2021-04-15, 10:35
Medlem
Shtre1s avatar
Madde frågar nu Adrian om hans fråga igår på gungan.
2021-04-15, 10:36
Medlem
Har inte koll på vilka som är minst populära i huset. Förra veckan låg iallafall Emelie och Nardos risigt till men det svänger snabbt.
2021-04-15, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Nu uppmuntrar Judith till att alla där inne får säga flata när hon är medveten om att måååånga tar illa vid sig av ordet. Bra Juddan fortsätt så här så får du ut sig själv inom kort.

Ehhhh, har någon tagit illa vid sig av det ordet sen 70-talet? Vill hon göra folk illa till mods ska hon be dom kalla henne homofil.
2021-04-15, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Dennis och Emelie

Fick vi se vilka dom nominerade?
2021-04-15, 10:38
Medlem
Igår ville jag främst ha ut Mergim, Pedram och Adrian.

Idag är det Mergim och Nardos som står först i kön. Ut. Bara ut.
2021-04-15, 10:39
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Finns det någon muslim här som kan berätta varför Mergim är så stolt över att han avstår alkohol för att det är ramadan. Tanken är väl att man ska fasta om man är en fullt frisk individ?
Mergim är dock ingen frisk individ. Tycker det är ett risktagande av TV4 hur man kan släppa in en vettvilling i ett isolerat hus bland folk. Karln är så störd så det blir direkt obehagligt att titta och framför allt lyssna på. Samma med Julia som visade prov på dåligt omdöme då hon låg och pullade flodhästen. Hon var också en gaphals och trodde väl att det fanns någon karl som eventuellt inte var bög i huset? I brist på lediga objekt så fick hon ta det värsta äcklet, Judit.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-15 kl. 10:41.
2021-04-15, 10:40
Medlem
Alltså, varje gång jag ser madde och ad ha ett samtal pratar dom verkligen aldrig om privata saker?
Igår när de satt på gungan växlade jag mellan att lyssna på dom, och emelie och dennis. E och D pratade om hur deras liv ser ut på utsidan och hur de tänker kring förhållanden typ. M och A pratade om tävlingen..
Tycker det är tråkigt för känns aldrig som deras relation kommer utvecklas om de bara pratar så ytligt.
Medlem
Säga vad man vill om Adrian, men han resonerar förnuftigt när det kommer till Madde.
Att inleda något i huset är aldrig bra, det är väl egentligen bara Jasmine och Martin som har lyckats.
Alla andra har det gått åt helvete för. Även om jag inte tror på dessa på utsidan så är det ändå bra tänk
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Fick vi se vilka dom nominerade?

Nej
2021-04-15, 10:41
Medlem
Mergim kommer inte bli nominerad. Inte heller Nardos. Dom andra kommer inte våga rösta på dom två pga allt bråk och drama som kommer bli. Så Mergim och Nardos får precis som dom vill. Mergims show efter blockeringen säkrar hans plats i huset.

Jag tror Jackie, Emelie och Madde kommer bli nominerade. Eventuellt Simon också beroende på hur många som ska hänga löst.
2021-04-15, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Alltså, varje gång jag ser madde och ad ha ett samtal pratar dom verkligen aldrig om privata saker?
Igår när de satt på gungan växlade jag mellan att lyssna på dom, och emelie och dennis. E och D pratade om hur deras liv ser ut på utsidan och hur de tänker kring förhållanden typ. M och A pratade om tävlingen..
Tycker det är tråkigt för känns aldrig som deras relation kommer utvecklas om de bara pratar så ytligt.

Nu på utegården pratar de om man gråt
2021-04-15, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa

Tror bara det blir stelt då A typ aldrig pratar privata saker om utsidan osv så finns inte så mycket att prata om

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in