2021-04-15, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror faktiskt Mergim åker före Jackie. Folk (inklusive mig) är färdiga med honom efter senaste dagarnas beteende.
Detta tror jag inte på men hoppas på det !

Tvivlar starkt på att meegim åker om det är mergim mot Jackie. Det går inte att utgå ifrån vad som skrivs på flashback. Han är ändå ganska omtyckt på insta + efterblivna fans tror på "jag för förändrats " grejen
2021-04-15, 10:18
Medlem
lillaflippens avatar
Har någon nominerat än?
2021-04-15, 10:18
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Nu uppmuntrar Judith till att alla där inne får säga flata när hon är medveten om att måååånga tar illa vid sig av ordet. Bra Juddan fortsätt så här så får du ut sig själv inom kort.

Jag menar bara för att hon som lesbisk är okej med ordet gör inte resterande del av lesbiska Sverige det vilket hon själv sa att hennes ex inte var.

Tunn is + stort odjur = isvak
2021-04-15, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är möjligt, men nu står solen jävligt högt och han äter på. Han är troende när han känner för de helt enkelt
Ja, det är ju helt solklart. Förra året sket han fullständigt i Ramadan. Dessutom har jag flera gånger sett honom äta godis med gelatin i. Men det är ju utmärkt attachén kan gorma på BB om att han är muslim och blir diskriminerade när övriga får gris och han får hålla sig till vegetarisk. Inte ens Narcos brukar säga ett ord om detta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har någon nominerat än?

Dennis och Emelie
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Man fick se det i efterhand.

Ja så var det nog! 😊
2021-04-15, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😂 Hahaha, så jävla rätt Grodan!

Det enda man kan förvänta sig av dom här daggmask-hjärnorna är att dom inte har tillstymmelse till strategiskt tänkande, eller normalt tänkande överhuvudtaget rättare sagt.
Nej, några strategier får vi nog drömma om.
2021-04-15, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, det är ju helt solklart. Förra året sket han fullständigt i Ramadan. Dessutom har jag flera gånger sett honom äta godis med gelatin i. Men det är ju utmärkt attachén kan gorma på BB om att han är muslim och blir diskriminerade när övriga får gris och han får hålla sig till vegetarisk. Inte ens Narcos brukar säga ett ord om detta.

Precis
2021-04-15, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Finns det någon muslim här som kan berätta varför Mergim är så stolt över att han avstår alkohol för att det är ramadan. Tanken är väl att man ska fasta om man är en fullt frisk individ?
Ja jag förstår inte inte ens varför han spelar det kortet. Man måste dessutom be 5 gånger om dagen.
Att fasta utan att man ber är typ som att borsta tänderna utan tandkräm. Lite onödigt.

Sen har denna horungen och skammen för albaner dessutom sagt att han "får dricka av sin pappa" men nte vill dricka pga respekt till sina föräldrar. När han sa det så fick man ju uppfattningen att det handlar om "respekt/rädsla" för sin pappa och inte har något att göra med religion eller gudsdyrkan. Ännu en fake ass horunge skam för albaner fakehet
2021-04-15, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Mellan skymning och gryning. Och ingen alkohol, men som muslim är det väll vanligast att aldrig dricka alkohol. Som jag fattat det iaf...
Ja det är.inte tillåtet att dricka alkohol eller inta andra "berusningsmedel"
2021-04-15, 10:23
Medlem
htsolna08s avatar
Tjackie, simon och nardos tror jag blir nominerade
2021-04-15, 10:24
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Nu uppmuntrar Judith till att alla där inne får säga flata när hon är medveten om att måååånga tar illa vid sig av ordet. Bra Juddan fortsätt så här så får du ut sig själv inom kort.
Inte en dag för tidigt i så fall!

Hon blir bara mer och mer outhärdlig för varje dag som går, och hur FAN man kunde tycka att hon verkade vettig i början har nu faststslagits vara ett av Universums allra största mysterier, i klass med multiversum-teorin och hur i helvete ett maskhål egentligen fungerar? 🤔🤯
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-15 kl. 10:29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in