2021-04-15, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Ja det ska vara en rejäl is för att bära upp hennes förfall.

Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Menar du att hon pratar nomineringar/paktar nu trots att det just nu inte är tillåtet...???

DC var väldigt snabba att ändra kamera från henne o tanya där framför kylskåpet...

O nu står tanja o judith o adrian o håller om varandra u vaggar fram o tillbaka o "har jätte trevligt" tillsammans....

Hehe. Samtalet slutade ganska tvärt därefter ju, Tanja drog henne med sig till den tjockare isen igen så att säga.

Mergim så uppenbart sugen på att Emelie skulle försäga sig när hon och Dompa varit i bikten. Hon frågade Mergim om de fick prata om nomineringar nu, varpå Megim svarar "jag vet inte, fattar ingenting" till en början, trots att han för mindre än tio minuter sedan suttit och predikat om hur det gick till förra året då det var precis samma regler vid nomineringarna. Sen sa han dock att de nog får fortsätta prata om det när alla är klara med nomineringarna eftersom paktning fortfarande är tillåtet.. 🐍
2021-04-15, 10:43
Medlem
kermiths avatar
Så. AD är intresserad i Madde. Hon är den enda han vill dejta på utsidan och tycker hon är väldigt snygg.
Kan vi släppa det nu. Tack.
2021-04-15, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Nej

Dåligt!
2021-04-15, 10:44
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Alltså, varje gång jag ser madde och ad ha ett samtal pratar dom verkligen aldrig om privata saker?
Igår när de satt på gungan växlade jag mellan att lyssna på dom, och emelie och dennis. E och D pratade om hur deras liv ser ut på utsidan och hur de tänker kring förhållanden typ. M och A pratade om tävlingen..
Tycker det är tråkigt för känns aldrig som deras relation kommer utvecklas om de bara pratar så ytligt.
Går du precis som kaninkokerskan och väntar på att dom blir ett par? Trodde bara det var hon själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
God morgon Flashback!

Inte hunnit titta liven så mycket.

Har nomineringarna börjat? Eller är dom i huset lika nyvakna som jag?

Och det viktigaste: kommer vi kunna se bikten och vem dom nominerar??

Kommer säkert upp i Appen när alla är klara, finns en röstning nu om vi vill se de. Och det säger väl lite att det kommer komma upp sen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Tror bara det blir stelt då A typ aldrig pratar privata saker om utsidan osv så finns inte så mycket att prata om

Nä de är sant.. tror det är därför många har svårt att sympatisera med honom just för han inte är så bjussig. Självklart behöver man inte dela sina djupaste trauman men man vet knappt vad han jobbar med eller vad han gör på sin fritid mer än att han är säljare typ..
2021-04-15, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Så. AD är intresserad i Madde. Hon är den enda han vill dejta på utsidan och tycker hon är väldigt snygg.
Kan vi släppa det nu. Tack.

Vad sa han när hon tog upp det nu?
2021-04-15, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Går du precis som kaninkokerskan och väntar på att dom blir ett par? Trodde bara det var hon själv.

Haha nja inte riktigt, mer att man blir less på att de trampar på samma ställe och saker ältas om och om igen
2021-04-15, 10:47
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detarvaldags

Han sa ”är det någon jag kan tänka mig dejta så är det du och sen är du väldigt fin att titta på” men samma saker som han tidigare sagt, här inne vill han vara vän med alla och inget mer
2021-04-15, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detarvaldags

Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Han sa ”är det någon jag kan tänka mig dejta så är det du och sen är du väldigt fin att titta på” men samma saker som han tidigare sagt, här inne vill han vara vän med alla och inget mer

Ja, och de känns mer typ som att "om jag måste dejta nån är det du", än att "jag vill dejta dig på utsidan"
Medlem
herpesvårtas avatar
Ömsesidigt intresse må finnas men Madde och Adrian på utegården just nu liknar mest två blyga kollegor som just börjat arbeta tillsammans. Inga gnistor som slår emot kameralinsen direkt men lycka till i livet era stela turturduvor.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Nä de är sant.. tror det är därför många har svårt att sympatisera med honom just för han inte är så bjussig. Självklart behöver man inte dela sina djupaste trauman men man vet knappt vad han jobbar med eller vad han gör på sin fritid mer än att han är säljare typ..
Han kanske inte vill säga att han går på gayklubbar med hål i väggen? Adrian är en läskig typ och man märker att det är nåt fel på snubben. Det är bara Joel som kan få honom att visa sitt överbett . Ful som fan..
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-15 kl. 10:51.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in