2021-04-15, 10:24
Medlem
Judith är ute på tunn, TUNN is nu. "Som jag sagt från dag ett, väljer att behålla de personer jag har som trygghet.."

Går hon genom isen, tro?
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-04-15 kl. 10:27.
2021-04-15, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Din mamma är hora

Nej, där har du fel
2021-04-15, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Ja jag förstår inte inte ens varför han spelar det kortet. Man måste dessutom be 5 gånger om dagen.
Att fasta utan att man ber är typ som att borsta tänderna utan tandkräm. Lite onödigt.

Sen har denna horungen och skammen för albaner dessutom sagt att han "får dricka av sin pappa" men nte vill dricka pga respekt till sina föräldrar. När han sa det så fick man ju uppfattningen att det handlar om "respekt/rädsla" för sin pappa och inte har något att göra med religion eller gudsdyrkan. Ännu en fake ass horunge skam för albaner fakehet
För mig är allt sånt där helt utanför mitt kunskapsområde då jag är uppfostrad med att vuxna människor för göra vad de vill och att mina föräldrar älskar mig oavsett. Tycker han är otroligt skenhelig i alla fall.
2021-04-15, 10:28
Medlem
thepizzakingggs avatar
Hur fungerade nomineringen förra året? Fick man se dom rösta i bikten? Kollade inte förra året så har inte så bra koll
2021-04-15, 10:29
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Judith är ute på tunn, TUNN is nu. "Som jag sagt från dag ett, väljer att behålla de personer jag har som trygghet.."

Går hon genom isen, tro?

Ja det ska vara en rejäl is för att bära upp hennes förfall.
2021-04-15, 10:30
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

Går hon genom isen, tro?

Menar du att hon pratar nomineringar/paktar nu trots att det just nu inte är tillåtet...???

DC var väldigt snabba att ändra kamera från henne o tanya där framför kylskåpet...

O nu står tanja o judith o adrian o håller om varandra u vaggar fram o tillbaka o "har jätte trevligt" tillsammans....
2021-04-15, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För mig är allt sånt där helt utanför mitt kunskapsområde då jag är uppfostrad med att vuxna människor för göra vad de vill och att mina föräldrar älskar mig oavsett. Tycker han är otroligt skenhelig i alla fall.
Det är han definitivt
2021-04-15, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, för mig får man ha vilken tro/icke tro som man vill. Men jag minns från plugget då religionslektionerna tog upp om ramadan, och att hinduister inte äter animaliskt typ.
2021-04-15, 10:32
Medlem
Shtre1s avatar
Adrian gillar bara att tänja på gränserna ”inte fuska”.
2021-04-15, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Tjackie, simon och nardos tror jag blir nominerade
Intressant resonemang Emelie och Dennis har också en extra röst att lägga ut.
2021-04-15, 10:34
Medlem
God morgon Flashback!

Inte hunnit titta liven så mycket.

Har nomineringarna börjat? Eller är dom i huset lika nyvakna som jag?

Och det viktigaste: kommer vi kunna se bikten och vem dom nominerar??
2021-04-15, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, för mig får man ha vilken tro/icke tro som man vill. Men jag minns från plugget då religionslektionerna tog upp om ramadan, och att hinduister inte äter animaliskt typ.
Precis! Jag har väl en viss kunskap om en del religioner men inte någon djupare insikt. Jag har svårt för alla religiösa då jag är ateist.

Nä, nu skulle Madde ta upp Adrians fråga Igor kväll och då börjar Mergim skrika och sjunga!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in