2021-04-15, 15:52
Medlem
joel fick en juddan kropp
2021-04-15, 15:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Tyvärr har du rätt! Han spelar spelet och han har lärt sig från förra året. Dom andra är alldeles för kumbaja och bara där för att få vänner för livet... Om dom hade en tanke på miljonen i början så har det försvunnit i allt "vi är en enda stor familj" brus.

Javisst. De tänker inte till för det kan de inte. De tror fortfarande att de blir bästa kompisar när de kommer ut från huset. De har sett tidigare BB och ingen umgås med varandra. Många återvänder till sina liv och man blir plötsligt inte bästa vän med någon man har känt i 65 dagar. Man kan inte ha något vidare liv om man snackar livslång vänskap efter huset och planera resor. Det säger sig självt. Det är idiotiskt till och med. Det är rent fånigt att säga att man utvecklas, skitsnack. Det är på sin höjd en kul grej. Och ännu en gång om man tror att man kommer utvecklas på 65 dagar så är man lågbegåvad. Men det är ingen hemlighet.
2021-04-15, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Möjligt, fast aldrig tidigare i Big Brothers historia har det någonsin funnits några mera korkade och efterblivna deltagare än dessa ohyggliga jävla stolpskott till människor!

Dessa tar ALLA dumhetsrekord, i ALLA länders BB, genom ALLA tider!

Helt unikt hjärndöda, och nåt liknande kommer (förhoppningsvis) aldrig ses igen.

Ja nivån på deras allmänbildning och den totala bristen på livserfarenhet kan inte ursäktas med det sociala experimentet.
Däremot vissa beteenden och till viss del deras feghet. Är vad jag tror iaf.
Medlem
Mouchinos avatar
Är det bara Dompa som har köket?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim sa i soffan till Nardos och Jackie att det är osmart att nominera Tanja pga allt stöd hon har. En stund senare ville Nardos bikta sig med Mergim.

Nardos ville väl tala om för BB att det ska röstas UT denna vecka...
Medlem
ziggarillens avatar
Väldigt underhållande att läsa här då Tanjas beundrarskara går i taket för att jag tänker rösta ut henne på måndag. Det ska bli skönt att slippa höra hennes falska hurtighet som är väl inövad. Ska bli kul att se om hon orkar hålla masken i flera veckor till. Om hon nu skulle råka bli kvar. Om hon inte åker på måndag så blir det nästa vecka istället. Jag ska ringa runt och säga till alla mina vänner och arbetskamrater att vi ska skicka hem Tanja. Jobbar på ett stort företag med flera tusen anställda.
2021-04-15, 15:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Tjackie kommer att åka. Det vet hon o alla andra.
Det beror på hur vi kommer få rösta. Tror du att Nardos eller Emelies fans vill att Jackie eller Tanja åker.
2021-04-15, 15:54
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Måste det per automatik betyda att man hejjar på Nardos bara för att man inte tycker att Tanja tillför något?

Absolut inte?
Inget jag har sagt heller.
2021-04-15, 15:55
Medlem
Citat:
Han har manipulerat alla där inne genom förtäckta hot, offerkofta deluxe och massa drama. Ingen orkar ta konsekvenserna av att nominera honom.

Fyfan vad fjolligt av dom.
Alla borde lagt sina 2 poäng på Mergim.
Medlem
Citat:
Mergim har sagt det. Men dom festade inte ihop, dom var på samma klubb men han vågade inte hälsa på henne. Han trodde hon avskydde honom.

Dåså, då var det som jag trodde. Han säger till ungefär alla "jag trodde inte du gillade maaj/känns som ingen vill ha maaj hääär" osv för att få sympatier.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
På BB’s insta vill dom flesta rädda Tanja och Madde, en liten del Jackie, Dennis verkar helt bortglömd
Jag hoppas att Emelies "fans" röstar på Dompa. Blir sjukt tråkigt om han skulle åka ut. Tror dock att det kommer stå mellan honom och Jaqi på måndag.
Bannlyst
Nardos och Mergim är nya Gurkan och Christian från 2011, dryga som tror dom styr gruppen och är untouchable, det kommer bita dom i svansen.
Ut med dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in