2021-04-15, 09:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jo jag tror att man fick se
Man fick se det i efterhand.
2021-04-15, 09:48
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Mergim+Jackie+Madde och/eller Simon kommer sitta på Måndag tror jag.
Då hoppas jag att vi skickar hem Mergim.
Jag tror du har helt rätt där åtminstone vad gäller Mergim och Jackie. Madde och Simon skulle kunna bli några andra men det spelar egentligen ingen roll vilka dessa är eftersom Jackie i första hand och därefter Mergim kommer att åka om de sitter.

Folk som spekulerar om att Tanja eller Nardos skulle nomineras nu tror jag är helt fel ute. Efter diverse fördelsomröstningar bland tittarna bör alla deltagare i huset ha koll på att de är populära. Eftersom man själv riskerar att sitta är det bara dumt om man då nominerat något starkt kort att sitta mot. Först plockar man ut de svaga korten d.v.s. främst jokrarna och sedan kan man börja göra upp om segern med de starkare korten. Deltagarna har med några få undantag inte många hjärnceller men så här mycket tror jag att de fattar i alla fall.
Senast redigerad av Dr King 2021-04-15 kl. 09:53.
2021-04-15, 09:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jo jag tror att man fick se

Ah bra! Fast inte jättespännande just denna vecka kanske eftersom alla antagligen kommer nominera Mergim, Jax och Simon/Madde/Dompa.
2021-04-15, 09:50
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jag tror du har helt rätt där åtminstone vad gäller Mergim och Jackie. Madde och Simon skulle kunna bli några andra men det spelar egentligen ingen roll vilka dessa är eftersom Jackie i första hand och därefter Mergim kommer att åka om de sitter.

Folk som spekulerar om att Tanja eller Nardos skulle nomineras nu tror jag är helt fel ute. Efter diverse fördelsomröstningar bland tittarna bör alla deltagare i huset ha koll på att de är populära. Eftersom man själv riskerar att sitta är det bara dumt om man då nominerat något starkt kort att sitta mot. Först plockar man ut de svaga korten d.v.s. främst jokrarna och sedan kan man börja göra upp om segern med de starkare korten. Deltagarna har med några få undantag inte många järnceller men så här mycket tror jag att de fattar i alla fall.

Precis.. Tror inte att Tanja eller Nardos kommer bli nominerade i första taget. Jag hoppas att Mergim får åka innan Jaqi men det kanske är att hoppas på för mkt :S
Medlem
Paladins avatar
Citat:

Folk som spekulerar om att Tanja eller Nardos skulle nomineras nu tror jag är helt fel ute. Efter diverse fördelsomröstningar bland tittarna bör alla deltagare i huset ha koll på att de är populära. Eftersom man själv riskerar att sitta är det bara dumt om man då nominerat något starkt kort att sitta mot. Först plockar man ut de svaga korten d.v.s. främst jokrarna och sedan kan man börja göra upp om segern med de starkare korten. Deltagarna har med några få undantag inte många järnceller men så här mycket tror jag att de fattar i alla fall.

Tror faktiskt Mergim åker före Jackie. Folk (inklusive mig) är färdiga med honom efter senaste dagarnas beteende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag kommer ihåg första veckorna när Emelie, Nardos och Joel diskuterade Simon och Steph och att de inte ville att de skulle flytta in i rosa för att de inte ville ligga och lyssna på prassel, hångel och sexande.

Det verkar Emelie ha ändrat åsikt om nu eftersom hon lät Dompa belägra henne i samma sovrum som samtliga deltagare igår natt
Alla cockblockers är bara avundsjuka för att de själva inte får till det.
Hade de sex? Pallade inte titta vidare på deras ”fest” igår så gav upp tidigt.

Är alla upp och äter/har ätit frukost? Annars ska de som inte pallrat sig upp knappast klaga om de inte får någon mat i nästa tidsresa. Är så trött på husets ALLA gnällspikar. Kan de inte bara stänga ner skiten och ge pengarna till Tanja som ändå ansträngt sig i alla teman? Eller nä, det var ju tydligen fake att vara positiv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Tror ni man får se live från Bikten när de nominerar?
Kollade inte förra året så vet inte hur det var då

Nä, det kommer antagligen ett klipp i appen hur dom nominerade. Vi kommer bara få se folk gå in och ut ur bikten. Sen kommer det på tv skärmen i eftermiddag vilka som fick mest röster
2021-04-15, 09:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Haha..
Det är rekord i Sverige och ett ordentligt lyft från Gynning. Emelie är nog skånskan som nu innehar rekordet att knulla med flest i rummet, kanske även i världen i BB. Det blir ett svårslaget rekord.
Nu är ju frågan om man skulle vara jättestolt....
Nja, tror då i alla fall inte hennes styckar-pappa jublar av stolthet?
2021-04-15, 09:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Fast tänk nu på att den här säsongen är med Sveriges absoluta stolpskott. Aldrig har BB sett ljuset med så extremt lågbegåvade individer. Jag räknar mig inte som Einstein men skulle i den gruppen åtminstone vara Oppenheimer. Man kan aldrig förutse vad dessa hittar på. När t.o.m. Albanen kan slå blå dunster i dom är det, det ultimata beviset på mänskligt förfall.
2021-04-15, 09:54
Medlem
Finns det någon muslim här som kan berätta varför Mergim är så stolt över att han avstår alkohol för att det är ramadan. Tanken är väl att man ska fasta om man är en fullt frisk individ?
2021-04-15, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Finns det någon muslim här som kan berätta varför Mergim är så stolt över att han avstår alkohol för att det är ramadan. Tanken är väl att man ska fasta om man är en fullt frisk individ?

Får man ens äta något under Ramadan?
2021-04-15, 09:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nja, tror då i alla fall inte hennes styckar-pappa jublar av stolthet?

Haha.
Sitter inte farsan och gnisslar tänder nu skulle det vara högst anmärkningsvärt. Fundera på om det vore du och i all framtid skulle bli ihågkommen bland vänner som en farsa med en dotter som gärna knullar i TV, dessutom med vad hon kallade en douchebag. Själv hade jag aldrig utsatt mina päron för det. Detta tar ju också hela bördan från Gynnings axlar. Man kanske nu tänker på en annan skånska när man nämner knulla, TV och Big Brother
Gynning kommer ju tyvärr att alltid bli påmind om det och önskar säkert att hon gjorde andra val.
Senast redigerad av kermith 2021-04-15 kl. 10:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in