2021-04-15, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Verkar som att det är Tanjas fanclub som sitter här och kommenterar. Ett djävla ältande om hur fin hon är. Jag står fast vid att hon har stora likheter med en babian och är varken snygg eller skön person. Om man ska rösta på den som ska ut så blir det hon. Kommer be alla jag känner att logga in och rösta bort Tanja.

Om jag kände som du skulle jag faktiskt inte titta vidare med tanke på hur stor chansen är att Tanja vinner hela skiten
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Ja Madde,Dennis,Tanja och Jackie.

Sitter inte Mergim löst också?
Okej tack!.. låter som Jackie åker då. Madde har ju någon stödarmé från alla som hoppas på något med Adrian...

Har deltagarna fått reda på vilka som är nominerade?
Bannlyst
Citat:
Verkar som att det är Tanjas fanclub som sitter här och kommenterar. Ett djävla ältande om hur fin hon är. Jag står fast vid att hon har stora likheter med en babian och är varken snygg eller skön person. Om man ska rösta på den som ska ut så blir det hon. Kommer be alla jag känner att logga in och rösta bort Tanja.

Lika många som gillar Tanja hatar nardos och därför röstar vi på Tanja så inte negern vinner.
2021-04-15, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
adrian har röstat på jackie 100

Och på Madde
Medlem
herpesvårtas avatar
Hade Mergims offerkoftsfest inte inträffat igår hade resultatet sett helt annorlunda ut. Jag hade mycket hellre sett honom immun igår än som nu få se honom sväva omkring i huset som den upplyste. Kaxig som fan blev han också, började direkt snacka om att han ville avslöja de falska i huset.

Men eloge till honom ändå, han lyckades manipulera hela jävla huset till tystnad likt en sektledare. Obegripligt vilka svaga individer som befinner sig därinne.

Att vi ska tvingas genomlida hans vidriga persona två år i rad 🤮
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Rösta ut : Dennis
Rösta kvar : jackie
så enkelt är det

Idiot, Jackie har noll stöd.
Odds på att hon åker ut på måndag börjar på 1.20 och sen faller.
2021-04-15, 15:40
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Rösta ut : Dennis
Rösta kvar : jackie
så enkelt är det
Om han haft sex i huset, ska han ut!!!!
2021-04-15, 15:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jag instämmer i mångt och mycket.
Jag ser absolut inte det minsta speciellt med henne.
Hon tillför noll för min del. Det var lite kul innan varningarna.
2021-04-15, 15:42
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nardos och Mergim försvann fort till bikten
Nardos och Mergim är polare på utsidan för den som inte visste det. Dom har festat ihop och följer varandras instagram. Det är så förbannat uppgjort allting och i samma ögonblick jag hörde dom tala om det i sängen så avslutade jag gratisprovet på C-more. Direkt. Kändes så djävla skönt att slippa bli lurad och betala 139:- som jag skulle fått gjort annars. Räcker med att plågas gratis. Man kan se här vad som händer och det är inte mycket. TV-sändningen och Lunch-BB räcker gott.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Kommer rösta kvar Madde
Puss från Grodan
Mmmmm Madde!
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Nej, han blev bara blockad från att nominera. Pedram sitter säkert.

Vad har jag nu missat? Fick Mergim inte nominera?
2021-04-15, 15:43
Medlem
lassed69s avatar
Citat:

Tycker att det finns olika falanger här.. JAG tycker att Tanja skall vinna, men för min del kan Simon eller Dompa också få ta hem pengarna.. Just nu i det här fallet, så lägger jag min röst på att Tanja skall få vara kvar, för jag tycker att hon är en skön positiv person... Du får tycka vad du vill och du får gärna be alla du känner logga in och försöka få bort henne. Det är ditt val! Vi har pressfrihet i detta landet och det är bara att acceptera! Vem vill du skall vinna miljonen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in