2021-04-15, 08:48
Medlem
Sababas avatar
Åkesson gjorde ytterligare ett bra intryck. Populist.

Där skon klämmer och dessa jävla humaniorastudenter med för mycket tid på forumet kommer åt han (i sin retoriska bubbla), är partiets historia.

Personligen uppskattar jag verkligen socialdemokratisk retorik men realpolitiken med invandring med följande bostadsbrist och negativ löneutveckling för stora delar av kollektivet (reela konsekvenser) gör mig bara bitter.

Fan.
Citera
2021-04-15, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hojoho
Hoppas att man får höra ett enda svar som inte låter ungefär så här: Jag vet inte...jag är inte informerad..jag är inte informationsansvarig...jag är inte insatt i just det här ämnet...det har jag inte sett...det var jag inte varse...
Kan han inte sluta smita utan försöka svara ärligt på en enda fråga?!!

Spot ON! Jimmie " Jag vet inte" Åkesson...

Stackars gubben, han vet inget när han ställs till svars. Ingen i SD vet något. Det är därför de alltid ombeds svara via mail. Då har de haft två dagar och tre korr-läsare bakom sig. Skitparti!
Citera
2021-04-15, 09:11
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill-9
Ännu ett program om Ungerns inrikespolitik alltså?
Dessvärre nämndes varken Ungern eller EU en enda gång trots att det hade kunnat finnas många lämpliga följdfrågor.
Den här intervjun var verkligen tam.
Jimmy fick komma ut som någon slags Jesus för invandrare vilket är helt orimligt.
Citera
2021-04-15, 09:15
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Om du nu har missat det så tillkom det så kallade uniformsförbudet för att man inte ville att folk skulle dyka upp på partiets tillställningar i kängor och bomberjacka, vilket var lite populärt bland vissa på 90-talet.

Man kan förstås tycka att behovet av ett sådant förbud, även om det nu bara gällde "skinskalleutstyrsel", säger en del om vilka som bland annat drogs till partiet på den tiden, men att få det till att partiföreträdare skulle ha gått runt i någon slags nazistuniformer är helt enkelt fel.
Skinnväst, cowboyhatt, pannsvett, 15 överskottskilon och 10 delningsklick/dag på fejjan är numera kännetecknet för en äkta SD-medlem.
Citera
2021-04-15, 09:21
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Bra, fortsätt så. Det står en civilisation på spel. Köp aldrig något skitsnack från Moderaterna. Aldrig!

Den som följt mitt mentosrkap här på Flashback (särskilt under 2014), vet att jag hjälpt mången Sverigedemokrat att förbättra sitt politiska språk. Det gäller att vara mindre Ullareds-Åke och mera Carl Bildt i politiska kretsar - tvärtom mot vad som gäller ute i Folkhemmet, således !
Citera
2021-04-15, 09:30
Medlem
Donnabella666s avatar
Jääävlar vad vass Jimmie var,i vanlig ordning !
Och sunt förnuft är det han säger.Något 7 klövern saknar.
Härligt Jimmie ! 👌👏👏
Citera
2021-04-15, 09:45
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raptenen
Med tanke på hur många vi tagit in de senaste 20 åren i förhållande till resten av Europa så har vi fyllt kvoten för många år framåt. Vi borde utan problem kunna ha 0 stycken i minst 10 år innan de andra är ikapp.

De andra länderna ha fattat galoppen.. Sverige står med svartepetter. Ungefär som frivilligt injicera Corona.
Citera
2021-04-15, 10:05
Medlem
Det börjar att bli så jävla tröttsamt med J.Å och samma tugg hela tiden om etablissemanget och invandringen.
Citera
2021-04-15, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Spot ON! Jimmie " Jag vet inte" Åkesson...

Stackars gubben, han vet inget när han ställs till svars. Ingen i SD vet något. Det är därför de alltid ombeds svara via mail. Då har de haft två dagar och tre korr-läsare bakom sig. Skitparti!
Han är ingen stackare, förmodligen får han in tre gånger mer än dig på lönekontot varje månad. Så ditt påstående är lite patetiskt.
Citera
2021-04-15, 10:12
Medlem
Talespins avatar
Vad är det för mening med att ha en frivillig återvandring?

En frivillig återvandring är samma sak som ingen alls.

Vill Åkesson att orcherna ska bo kvar i Fylke?
Citera
2021-04-15, 10:39
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Vad är det för mening med att ha en frivillig återvandring?

En frivillig återvandring är samma sak som ingen alls.

Vill Åkesson att orcherna ska bo kvar i Fylke?
Exakt! Inte lär kaoznegern ute i orten packa väskan frivilligt och lämna bidragsparadiset Sverige för att åka tillbaka till sin hydda gjord av koskit. Nä, dra in alla uppehållstillstånd som delats ut till de icke önskvärda som parasiterar sig här och låt de som skött sig fläckfritt stanna (lär ändå inte bli många kvar från MENA).
Citera
2021-04-15, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Skinnväst, cowboyhatt, pannsvett, 15 överskottskilon och 10 delningsklick/dag på fejjan är numera kännetecknet för en äkta SD-medlem.

Vad är ditt kännetecken då? En svart kuk i munnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in