2021-04-15, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Men alla kanske inte vill avslöja eller veta nomineringarna Nardos, släpp det för fa-an. Märks att hon är uttråkad

Hon har biktat sig med Mergim precis. Nu går hon ut och förklarar för Tanja att "Jag har en ärthjärna, fattar inget assso" samt "trodde inte 1 poäng skulle göra skillnad".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Dåså, då var det som jag trodde. Han säger till ungefär alla "jag trodde inte du gillade maaj/känns som ingen vill ha maaj hääär" osv för att få sympatier.

Just den gången har jag för mig att det handlade om något hon hade tagit upp i sin podd. Men alla andra gånger är ju bara för att få sympati!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hade Mergims offerkoftsfest inte inträffat igår hade resultatet sett helt annorlunda ut. Jag hade mycket hellre sett honom immun igår än som nu få se honom sväva omkring i huset som den upplyste. Kaxig som fan blev han också, började direkt snacka om att han ville avslöja de falska i huset.

Men eloge till honom ändå, han lyckades manipulera hela jävla huset till tystnad likt en sektledare. Obegripligt vilka svaga individer som befinner sig därinne.

Att vi ska tvingas genomlida hans vidriga persona två år i rad 🤮
Han hade ju jävligt mycket hjälp av Nardos-helvetet dessutom.
2021-04-15, 16:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Väldigt underhållande att läsa här då Tanjas beundrarskara går i taket för att jag tänker rösta ut henne på måndag. Det ska bli skönt att slippa höra hennes falska hurtighet som är väl inövad. Ska bli kul att se om hon orkar hålla masken i flera veckor till. Om hon nu skulle råka bli kvar. Om hon inte åker på måndag så blir det nästa vecka istället. Jag ska ringa runt och säga till alla mina vänner och arbetskamrater att vi ska skicka hem Tanja. Jobbar på ett stort företag med flera tusen anställda.
Haha. Okej det med företaget var en kul idé. Men jag håller med om Tanja. Hon saknar färger för mig. Samma hurtighet i alla sitter. Har väldigt svårt för människor som är på läge 50 hela tiden. Inte för arg inte för glad. Bara jättepositiv. När Steph åkte i måndags och Simon är less utbrister Tanja "Tänk positivt du är ju kvar".
Haha, sådant är bara för mycket.
Medlem
ALLA står i kö till maten men Adrian går runt köksön och sträcker fram tallriken så den som står på tur i kön ska lasta mat åt han.

HUR kan man vara så vidrig som han är?! Hade slagit ner fanskapet
Medlem
ziggarillens avatar
Jag har aldrig sett varken Tanja eller Madde tidigare och det tror jag få har.
2021-04-15, 16:04
Bannlyst
Får vi se hur dom nominerat?
Alla som inte nominerat Mergim ska ut, gäller även Dennis om han var så blåst.
Medlem
Citat:
Just nu är dom de mest underhållande av allihop. Såå kul att se hur deras dramatiska kärleksrelation går på hög/lågvarv. Riktigt kul och dessa 2 är det som får mig att slå på TV,n.

Nu var du bra rolig. Eller?
Medlem
Citat:
Just nu är dom de mest underhållande av allihop. Såå kul att se hur deras dramatiska kärleksrelation går på hög/lågvarv. Riktigt kul och dessa 2 är det som får mig att slå på TV,n.

men slå på bonde söker fru eller nått annat sånt skit så får du ju se det där..Dessutom så är det bara i din egen hjärna som "de har en dramatisk kärleksrelation", det vi andra ser är en desperat förälskad tjej som inte förstår att han har 0 intresse för henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Just den gången har jag för mig att det handlade om något hon hade tagit upp i sin podd. Men alla andra gånger är ju bara för att få sympati!

Har Nardos en podd där hon pratat om Mergim? Wtf
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon har biktat sig med Mergim precis. Nu går hon ut och förklarar för Tanja att "Jag har en ärthjärna, fattar inget assso" samt "trodde inte 1 poäng skulle göra skillnad".
Yep. Mergim styr Nardos som en marionettdocka just nu. Nardos fattar inte bättre och sväljer allt med hull och hår. Tror Nardos är den mest lätta att manipulera av alla i huset faktiskt.
2021-04-15, 16:05
Medlem
Citat:

säger nog mer om vad du tydligen tycker är underhållning....men slå på bonde söker fru eller nått annat sånt skit så får du ju se det där..Dessutom så är det bara i din egen hjärna som "de har en dramatisk kärleksrelation", det vi andra ser är en desperat förälskad tjej som inte förstår att han har 0 intresse för henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in