftet

ÅÅ MILLENNIUM TVÅ
2021-04-15, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

+1
Nardos lär även ha lagt sina nomineringsröster på Tanja oxå...men det lär väl visas imorgon.
Jag fattar bara inte hur folket i huset INTE kan ha nominerat Mergrim idag. Så jävla fegt! 😴

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in