2021-04-15, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Mellan skymning och gryning. Och ingen alkohol, men som muslim är det väll vanligast att aldrig dricka alkohol. Som jag fattat det iaf...

Jag kan inte den tron överhuvudtaget. Har haft polare som var riktiga koranrunkare. Men dom drack varje helg och så. Så det där är nog från person till person
Medlem
Satt å funderade på varför Emelie är så olik sig utseendemässigt. Svaret är: hon ler (hela tiden).
Medlem
Har Emelie och Dompa sex inatt eller blev det bara lite ryck i täcket?
2021-04-15, 10:06
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fast tänk nu på att den här säsongen är med Sveriges absoluta stolpskott. Aldrig har BB sett ljuset med så extremt lågbegåvade individer. Jag räknar mig inte som Einstein men skulle i den gruppen åtminstone vara Oppenheimer. Man kan aldrig förutse vad dessa hittar på. När t.o.m. Albanen kan slå blå dunster i dom är det, det ultimata beviset på mänskligt förfall.
😂 Hahaha, så jävla rätt Grodan!

Det enda man kan förvänta sig av dom här daggmask-hjärnorna är att dom inte har tillstymmelse till strategiskt tänkande, eller normalt tänkande överhuvudtaget rättare sagt.
2021-04-15, 10:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😂 Hahaha, så jävla rätt Grodan!

Det enda man kan förvänta sig av dom här daggmask-hjärnorna är att dom inte har tillstymmelse till strategiskt tänkande, eller normalt tänkande överhuvudtaget rättare sagt.
Haha.

Men det betyder ju nu att vi tittare kommer att börja rösta på vem vi vill skall lämna.
Sitter Albanen löst så kommer han åka mot vem som helst. Kul. Äntligen.
2021-04-15, 10:12
Medlem
Kan inte nån slänga upp vad man tror folk kommer rösta då? det är intressant
Jag har ingen aning faktiskt, men Mergim kommer garanterat sitta på Måndag
2021-04-15, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning

Äsch det är de ingen som vet mer en dom själva. Folk härinne tror ju att han pullar henne när han smeker hennes hår, så sanningshalten är inte jätte stor
2021-04-15, 10:14
Medlem
burialhexs avatar
Vi verkar inte få se bikten så det blir väl inte intressant för ens i eftermiddag då
2021-04-15, 10:15
Medlem
Spännande med nomineringen nu. För mig hade det varit givet att försöka få Jackie, Judith och Madde/Dompa att sitta, kanske även Joel..

Uppfattningen där inne är att följande personer är favoriter: Nardos, Judith, Tanja och Simon. Dock vet ju vi att Judith inte är speciellt populär..
2021-04-15, 10:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
I saw two feet up and two feet down
Two white asses moving all around
A big fat dick moving in and out
If they weren't fuckin' you can throw me out
2021-04-15, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Äsch det är de ingen som vet mer en dom själva. Folk härinne tror ju att han pullar henne när han smeker hennes hår, så sanningshalten är inte jätte stor
Haha okej, tack för svar.

Citat:
Ursprungligen postat av kermith
I saw two feet up and two feet down
Two white asses moving all around
A big fat dick moving in and out
If they weren't fuckin' you can throw me out
2021-04-15, 10:16
Medlem
Shtre1s avatar
Nu uppmuntrar Judith till att alla där inne får säga flata när hon är medveten om att måååånga tar illa vid sig av ordet. Bra Juddan fortsätt så här så får du ut sig själv inom kort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in